Alice pov
Luna de miere sau aș putea spune anul de miere a trecut foart repede mai puțin in ultimele doua luni, deaoarece Sofia și cu Luck au trebuit sa plece.
Am fost la ai mei iar acum mergem la părinții lui Max.
Suntem întâmpinați de Noel, Micke și Aiden, nepoțelul meu!
Ma duc și-l iau in brațe. Avea deja 5 luni.
Am mers in casa. Noel și Micke au plecat pana in oraș iar eu am rămas cu cel mic. Nina și Kevin vin și se aseaza pe canapea lângă noi.
Nina:Cum a fost?
Eu/Max:Foarte frumos.
Nina:Și in anul acesta nu ai reușit sa faci ceva bun, Max?
Max:Ce vrei sa spui mama?
Nina:Nu ai lăsat-o gravida.
Max:Noi nu vrem asta.
Nina se uita ciudat la mine.
Nina:Alice, ai cumva probleme?
Eu:Ce!? Nu!
Max:Mama cum sa intrebi asta? Poate eu am nu ea?
Nina:Scumpule nu se poate sa ai probleme, nimeni din neamul meu nu are probleme cu așa ceva.
Max:Și cu sora ta cum rămâne!
Nina:Pe ea nu o bagă in discuție, e fecioara.
Dringgggggg(suna soneria)
Nina sa dus sa vadă cine e dar a venit destul de repede înapoi.
Nina:Erau doar copiii.
Sa asezat înapoi.
Nina:Deci unde am rămas?
Eu:Vorbeai de sora ta ca e fecioara și ma pueai pe mine la zid. Spun cu o fata suparata.
Nina:Of... Iartă-mă doar ca sunt foarte agitata in ultima vreme. Ma ia gura pe dinainte. Haideți in Bucătărie sa mâncați ceva.
Max:Nu mama, mulțumim dar nu ne e foame, trebuie sa plecam.
L-am lăsat pe Aiden și am mers acasa. Era seara așa ca ne-am pus la culcare imediat după ce ma despachetat.
Dimineața........
Ma trezesc din cauza unui miros de cafea. L-am văzut pe Max. Sa asezat in pat ținând in mâna o tava cu doua cafele și doua sandvișuri.
Eu:Mic dejun la pat. Drăguț.....
Mi-a întins o floare și mi-a pus-o in par. Iau cafeaua și încep sa o beau. Era așa de buna.
După ce am terminat pun ceașca inapoi pe tava iar Max o duce in Bucătărie apoi se întoarce.
Ma cuibăresc lingă el.
Eu:Auzi.... nu vrei sa îndeplinim visul familiei tale?
Max da nedumerit din cap așteptând săi spun ce vis.
Eu:Să facem un copil....
Max:Dar eu vreau mai mulți copii.
Eu:Bine....
Îmi dau trandafirul din par și îl pun pe noptiera.
Eu:Așa plictisitoare o sa fie viata mea? O sa te văd in fiecare dimineața?
Max:Da, și mai mult de-atâta. Nimeni nu o sa ma despartă niciodată de tine sau de copii pe car o săi avem.
Am zâmbit puțin.
Max sa aplecat la mine și a început sa ma sărute.
Și-a dus mâinile pe sub tricou și mi la dat jos. Mi-a dat jos și sutienul iar eu lui pantaloni. A răsfățat fiecare sân in parte și a trecut mai departe. Ne-am dat jos ultimele haine, iar acum urma adevarata treaba.
Ma uit la el.
Max:Esti sigura ca vrei?
Fără sa ma gândesc ca poate voi regreta mai incolo am spus:
Eu:Da.
A început din nou acea plăcere. Pe fundal se auzeau doar gemetele noastre și rânjetele lui Max.
După un timp ne-am oprit. Eu mam îmbrăcat și mam dus in living și ma uitam pe telefon.
Peste puțin timp a apărut și Max.
Max:Vin Sofia cu Luck la noi.
Eu:Bine.
Am făcut popcorn. In acest timp ei au ajuns. Am luat popcornul și mam dus lângă Sofia.
Sofia:Ce ai pățit de esti așa palida?
Eu:Sunt puțin obosita, nu palida. Încă nu mam obisnuit cu vremea. Acolo a fost cald iar aici mai că ninge.
Sofia:Ooo....
Mam uitat mai bine la ea și la Luck și am văzut ca vroiau sa ne spună ceva, dar nu știau cum.
Eu:Sofia, ce vrei sa spui?
Sofia:Ăăăă.... voi fi mămică.
Eu:Și tu!? Întreb puțin nervoasa.
Sofia:Da!
Eu:In cât timp esti.
Sofia:De doua luni.
Eu:Și de ce nu mi-ai spus asta mai devreme?
Sofia:Nu am vrut sa ți-o spun la telefon.
Am rămas foarte surprinsă, nu ma așteptam la asta.
Am povestit cu ea pana seara târziu când din păcate a trebuit sa plece.
Am strâns și mam dus la culcare.
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
قصص عامةVa dau un mic pont din ce se va petrece in aceasta carte. E vorba de o dragoste din obligatie. Unde se vor face foarte mari sacrificii pentru familie.