Nominowała mnie: Despite_flaws21
1. Dlaczego tak brzmi mój nick? Sama nie wiem. Kiedy zakładałam Wattpada ta nazwa tak po prostu przyszła mi na myśl, ale osobiście myślę, że jest spoko i bardzo ją lubię.
2. Uwielbiam Harrego Pottera. Nie przeczytałam żadnej książki, choć kiedyś próbowałam, ponieważ jestem leniem, a patrząc na ilość książek i stron w nich zawartych, odpuściłam. Mimo to obejrzałam wszystkie części i wywarły one na mnie wielkie wrażenie. A dlaczego go lubię? Jest to książka/film o chłopaku, który dla obrony przyjaciół i wszystkiego co kocha, oddał by życie. I uwielbiam go też za postacie Freda i Georga Weasleyów, są najlepsi!
3. Wattpad to naprawdę fajna aplikacja. Pozwala ona na rozwijanie swoich pasji i dzielenie się nią z innymi ludźmi. W moim przypadku było to tak - Mając trzynaście lat, dwa lata temu, byłam w szóstej klasie i okropnie nienawidziłam czytać książek. Lektury wchodziły mi ciężko, a co dopiero książki, które miałam przeczytać tak dla siebie. Aż w końcu, puff! Przeszukując Internet w poszukiwaniu jakiegoś quizu na Samychquizach, co bardzo polecam, natknęłam się właśnie na tę aplikacje. Zaciekawiona weszłam i zobaczyłam super opowiadania, ff i inne prace. Tak sobię pomyślałam: Może ja też zacznę pisać! Moim pierwszym opowiadaniem było ff o "Wiezniu Labiryntu", swoją drogą to moja ulubiona książka, ale mniejsza. Przeszkodą, która utrudniała mi pisanie, była dysortografia, przez którą robiłam mnustwo błędów interpunkcyjnych jak i ortograficznych. Aż w pewnej chwili pomyślałam, że jak piesze opowiadanie na temat filmu, który jest na podstawie książki, to muszę ją przeczytać. Przeczytawszy wszystkie książki, poprawiła mi się pisownia i tak właśnie rozpoczęła się moja przygoda z książkami, które teraz pochłaniam w całości, i tak samo historia ze wspaniałą aplikacją Wattpad. ( Ale zamuliłam, przepraszam was )
4. Czytam różne książki, takie, które zaciekawią mnie swoją fabułą i zwrotami akcji. Ale najbardziej preferuję fantasty i kryminały. Jeśli znacie jakąś fajną książkę, dajcie znać w komentarzach. Może przeczytam.
5. Autorka, która mnie nominowała, spytała się czy lubię surykatki. Są słodkie i mądre, więc tak, lubię je.
A ja nominuję:
Ragnaror2255
MelodyCap
HuntressDreams96
Jasiowa570
SilverHeatherA co do informacji, to następną część "Drzwi do Narni stoją otworem" jest aktualna i nosić będzie tytuł: "Podróż po Cząstkę Siebie", która wyjdzie w najbliższym czasie, taką mam nadzieję. Jestem teraz w trzeciej gimnazjum i nawał pracy oraz materiałów powiększył się dwa razy i nie wiem, czy starczy mi czasu na pisanie, ale postaram się.
Zapraszam również do nowego opowiadania o Narni na moim profilu: " Last Words"
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego roku szkolnego 2017/2018.
Samych szóstek!Fabularna222
CZYTASZ
Drzwi Do Narnii Stoją Otworem [Część 1&2]
FanfictionW pięknym i magicznym państwie żyje pewna dziewczyna, inna niż wszystkie. Została ona pozbawiona ludzi, których kochała. Władcy Narnii powracają do krainy, którą niegdyś władali, ale nie jest taką, jaką ją pamiętali i zostawili. Mimo niechęci or...