||Secret Of The Heart||

4.1K 303 17
                                    

Bilik Hotel(Jennie)

Jennie berada di balkoni biliknya(hotel).Dia menghirup udara waktu malam dan mula tersenyum.Senyumannya mula pudar apabila teringat tentang pertemuannya dengan Taehyung di dalam lif petang tadi.

Jennie-"Macam mana aku nak lupakan kau sekarang Taehyung..😔"-mata Jennie mula berkaca-kaca.

"Jennie Kim...kau kuat...jangan menangis untuk lelaki macam dia..,tengoklah diri kau sekarang..kau ada semuanya..kan?"-sambung Jennie.Dia mula mengelap air matanya yang jatuh(?).

Grr!

Jennie-"Ohh...hihihi..lapar la pula😅"-Jennie tergelak kecil apabila perutnya berbunyi.

Jennie menghantar mesej pada Rapmon dan Suga(Chat Group).

Jennie-"Sapa nak teman aku keluar makan? Laparlah..."

Kumamon Swag(Suga)-"Sorry Jennie...aku mengantuk sangat ni..kau keluarlah dengan Rapmon...tak pun dengan P.A kau😪.

Leader Monnie(Rapmon)-"Mianhae JenJen...malas pula aku nak keluar bilik..penatlah👉👈

Jennie-"Hmm...kalau macam tu aku ajak P.A aku jelah.Sorry ganggu korang..enjoy your rest💋."

Jennie menghantar mesej pada P.A nya pula.

Jennie-"Unnie~~...boleh teman Jen keluar makan tak?"

My Lovely P.A-"Sorry beb...Unnie ada dekat airport ni.Ada hal penting yang nak diuruskan kat Australia.

Jennie-"Ohh..tak apalah kalau macam tu.Take care Unnie"

'Jawabnya kena pergi sorang je la wahai Jennie'-bisik hati Jennie.

Skip

Jennie Pov

Sehabis saja makan aku mengambil keputusan untuk bersiar-siar.Aku berjalan di taman.Taman tu tak ramai orang,jadi aku membuka mask yang dipakai oleh aku.Artis en? Kena la pakai,tapi rimas.

Aku mula duduk dibangku.Pandangan aku beralih ke air pancut di hadapan aku.Cantik sangat...tapi kalau ada partner(?) mesti lagi CANTIK la😂😅.

Jennie-" jeomjeom mudyeojyeo ganeun
Neoui geu mupyojeong soge
Cheoncheonhi naeryeonohjamyeo
Geoure soksagigon hae
Nal dangyeonhage saenggakhaneun neojiman
Geuge neodawo geuraedo
Stay stay stay with me🎶( Riak wajahmu bagaikan tiada perasaan dan semakin lama menunjukkan riak kebosanan
Lalu aku berbisik di hadapan cermin dan berkata 'Lupakan sahaja apa yang berlaku'
Kau tidak pernah menghargai diriku,kerana itulah dirimu yang sebenar
Tetapi teruslah tetap berada di sampingku)"-Entah kenapa hati aku mula sedih.Teringat kenangan lama aku bersama Harabeoji,Encik Park dan...Taehyung?

Skip

Aku bangun dari bangku.Aku memulakan langkah untuk balik ke hotel.Sudah terbayang katil empuk dibilik ku.
Sebaik saja aku berjalan,aku terdengar suara orang yang sedang merayu-rayu.

Aku pergi ke arah tersebut.Aku mengecilkan mata aku untuk memfokus pada orang yang memegang pistol tersebut.Terbeliak mata aku apabila melihat orang itu adalah 'Tae...Taehyung?'.

End Pov

Taehyung mengacukan pistolnya pada kepala 'mangsa' nya.Orang itu memegang kaki Taehyung dan merayu untuk dilepaskan.Taehyung mula menarik picu pistol tersebut.

Mafia Boss VS Bad Girl [S1 ✔]Where stories live. Discover now