Pagi(pukul 9 pagi)
Jennie mula terbangun disebabkan cahaya matahari sudah memancar pada wajahnya.
Jennie-"Betul ke aku nak bunuh dia? Kenapa dengan aku ni? Patut ke aku soal dia dulu? Mana tahu yang Taehyung tu saja ugut dia..hmm."-membetulkan rambutnya.
Taehyung-"Jennie wake up?!"-terus masuk ke bilik Jennie.
Jennie-"Yahh!! Pabo!! Main masuk je!!"-membaling bantal kearah Taehyung.
Taehyung-"Sakitlah...,dah kau tu lambat sangat bangun,aku masuk jelah."-mencekak pinggang.
Jennie bangun dan terus pergi kearah Taehyung.
Jennie-"Rendahkan sikit badan kau"-tangannya memberi isyarat supaya Taehyung menyamakan tingginya dengan Jennie.
Taehyung-"Wae?"-memandang Jennie.
Jennie-"Aku lapar lah"-nada dingin.
Taehyung-"Kalau ye pun lapar suara tu tak payah laa dingin sangat"-menjentik dahi Jennie.
Jennie-"Sakitlah.."-mengosok-gosok dahinya.
Taehyung-"Dah pergi mandi dulu...baru makan."-menegakkan badannya semula.
Jennie hanya mendiamkan diri dan keluar meninggalkan Taehyung.
'Dengan tak mandinya,terus pergi makan?..suka kau lah Jennie'-bisik hati Taehyung.
Skip
Sehabis saja makan,Jennie terus pergi ke bilik untuk membersihkan dirinya.
Beberapa minit
Jennie sudah bersiap untuk balik ke hotel.Tak sabar nak jumpa 'abang' kesayangan dia.
Tapi dia baru teringat sesuatu,dia perlu berjumpa Hyura dahulu sebelum pulang ke hotel.
Taehyung-"Dah siap..."-membuka pintu bilik Jennie.
Jennie-"Alien ni kan...main masuk je!!..."-memarahi Taehyung.
Taehyung-"Alien kau panggil aku 'nampaknya Jennie dah mula tegur aku😄'"-tanpa sengaja senyuman Taehyung mula terukir.
Skip
Pintu bilik Hyura dibuka,Jennie masuk terlebih dahulu.Taehyung hanya memandang Jennie dengan hairan.
Jennie-"Ma..mana dia..per..pergi"-membulat matanya.melihat keadaan bilik yang sunyi tak berpenghuni lagi.
Taehyung yang berada dibelakang Jennie juga terkejut melihat bilik tersebut.Memang tak ada sapa2
Taehyung-"Mana Hyura pergi!!"-memarahi 'anak buah' nya.
Masing2 diam.Dia orang pun tak tau mana perempuan tu pergi.
Jennie-"Ap..apa tu?"-menunjuk kearah dinding yang ada kesan darah.
Taehyung berjalan kearah dinding tersebut.Dia mula membaca tulisan yang ada pada dinding itu.Kat situ tak ada kertas,memang logik lah Hyura tu tulis pakai darah.
Sebelum kau bunuh aku,aku nak kau merana lagi Jennie Kim.5 tahun lalu akan berulang kembali.Kau tunggu.
Taehyung terus memandang Jennie yang berada di belakangnya.Jennie terus mengambil phonenya,dia mendail nombor telefon Rapmon.
Jennie-"Tolonglah oppa...angkat...NOW!"-dia masih mencuba.Akhirnya dia cuba mendail nombor Suga.
Jennie-"Suga oppa...tolonglah jawab..jangan buat macam ni..please"-Jennie mematikan panggilannya.
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S1 ✔]
FanfictionJennie Kim gadis berumur 16 tahun berasal dari New Zealand...bertemu pula dengan seorang Mafia iaitu Kim Taehyung yang ego dan panas baran. Mereka harus bertunang dan perlu tinggal bersama. Adakah Jennie mampu melembutkan hati seorang 'Mafia'? Mula...