Bilik Jennie
Jennie hanya memandang tangannya yang makin pulih.Disebabkan Taehyung tangan Jennie mula kurang kesan merah dan sakit.
Tapi satu benda yang membuatkan Jennie rasa hairan.Macam mana Taehyung tau tangan Jennie kena rotan.Padahal tangan dia disorokkan ke dalam poket bajunya(tau kan,faham2 la).
Jennie bangun dari katil dan mula mengatur langkahnya ke bilik air.
Skip
Jennie-"Haus la pula...turun kejap la"-sambil mengeringkan rambutnya dengan tuala.
Jennie mengatur langkah untuk pergi ke dapur.Tapi dia terdengar bunyi yang pelik di bilik hujung.
Setahu dia bilik hujung tu cuma bilik kosong.Taehyung pernah beri amaran pada dia jangan sesekali pergi ke bilik tu.
Mulannya dia hanya buat tak tau tapi tiba2 terdengar jeritan.Cepat2 dia lari kearah bilik tu dan membukanya.Membulat mata Jennie bila nampak banyak darah di lantai.
Jennie-"Tae...."-muka Jennie pucat bila dia nampak Taehyung memegang pisau.
Di dalam bilik itu ada 2 orang mangsa,4 pembantu Taehyung dan Taehyung sendiri.
Taehyung-"Bawa dia masuk and kunci pintu tu sekali"-dia menyuruh sorang pembantunya membawa Jennie masuk dan terus mengunci pintu.
Jennie-"Apa yang ko buat kat..pengetua dan...ayah Hyura..."-Jennie seakan tidak percaya apa yang telah terjadi di hadapannya.
Tangan pengetua dan tangan ayah Hyura seperti di toreh.Banyak darah yang keluar.Jennie terdiam matanya tak lepas dari memandang kearah tangan kedua-dua 'mangsa' Taehyung.
Taehyung-"Ko suka...aku buat semua ni untuk ko...mulai esok ko tak payah datang sekolah lagi.Ko duduk rumah je."-pisau ditangannya di pusing2 sambil dia berjalan kearah Jennie.
Jennie-"Tapi kenapa Tae...kenapa ko buat semua ni"-sebak Jennie,pengetua mengerang kesakitan sama juga lah dengan ayah Hyura.
Taehyung-"SEBAB KAN DUA SETAN NI LAH TANGAN KO JADI MANGSA!!!"-marah Taehyung.
Jennie tersentak bila Taehyung mula marah.Serious seram gila muka Taehyung.
Jennie-"Apa maksud ko.. "-memandang kearah Taehyung.
Flashback
Ayah Hyura-"Saya boleh bagi awak berapa yang awak mahukan.Asalkan anak saya tak di apa2 kan."-meletakkan cek di atas meja pengetua.
Pengetua-"Tapi Tuan ni semua salah anak tuan kalau tak disebabkan dia sendiri mesti Jen-"-percakapannya dipotong.
Ayah Hyura-"Salah anak saya? Dengar sini baik2 PENGETUA kalau tak disebabkan saya sekolah ni tak akan di bangunkan.Faham!!"-menghentak meja dengan kedua tangannya.
Pengetua-"Sa...saya fa...faham Tuan..tapi apa saya nak buat dengan Jennie"-gagap sebab takut pada Ayah Hyura.Biasalah orang kaya.Fikir dia tu ada kuasa la.
Ayah Hyura-"Saya tak kisah awak nak buat apa.Asalkan anak saya tak diapa-apakan"-bangun dan terus beredar.
Ayah Hyura memberi rasuah pada pengetua supaya Hyura terlepas dari hukuman.Dia sayang pada anaknya.Sanggup lakukan apa2 saja asalkan Hyura tidak diapa-apakan.
Dalam diam ada yang jadi pemerhati di luar bilik pengetua.Ye..Taehyung menyuruh pembantunya yang bekerja sebagai guru di situ untuk memastikan Jennie ok.Sebab tu dalam seminggu dia asyik busy,busy tentang Jennie.
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S1 ✔]
FanfictionJennie Kim gadis berumur 16 tahun berasal dari New Zealand...bertemu pula dengan seorang Mafia iaitu Kim Taehyung yang ego dan panas baran. Mereka harus bertunang dan perlu tinggal bersama. Adakah Jennie mampu melembutkan hati seorang 'Mafia'? Mula...