Rumah Jimin
Ruang Tamu
Suga-"Lagi berapa hari kita kat sini?"-memandang Rapmon yang berada disebelahnya.
Rapmon-"esok last kita ada kat sini"-membalas pandangan Suga.
Jimin yang hanya jadi pemerhati terus bersuara.
Jimin-"Berapa hari apa? Korang nak pergi mana? Bukan tinggal lagi sebulan ke korang nak 'comeback'?"-nada serious
Suga memandang Jimin.Dia menghela nafas.Berat betul dia nak cerita apa yang jadi.Rapmon hanya mengangguk perlahan.
Suga mula bercerita apa yang dah jadi pada dia dan Rapmon beberapa hari lepas.Termasuklah ugutan yang Taehyung pada mereka.
Jimin-"Jadi korang kena pergi jugalah ni?"
Rapmon-"Dae...kalau ni yang terbaik untuk Jennie...kami akan pergi."-
Suga-"Mungkin rancangan kami untuk buat 'comeback' di Korea terpaksa dibatalkan...,Jimin kau boleh tolong uruskan semuanya kan?"
Jimin-"Aku akan uruskan semuanya...,aku akan jaga Jennie..."-senyum pada Suga.
Suga dan Rapmon membalas senyuman Jimin.
Rapmon-"Thanks Jimin...,kitorang janji akan datang semula bila semuanya dah ok."
Habis saja mereka bertiga berbincang tentang Jennie dan Taehyung.Suga dan Rapmon terus balik ke hotel.
Rapmon menghantar mesej pada Jennie.
Rapmon-"Kau ok tak?"
My Lil Sis JenJen-"Aku ok...korang tak payah risau...esok aku balik hotel."
Rapmon-"Taehyung tak ada buat apa2 kat kau kan...Jennie?"
My Lil Sis JenJen-"Tak ada.Aku ok..,Rapmon?"
Rapmon-"Ye..."
My Lil Sis JenJen-"Boleh aku panggil kau and Suga 'Oppa'?"
Rapmon-"Kenapa tiba2...kau betul tak apa2 ke ni?"
My Lil Sis JenJen-"Aku ok lah...,saja nak panggil korang 'Oppa'...tak boleh ke?"
Rapmon-"Suka hati kaulah..dah pergi rehat"
My Lil Sis JenJen-"Ok Boss"
Rapmon-"Jen? Oppa nak cakap something ni?
My Lil Sis JenJen-"Tanya jelah"
Rapmon-"Andai katalah kita tak akan jumpa lagi...Jen..sedih tak?"
My Lil Sis JenJen-"Sedihlah...kenapa Oppa cakap macam tu...Oppa nak pergi mana?"
Rapmon-"Nanti Jen tau juga kemana Oppa pergi,tapi jangan sedih kalau Jennie tau sebabnya...and jangan salahkan sesiapa..faham? Janji?
My Lil Sis JenJen-"Faham~~♡ Janji~~"
My Lil Sis JenJen-"Jennie sayang Rapmon Oppa and Suga Oppa...,p/s-:pelukkan Suga Oppa untuk Jennie..Good night"
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S1 ✔]
FanfictionJennie Kim gadis berumur 16 tahun berasal dari New Zealand...bertemu pula dengan seorang Mafia iaitu Kim Taehyung yang ego dan panas baran. Mereka harus bertunang dan perlu tinggal bersama. Adakah Jennie mampu melembutkan hati seorang 'Mafia'? Mula...