Dimineața
Mam trezit din cauza unei voci cunoscute. Când deschid ochi era Max care ținea niște bagaje.
Max:Buna dimineața scumpă mea!
Eu:Spune ce vrei? Spun cât de serioasă pot.
Max:Am venit sa îți las lucrurile și hainele tale și sa îți spun ca te iubesc.
Eu:Max, noi doi nu mai suntem logodiți, sunt liberă insfarsit, nu te mai iubesc, du-te la doamna V. a ta.
Max:Încă mai suntem logodiți. Nu uita asta.
Eu:Acum ca ai terminat de vorbit poți pleca.
Am văzut pe fata lui ca sa enervat.
Max:Pa!
Eu:Pa! Sa nu te mai întorci aici!
Ma uit puțin pe telefon iar apoi am mers in Bucătărie. Acolo era doar Noel cu Micke.
Eu:Ce faceți?
Noel:Stam.
Eu:Unde e mama?
Noel:Sa dus in oraș cu tata. Au ieșit la un mic-dejun romantic.
Eu:Ooooo. Ce frumos.
Noel:Pe noi doi nu ne-au lăsat sa mergem. Deci nu e frumos.
Eu:OK, cum crezi tu, eu ma duc la o plimbare sa îmi caut un băiat.
Cei doi au început sa chicoteasca.
Mam dus in parcul din apropierea casei. Am zărit un băiat frumos bine făcut și atrăgător. Când am vrut sa merg la el sa facem cunoștința îmi suna telefonul.
-Alo! Noel, spune repede ce vrei!
-Ne vedem la spital!
Nu am mai apucat S-o întreb de ce, ca mi-a inchis.
Am mers repede spre mașina iar când am ajuns la spital am văzut-o pe Nina care era in fata spitalului și plângea iar pe mama care era lângă ea.
Eu:Ce sa întâmplat?
Nina:Max..... o aud printre suspine.
Când am auzit numele lui mi sa spart inima.
Eu:Ce sa întâmplat cu el?
Mama:Aproape murea.
Eu:Ce a pățit!?
Mama:A vrut sa se sinucidă.
Eu:De ce?
Nina:Nimeni nu știe. Acum așteptăm sa vina Kevin când doctorul îi da un răspuns.
Eu:Cine la adus la spital?
Nina mi-a arătat cu degetul spre o doamna.
Eu:Cine e ea?
Nina:Ea a vrut sa meargă la Max sa îi dea adevăratul test de paternitate și sa își ceara scuze ca a căzut in capcana doamnei V., dar la găsit pe el întins pe podea și a spus ca era plin de sânge.
Ochi mi sau umplut de lacrimi.
Eu:Vrei sa spui ca Max nu are nici un copil?
Mama:Da, asta vrea sa spună.
Mam dus înăuntru in spital și l-am văzut pe Kevin așteptând pe hol.
Înspre mine veni Nick.
Nick:A spus ca vrea sa te vadă.
Mam dus in urma lui Nick. El ma lăsat in fata ușii.
Am intrat fără ezitare și când l-am văzut cum arată mi sau prelins doua lacrimi pe obraji.
Mam pus lângă pat in genunchi, i-am luat mâna lui între mâinile mele și îl priveam.
Max:Am vrut sa vi la mine doar tu fiind ca am de îți datorat niște scuze. Recunosc ca mam culca cu acea doamna V. și recunosc ca sunt foarte idiot dar asta sunt eu.
Eu:Max..... acela nu e copilul tău. Testul a fost falsificat.
Max:Alice..... te..... iubesc........ și-a inchis ochii.
Eu:MAX! MAX! MAX!
Nick a intrat când ma auzit cât de tare am strigat. Am început sa plâng in hohote. Au venit mulți doctori și asistente. Una dintre asistente ma rugat sa plec din sala.
Eu:Max.... te iubesc.
Am simțit cum pentru o secunda mi-am pierdut echilibrul. Mama a venit și ma prins de mâini.
Eu:Cum am putut sa fiu așa de proasta? Dacă nu îl mai văd niciodată?
Mama:Draga, nu spune asta. Nu ști ce se poate întâmpla.
Peste 2 ore....
Nick ma lăsat sa intru in salon la Max.
Dormea, doream ca un înger.
Eu:Max...... te rog...... trezește-te. Gândește-te ce se întâmpla dacă tu vei deveni un înger, gândește-te ce gol vei lasă in urma ta. Te rog.......
mi-am lăsat capul in mâini și am adormit.
Dimineata
Ma trezesc din cauza unui zgomot făcut de aparatele care îl țineau in viata pe Max.
Oftez fiind ca nu sa schimbat nimic la el.
Eu:Max.... da ca nu vi tu la mine voi veni eu la tine.
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Narrativa generaleVa dau un mic pont din ce se va petrece in aceasta carte. E vorba de o dragoste din obligatie. Unde se vor face foarte mari sacrificii pentru familie.