Alice pov
Zilele astea ne-am mutat la mama. Și-a dorit sa fiu lângă ea.
Acum sunt impreuna cum Max in camera noastră și ne uitam la un film.
Nina pov
Ma duc la baie iar acolo găsesc ceva interesant. Era un test de sarcina și era pozitiv.
Ma duc la Annie.
Eu:Annie, tu esti cumva.....
Annie:Cum?
Eu:Tu mai poți sa duci o sarcina?
Annie:Ce sunt cu întrebările astea....
Eu:Tu chiar nu înțelegi?
Am văzut-o dând din cap fără sa știe, așa ca i-am aratăt testul de sarcina.
Annie:Nu e al meu!
Eu:Pai nici al meu nu e!
Alice pov
Mama:Alice credeai ca nu o sa aflu! Vino repede aici! O aud pe mama strigând cât poate de tare.
Cad am coborât sa năpustit asupra mea și a început un întreg interogatoriu.
Mama:Credeai ca nu o sa aflu?
Eu:Ce sa afli?
Mama:Ca voi fi bunica!
Eu:Cum!
Mama:Am aflat ca esti insarcinata! Nu te mai ascunde. Atunci mi-a arătat testul de sarcina.
Eu:Nu e al meu!
Mama:Nu mai minți!
Eu:Nu mint! Nici măcar nu stiu cum sa folosesc un test de sarcina!
Mama:Atunci al cui e?
Eu:Poate e al lui Noel!
Mama:E prea mică!
Eu:Suno și întreab-o.!
Cu mare greu a sunat-o.
Eu:Și ce spune?
Mama:Spune ca ce e cu întrebarea asta, ea nu are cum sa fie insarcinata!
Am tăcut. Mam uitat in jur și am văzut ca tata a auzit toată discutia.
Peste câteva minute apare el și încearcă sa ma consoleze ca nu trebie sa ma ascund.
Eu:OK sunt insarcinata! Am spus asta doar ca sa ma lase in pace.
Am plecată înapoi in camera și i-am povestit totul lui Max. Am început amândoi sa radem și sa facem mișto ca sunt insarcinata.
Noaptea......
Ma trezesc pe la ora 1 noaptea. Mi sa făcut sete și am coborât pana in Bucătărie. Când am vrut sa urc înapoi in camera am auzit ca ușa se deschide. Era Noel. Doar Noel. Fără Micke.
Înaintează tiptil către camera ei și când a intrat am sărit și eu pe ușa și am intrat forțat.
Eu:Noel!
Noel:Ce e?
Eu:Nu încerca sa te ascunzi.
Noel:Dar cu ce ma ascund?
Eu:Se vede pe fata ta ca ma minți.
Noel:Nu înțeleg? Cu ce te mint?
Eu:Stiu ca esti insarcinata......
Noel:Dar.... cum..... ai aflat?
Eu:Nina a găsit testul in baie. A crezut ca e al mamei iar mama a crezut ca e al meu. Mi-am dat seama ca ai mințit-o când ati vorbit la telefon iar așa mi-am dat seama ca esti tu.
Noel:Oh..... te rog nu îi spune mamei. Tu esti prima care afla.
Eu:Și cât mai vrei S-o lăsam sa creadă ca eu sunt insarcinata?
Noel:Ea crede ca tu esti insarcinata?!!!!
Eu:Da..... altfel si acum mai îmi ținea discurs.
Noel:Mai așteaptă încă câteva zile... te rog!!!
Eu:Bine......
Noel:Mulțumesc!
Eu:Și când sa întâmplat?
Noel:Cred ca ieri noapte......
Eu:Aaaaa, voi avea un nepotel.
Noel:Mai încet. Ne pot auzi ceilalți.
Eu:Dar ma bucur ca voi avea un nepotel.
Noel:Sau o nepoțica.
Eu:Ma bucur enorm pentru tine.
Noel:Eu nu ma prea bucur. Am 19 ani și sunt insarcinata. Nu sunt pregătită sa cresc un copil, eu ma mai simt un copil!
Eu:Nu am cu ce sfaturi sa te ajut... eu nu am trecut prin asta, dar mama a trecut prin multe și te poate ajuta. Spune-i cât mai repede.
Noel:Te rog, putem sa trecem la alt subiec.
Eu:Bine.
Noel:Între tine și Max, cum a fos prima oară?
Eu:Aaaa..... mie somn.... ma duc la culcare....
Noel:Dar nu mi-ai raspu......
Nici nu am apucat sa aud continuarea frazei ca am plecat.
Nu credeam ca ca voi ajunge la discutia asta..... dar se pare că totul e posibil.
Când am intrat in camera mam pus in liniște in pat, destul de aproape de Max și am adormit.
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Ficción GeneralVa dau un mic pont din ce se va petrece in aceasta carte. E vorba de o dragoste din obligatie. Unde se vor face foarte mari sacrificii pentru familie.