Pagi
'Hmm selesanya harabeoji peluk aku...dah lama harabeoji tak peluk aku macam ni...wait..ha..harabeoji? Dia kan kat New Zealand...habis tu ni sapa'-bisik hati Jennie
Perlahan-lahan Jennie membuka matanya...hampir terkeluar biji mata dia sebab nampak Taehyung disebelahnya.Bukan tu je..posisi Jennie sekarang ni sedang peluk pinggang Taehyung.Taehyung peluk pinggang Jennie(tau kan).
'Eottoke....'-Jennie dalam keadaan resah
Jennie menarik nafas dalam2...dia cuba meleraikan pelukkan antara mereka..tapi ada sesuatu yang menarik perhatian dia..bibir Taehyung.
'Bibir dah macam kuih keria(tau kan kuih apa)aku gigit baru tau'-bisik hati Jennie
"Dah puas tengok muka aku..."-Taehyung bercakap tapi mata dia still tutup.
"Ehh ma...mana ada aku tengok muka ko..perasan lebih"-terkejut Jennie dibuatnya.
Tapi mata Taehyung masih tak dibukanya lagi.Mengigau ke apa dia ni?
"Tae...Tae... wake up"-Jennie berbisik di telinga Taehyung.Mereka masih lagi berpeluk antara satu sama lain.
Tak ada apa2 respon pun dari Taehyung.Tadi bercakap..ni terus senyap.Dah mati ke apa 'mafia' ni.
"YAHHHHH!!! KIM TAEHYUNG WAKE UP NOWWWW"-Jennie menjerit di telinga Taehyung.
Terkejut Taehyung sampai dia sendiri jatuh katil.Macam mana tak jatuh.Dia baring je kat hujung katil tambah pula dengan jeritan si Jennie.Nasib tak kena heart attack.
"Woii...pekak laa telinga aku ni..ko pahal.."-Taehyung menahan marahnya.
"Aku kejut baik2 dah tadi...tapi ko tak bangun.."-Jennie tayang muka selamba.Hampir tergelak bila tengok si 'mafia' tu jatuh katil.Berbunyi ko...hahaha.
"Ishh...nasib baik la ko tu sakit...kalau tak dah lama aku smack down ko.."-Taehyung bangun dan terus berjalan ke pintu.
Belum sempat dia memulas tombol pintu Jennie memanggilnya.
"Tae~~"-Perlahan je cara Jennie bercakap +suara manja dia.Aduhaii tergugat iman.
'Comel pula dia ni'-bisik hati Taehyung.Taehyung menoleh kearah Jennie yang masih duduk di katilnya.
"Waeyo..."-dingin je percakapan Taehyung.Masih marah pasal tadi la tu.
"Ko buat apa dalam bilik aku?...ko ada buat apa2 ke kat aku?...apa jadi semalam?...bukan aku kat tepi kolam ke?"-banyak betul soalan yang Jennie lemparkan.
Taehyung mendekati Jennie semula.Dia duduk bersandar di kepala katil.Lama juga dia tatap mukanya si Jennie ni.
Jennie hanya mendiamkan diri.Dia cuma mahu jawapan sahaja dari Taehyung.
"First...aku tak buat apa2 kat ko...aku duduk kat bilik ni sebab aku jaga ko,suhu badan ko panas sangat...and semalam ko jatuh kolam sebab aku"-Taehyung hanya menayangkan muka selamba badak dia tu je.Macam tak ada perasaan.
Tapi malam semalam dia sendiri yang kelam kabut.
Jennie hanya diam.Cepat2 dia bangun dari katil,mencapai tuala di kerusinya dan masuk ke dalam bilik air.
'Macam tu je.Tadi nak tau sangat'-bisik hati Taehyung.
Taehyung bangun dan terus berjalan keluar dari bilik Jennie.Pelik betul Jennie ni.Tadi sibuk sangat nak tau,tapi bila dah dapat jawapan dia terus bla macam tu je.
Jennie Pov♡
Sebaik saja dengar penjelasan dari Taehyung.Aku terus bangun dan pergi ke bilik air.Entah kenapa aku rasa sedih sangat bila dapat tau Taehyung yang jaga aku.
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S1 ✔]
FanfictionJennie Kim gadis berumur 16 tahun berasal dari New Zealand...bertemu pula dengan seorang Mafia iaitu Kim Taehyung yang ego dan panas baran. Mereka harus bertunang dan perlu tinggal bersama. Adakah Jennie mampu melembutkan hati seorang 'Mafia'? Mula...