Noel pierde sarcina

2.1K 53 0
                                    

Alice pov
Mam trezit din cauza razelor de soare ce inundau camera. Max stătea pe telefon dar mam mișcat puțin și a observat ca sunt treaza.
Max:Buna dimineața!
Eu:Buna dimineața!
Max:Cum te simți? Te mai doare.
Eu:Da. Dar dacă îmi dai un pupic îmi va trece.
Max:Vai cum ma manipulezi tu pe mine...
Eu:Grăbește-te. Durerea se agravează.
Sa apropiat ușor de mine. Între buzele noastre mai era un centimetru.
Mam pus mâinile in jurul gâtului lui și l-am tras spre mine. Buzele noastre sau atins încet la început dar după Sărutul a devenit tot mai intens iar ca de obicei ceva trebuie sa ne strice momentul.
Telefonul meu suna.
Mam întins și l-am luat.
Eu:E mama.
Mama:Draga, scuze ca te deranjez. E o urgentă!
Eu:Spune ce sa întâmplat?
Mama:Suntem cu Noel la spital. I sa făcut rău și a început sa sângereze acolo jos. Ma rugat sa te sun. Vrea ca tu sa îi fi alături nu eu.
Eu:Bine. Vin acuma.
Max ma saruta in continuu pe gât ceea ce îmi plăcea dar trebuia neaparat sa merg la Noel.
Eu:Max. Încetează!
Max:Ce ai pățit?
Eu:Trebuie sa mergem la spital.
Max:De ce? Te simți rău?
Eu:Nu. Ma sunat mama și mi-a spus ca Noel e la spital și vrea ca eu sa fiu lângă ea.
Max:Ce a pățit?
Eu:Din spusele mamei aseăra sa simțit rău și a sângerat, cred ca e foarte posibil sa piardă sarcina.
Max:Atunci ce mai aștepți.
Mam îmbrăcat și eu și Max și in mai puțin de 10 minute am ajuns la Noel.
Am mers la ea in salon și am văzut-o plângând.
Eu:Noel.... ce sa întâmplat?
Ea nu a putut sa îmi răspundă. Plângea in continuare dar in schimb a venit Micke și mi-a spus.
Micke:A pierdut sarcina...... acum are nevoie de mine și de odihna poți pleca.
Eu:Stai ce? Dar ea ma chemat și a spus ca vrea sa stea cuminte.
Micke:A spus ca zilele astea nu mai vrea sa stea cu nimeni, așa ca te rog pleacă.
Eu:Noel....
Noel:Alice.... pleacă.....
Eu:Dacă asta îți dorești....
Am ieșit suparata și l-am tras pe Max după mine.
Max:Ce sa întâmplat?
Eu:Nu mai vreau S-o văd pe Noel adică ma pune sa vin la ea și eu pentru asta a trebuit sa stric un moment fosrte frumos iar acum îmi spune sa plec!
Max pov
Am ajuns acasa. Alice era super suparata iar atunci când a urcat scările nu stiu ce a făcut dar sa dezechilibrat și a căzut.
Eu:Alice, esti bine?
Mam dus in fuga lângă ea văzând ca nu îmi Răspunde.
Eu:Alice. Alice. Trezește-te!
Alice pov
Deschid ochii încet. Am văzut ca sunt pe canapeaua din living.
Eu:Max!
Max:Slava Donului. Ai deschis ochii. Nick! Haide!
Eu:Ce sa întâmplat.
Nick:Alice, ai căzut pe scările nuiasa?
Eu:Da... cred... nu îmi prea amintesc.
Nick:In fine. Când ai căzut te-ai lovit in zona coloanei iar ...

Dragoste din obligatieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum