Totul este dezvaluit

2K 46 0
                                    

            Alice pov
Am ajuns acasa. Când am intrat in casa am văzut-o doar pe Noel impreuna cu Micke.
Eu:Unde e mama și tata?
Noel:De ce?
Eu:Trebuie sa le spun ceva important.
Noel:E ceea ce cred eu? Pe fata ei a apărut un zâmbet deci era clar ca ea se gândea la altceva.
Eu:Nu.
Micke:Max unde e?
Am tăcut și mam dus in fosta mea camera și am observat ca in loc de camera mea e o camera de Bebeluș.
Eu:Unde e camera mea? Am urlat cât de tare am putut și după aceea am mers in graba la Noel.
Noel:Camera ta nu mai este.
Eu:Ce sa întâmplat cu ea?
Noel:Pai te-ai mutat și am folosit-o noi. Ori cum tu nu mai stai aici.
Eu:Pai acum am nevoie de acea camera.
Noel:Ce vrei sa spui.
Eu:E o poveste foarte lunga. V-o spun după ce vine și mama și tata.
Noel:Ce sa întâmplat?
Eu:Vreau sa rup logodna.
Noel:Ce sa întâmplat? Doar voi va iubeati foarte mult.
Eu:Dacă vrei sa afli suno pe mama sa vina. Și nu ar strica sa vina și părinți tai Micke. Și ei trebui sa știe.
Micke:Și cu Max cum rămâne?
Eu:El va deveni tata.
Noel:Și cine va fi mama?
Eu:Așa zisa Doamna V.
Noel:Cine e ea?
Eu:Nu stiu? Poate Micke știe.
Micke:Din câte stiu el o cunoaște de la 17 ani. Dar ei nu sau iubit. Max iubea doar sa se culce cu ea.
Noel a sunat-o pe mama și a venit cât de repede a putu la fel și părinți lui Micke.
Mama:Ce vrei sa ne spui?
Eu:Mama, tata, Nina și Kevin v-am chemat sa va spun tot adevarul.
Tata:Ce adevăr?
Eu:Rup logodna!
Nina/mama/Kevin/tata:De ce?
Eu:Totul a fost doar o joaca iar acum jocul sa încheiat. Eu nu l-am iubit deloc pe Max. Când ma cerut in căsătorie, când am fost la mare, nu am simțit nimic pentru el, dar încet încet am inceput sa simt ceva. Chiar am vrut sa ma dăruiesc lui am vrut sa ne căsătorim doar ca........
Ochii mi sau umplut de lacrimi.
Tata:Doar ca ce?
Eu:Acum el va deveni tata iar mama copilului va fi așa-zisa doamna V. Pe care Nina și Kevin sigur o stiu. Mi-a cerut sa îl iert, mi-a spus ca a fost o greșeală doar ca el se lasă foarte ușor dus și nu pot sa am încredere. Am hotărât sa rupem logodna , chiar dacă el nu a fost de-acord, i-am spus ca dacă ma iubește sa ma lese se fiu liberă pentru prima oară in viata mea, sa fiu și eu fericita
Kevin/Nina:Esti sigura?
Eu:Da.
Nina:Annie, noi tot vom fi prietene......
Mama:Sigur ca da. Și mai suntem uniți și prin Noel și Micke, deci mai avem încă o șansa sa fim rude.
Atunci intervin cei doi.
Micke/Noel:Asta nu se va întâmpla curând! Mai vrem sa ne trăim viata doar ca iubiți și ca semi căsătoriți.
Mama:Bine, cum vreți voi!
Nina:Max unde e acum?
Eu:El impreuna cu copilul lui și mama copilului vor sta in fosta mea casa.
Nina:Și tu unde vei sta?
Eu:Aici.
Nina:Eu cu Kevin plecam. Micke!
Micke:Ce?
Nina:Sa nu mai stai așa de mult, sa vi acasa.
Noel:Mama, Nina, va rog poate sa stea Micke la noi, promitem ca vom fi cuminți și nu vom face prostii.
Se lasă un moment de tăcere dar într-un final mama a spun:
Mama:Bine, Nina ce zici?
Nina:Sunt de-acord, dar fără prostii, ai auzit Micke.
Micke:Da, promit! Mersi, pa!
După ce au plecat am început sa plâng.
Eu:Mama.... haide te rog aici.
Mama vine in fuga și se aseaza pe canapea lângă mine.
Mama:Ce sa întâmplat?
Eu:Cum voi trece peste asta?
Mama:Nu stiu.......
Mam șters de lacrimi și mi-am revenit
Eu:Nu mai vreau sa îl văd nici o data! Îl urăsc! Mi-a distrus viata!
Mama:Scumpo, dece nu mi-ai spus ca nu îl iubești înainte sa fiți impreuna.
Eu:Nu ți-am spus fiind ca nu am vrut sa te dezamăgesc, stiu ca încă de când suntem bebeluși tu și Nina vati imaginat ca o sa fim impreuna. Dar acum regret enorm ca nu ți-am spus.
Mama:Acum asta e. Stiu ca tu esti puternica și vei trece peste asta.
Eu:Și dacă voi reuși sa trec pesta asta niciodată nu voi mai avea curajul sa iubesc.
Mama:Dacă asta crezi......
Nu a mai apucat sa termine propoziție deoarece a auzit țipete de la Noel din camera.
Am mers amândouă in fuga sa vedem ce se întâmpla. Când am deschis ușa Micke o gâdila pe Noel.
Mama:Ia opriți-vă acum. Nu vedeți ca am intrat.
Noel:Scuze...
Mama:Voi doi veți dormi impreuna cu mine in living și Alice va dormi in camera ta, ea este foarte obosita, voi nu sunteți.
Noel:Ba da suntem, nu am dormit prea mult azi noapte.
Mama:Nu am ce face, consecințele voastre ca va iubiți prea mult. Acum haide i-ați pijamalele și haideți S-o lăsam pe Alice sa doarmă.

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum