Alice pov
Sunt pe mașina cu Max, Nina și Kevin. Toți suntem foarte tăcuți mai puțin Nina. Vorbește de doua ore și nu se mai oprește. Evident ca nimeni nu o bagă in seama dar când a spus cuvintele " va mutați" și eu și Max am tresărit.
Eu/Max:Unde?!
Nina:Insfarsit ați dat un semn de viata.
Eu:Uhhhhh! A fost o gluma.
Nina:Nu a foat o gluma, va mutați!
Max:Ce?Unde?
Nina:De când erați mici am început sa construim o casa pentru voi ai una pentru Noel și Micke?
Atunci și eu și el am rămas stana de piatra.
Max:Și noi cumde nu am știut de asta pana acum?
Kevin:Am vrut sa fie o surpriza.
Eu:Pai ati reușit S-o faceți surpriza!
Nina:Stiu! Când ajungem va faceți repede bagajele și mergem sa va arătam casa.
Asta o fost ultima vorba pe care am mai auzit-o.
Peste câteva ore.........
Am ajuns. Am mers foarte trista in sinea mea, ai mi-am făcut bagajele.... toată familia ma aștepta..... înainte sa cobor din camera mea mi-am luat rămas bun de la ea...... atunci am simțit cum o lacrima mi se prelinge pe obraz. Mam șters repede și am coborâtă.
Fii puternica, Alice!
Ai făcut cea mai mare greșeală din viata ta!
Ba nu! Îmi iubesc familia și de dragul lor voi face orice e nevoie!
Chiar și un copil......
Da.... dar doar pentru familie.....
Esti sigura......?
O voce mi-a intrerupt discutia cu conștiința.
Mama:Alice, haide mai repede!
Eu:Acuma vin!
Pa, camera, îmi vei lipsi!
Am mers in curte și toți erau acolo.
Peste câteva minute.......
Am ajuns pe o Străduța vesela, plină de copii. Cum am mers pe jos am putut sa admir fiecare casa. La capătul străzi era o casa foarte frumoasa. Atunci ne-am oprit.
Mama/Tata/Nina/Kevin:Asta e casa voastră!
Eu/Max:WOW! Am rămas masca. Nu Ne venea sa credem.Arată de vis.
Nina:Intrați, e casa voastră!
Chiar era frumoasa dar partea urâta e ca apare Max in peisaj.
Mama:Intrați sau ce faceți?
Am intrat..... totul era superb am mers prin aproape toate camerele. Era exact cum îmi place. Totul era vesel și era plin de plante și de flori........
Max:Haide! Ce mai admiri?! Mai avem o camera de vizitat, dormitorul! Atunci pe fata lui a apărut un zâmbet pervers.
Eu:Asta doar in visele tale!
Max:Eu cred ca la noapte!
Eu:Normal ca la noapte, prostule, doar nu noaptea dormi și visezi?!
Max:Poroasta esti tu și familia ta!
Eu:Acum și tu faci parte din familia mea fiind ca esti logodnicul meu.
Îmi place când am dreptate.... dar îl iubesc și nu vreau sa îl fac de ras.....
Faci bine ce faci, el nu te iubește doar te folosește.....
Seara......
Mam îmbrăcat in pijamale. Iar apoi am coborât in living. Max era acolo.....
Max:Eu dorm in dormitor!!!!!
Eu:Asta S-o crezi tu! Eu dorm in dormitor și punct!!!!!!!
Max:Cu o condiție.....
Eu:Care e aceea?
Max:O sa vezi! Acum poți sa te culci liniștita in dormitor.
Eu:Asta e primul lucru bun, făcut de tine. Sa întâmplat ceva?
Max:Ști tu cum sunt baietii......, se schimba de pe o zi pe alta.
Eu:OK..... eu plec sa ma culc.....
Înainte sa ma duc in dormitor mam dus in Bucătărie sa beau apa. Când ma întorc in living Max nu mai e. Am înaintat spre dormitor iar când am ajuns totul era normal chiar dacă ma așteptăm ca Max sa ma sperie.
Mam pus in pat și am stat cam 30 de secunde iar apoi am vrut sa ma duc la baie, dar chiar nu stiu de ce.
Chiar atunci când am intrat Max ieșea din dus...... era dezbrăcat.......😱
Am închis repede ușa și am început sa strig:
Eu:Scuze..... scu.... ze........ scuze! Nu am știut.
Max:E in regula. Se aude vocea lui strigând.
Atunci am respirat usurata și mam pus sa ma culc. Peste 1 minut aud cum ușa băii se deschide dar nu am spus nimic. Dintr-o data simt cum corpul meu este atins de o mâna.
Era Max. L-am lăsat.... era așa de bine.....
sa asezat lângă mine pe pat el crezând ca eu încă dorm. Mâna lui sa băgat sub tricoul de pijama.....
Alice! Oprestete ce faci?!!
E așa de bine, vreau mai mult!
Dar nu pe el îl iubește....
Ba da, pe el îl iubesc.
Toate gândurile au fost întrerupte când mâna lui a .......
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
General FictionVa dau un mic pont din ce se va petrece in aceasta carte. E vorba de o dragoste din obligatie. Unde se vor face foarte mari sacrificii pentru familie.