Max pov
Ma trezesc din cauza razelor de soare dar ceva e ciudat...... când ma uit mai bine V. e cu mine in pat. Ohhhhh sper sa nu fi făcut ce cred eu.... o iubesc pe Alice nu pe V. Când ma ridic din pat eram dezbrăcat, mam uitat și la V. și ea e dezbracata. Ohhhhhhh Max, Max, cât de ușor te lași păcălit.
V.:Buna dimineața, iubi!
Max:Eu...... eu..... nu sunt iubitul tău!
V.:Și cum rămâne cu partida de aseară?
Atunci am încremenit. Am făcut-o cu ea. Ma uit la mâna mea și văd inelul de logodna.
Max:E o greșeală. Eu sunt logodit.
V.:Acum esti și căsătorit cu acea Alice! Ai uitat ca la nunta voastră a făcut cunoștința cu mine și era sa afle ca noi suntem impreuna.
Max:Nu....., nu....... nu se poate....... e o greșeală.........
V.:Ai uitat ca aseară am sărbătorit?
Max:Ce.... am ..... sărbătorit?
V.:Ai uitat cum ai reacționat când ți-am spus ca sunt insarcinata?!
Max:Chiar esti?!
V.:Da!
Max:E o greșeală.... e doar un coșmar...... nu e real.....
V.:Ba da!
Oh doamne, in ce mam băgat!?!
Max:Unde suntem?
V.:In casa ta! Mai chemat aseară. Ai spus ca pot sa vin fiind ca Alice e plecată la părinți.
Max:Cred ca încep să-mi amintesc......
Oare chiar e realitate....... chiar sa întâmplat ceva între noi..... chiar e insarcinata?
Toate gândurile astea sau intrerupt când am auzit un ciocănit in ușa. Era Alice.
Alice:Max, vezi ca intru!
Max:Nu..... dar a fost prea târziu..... ma văzut.....
Alice:Nu pot sa cred!!! Mi-ai spus ca ma iubești, ca eu sunt jumătatea ta, ai spus ca eu sunt femeia cu care vrei sa ai o familie! Spune asta in lacrimi....
V.:Defap eu sunt femeia cu care vrea sa aibă o familie..... sunt însărcinată!!!
Alice:Pana aici a fost Max! Aduci curve in casa noastră și le lași gravide. Nu mai pot Max! Asta a întrecut măsura! Mi-ai jurat ca ma iubești și ca nu ma vei părăsi dar.......
Max:Alice terog.... lasă-mă să-ți explic!
Alice:Ce sa mai îmi explici?!! Am înțeles totul!
Max:Alice stai...... dar a fost prea târziu.... a plecat.....
V.:Uito! Acum eu sunt jumătatea ta!
Max:Pleca! Nu mai vreau sa te văd in viata mea! Pleacă!
V.:Și cum rămâne cu copilul?
Max:Fa avort! Acum pleacă.
Sa îmbrăcat foarte încet iar atunci mam enervat ai am luat-o pe sus și am dat-o afara.
Când am intrat in casa am început sa plâng in hohote iar fix atunci.......
Alice:Max! Trezește-te! De ce plângi?!
Am tresărit iar atunci am realizat ca totul a foat un coșmar.
Eu:Cum? Plâng?
Alice:Ce sa întâmplat?
Eu:Am avut un coșmar.
Alice:Ce sa întâmplat?
Eu:Îți voi povesti la momentul potrivit.
Alice:Bine!
Eu:Cumde am adormit amândoi in pat?
Alice:Aseară te-ai îmbătat foarte tare iar Micke ma ajutat și tea pus pe pat iar eu am stat sa te veghez dar am adormit. Nu-ți mai aduci amine?
Eu:Nu îmi amintesc nimic.
Alice:Lasă ca îți voi povesti eu totul, acum haide sa mâncam miculdejun, toți ne așteaptă.
Eu:OK......
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Ficción GeneralVa dau un mic pont din ce se va petrece in aceasta carte. E vorba de o dragoste din obligatie. Unde se vor face foarte mari sacrificii pentru familie.