||Half Of My Soul (Last Part)||

4.7K 226 22
                                    

Skip

1 Minggu Kemudian

Australia(2:00p.m)

Taehyung telah pun tiba di Australia.Dia menaiki teksi untuk pergi ke tempat yang Jimin beritahu padanya sebelum 'berlepas' ke Australia.

Taehyung-"Tolong bawa saya ke Studio K.V.N"-nada lembut.

Pemandu Teksi-"Ok sir"
.
.
.
.
.
Skip

Studio K.V.N

((Dalam masa yang sama))

Jennie baru saja tiba di studio.Jennie mula gementar,dia masih tidak tahu siapa 'lelaki' yang akan menjadi partnernya(?).

Photograph-"Jennie pergi bersiap dulu.Sementara kita tunggu 'orang' tu tiba."

Jennie-"Ok"-tersenyum

((2:45p.m))

Photograph-"Ok now kita start dulu.Jennie ambil tempat kamu"

Jennie-"Now? Tapi 'orang' tu tak sampai lagi kan?"-hairan

Photograph-"Tak apa.Awak mula dulu.'Orang' tu akan sampai sekejap lagi.Ok start"

((Photoshoot bermula))
.
.
.
.
.
Photogaph-"Wahhh Jennie awak memang cantik.Saya suka cara awak bergaya.Swag gitu"-memuji Jennie

Jennie mula berdiri disebelah photograph(?).Dia hanya tersenyum,sudah biasa dipuji setiap kali ada photoshoot.

Pintu Masuk Studio K.V.N

Taehyung-"Maafkan saya.Ni ke Studio K.V.N?"-bertanya pada staff yang berada di situ.

Staff-"Ye ni studionya.Awak siapa?"-memandang Taehyung.

Taehyung-"Saya Kim Taehyung.Saya dihantar ke sini oleh Syarikat Rakaman J.M.E di Korea."-tersenyum

Staff-"Ouhh awaklah model tu! Tunggu sekejap."-berlari kearah photograph(?)

'Model?'-bisik hati Taehyung.

Taehyung melihat sekeliling ruangan koridor itu.Penuh dengan gambar2 model.Senyumannya mula terukir apabila mengenangkan Jennie.

Taehyung-"Kalaulah kau ada dekat sini"-sambil melihat sekeliling.

Skip

Jennie dan photograph(?) itu terkejut apabila staff berlari kearah mereka.

Staff-"En...encik...or...orang tu..."-termengah-mengah

Jennie-"Hey..kenapa ni..cuba cakap satu per satu."-mengusap belakang staff.

Photograph-"Kenapa ni? Apa dia?"-menanyakan pada staff tersebut.

Staff-"Orang tu dah sampai"-menunjuk kearah pintu masuk

Jennie-"Orang tu? Siapa?"-blur

Staff-"Model dari Korea"-memandang Jennie

Photograph-"Jennie panggilkan dia,boleh?"-tersenyum penuh makna

Jennie mengangguk perlahan.

Staff-"Pergilah panggil.Dia ada dekat pintu masuk."

Jennie berlari kearah pintu masuk.Entah kenapa dia terasa gementar,risau dan takut.

Jennie berdiri dibelakang 'orang' itu.'Orang' itu berdiri sambil melihat gambar didepannya.

'Orang' itu berdiri sambil melihat gambar didepannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mafia Boss VS Bad Girl [S1 ✔]Where stories live. Discover now