Rumah Taehyung
Malam
Bilik 'Rahsia'
Taehyung baru saja balik dari tempat dimana dia bertemu Jennie,walaupun secara tidak sengaja.Kata2 Jennie masih terngiang-ngiang di kepalanya' Jangan bertindak mengikut perasaan.Dengar dahulu penjelasan atau kau akan menyesal.'.
Taehyung menaiki(?) tangga untuk pergi ke tingkat 2 rumahnya.Dia memulakan langkahnya ke sebuah bilik paling hujung.Ye...bilik dimana dia menyeksa 'mangsa' nya seperti "Pengetua" lama Jennie dan "Ayah Hyura".
Taehyung memulas tombol pintu bilik tersebut.Kelihatan seorang gadis yang terbaring dilantai,tangan dan kaki diikat,juga kepalanya yang ada darah.Kesan lebam pada tangan dan kaki gadis itu juga kelihatan.
Taehyung-"Sayang~~~bangun...saya ada berita baik ni"-mendekati gadis itu dan mula mencangkung(?).
???-"Hmm(mamai)...KAU!! KAU NAK APA LAGI!?"-dari posisi baring gadis itu terus menukar posisinya kepada duduk.
Taehyung-"Tch..aku rindu kau la...kau tak rindu aku ke?"-mengusap kepala gadis itu.
???-"Jangan sentuh aku la jantan tak guna!"-menggeleng-geleng kepalanya dengan kasar.
Taehyung-"Jantan tak guna? HEI BETINA KAU TU YANG TAK GUNA SEBENARNYA!! KALAU TAK DISEBABKAN KAU,AKU DAN JENNIE TAK AKAN JADI MACAM NI!!-"menarik rambut gadis itu.
???-"ARGHHH!!! LEPAS LAA!!"-menahan sakit.
Taehyung-"Jangan ingat kau boleh lepas dari sini...Lee Hyura"-melepaskan rambut Hyura dengan kasar.
Skip
Flashback 5 tahun lalu
Sebaik saja Taehyung meninggalkan Jennie,perasaannya masih tak tenang.Tapi disebabkan ego dia menepis segalanya dan tinggalkan Jennie.
Taehyung-"Aku kena siasat sendiri"-menghentak stereng(?) kereta.
Taehyung menyuruh pembantu2 nya(anak buahnya) mencari bukti.
Skip
Hyura Pov
Aku berlari menuju ke wad appa aku.Sebaik saja aku sampai di depan wadnya,doktor dan juga nurse(?) keluar dari wad itu dengan menolak(?) katil appa aku.Mata aku mula berkaca-kaca apabila appa aku telah tiada lagi.
Akibat banyak sangat darah yang keluar.Dia tidak dapat diselamatkan.Bah kan pengetua juga.Aku dapat tahu dari ahli keluarganya yang baru sahaja keluar dari bilik mayat sebelum aku berjumpa appa.
Hyura-"Jennie Kim...aku akan balas dendam...aku akan buat hidup kau sengsara macam mana yang aku rasa sekarang"-dengan nada perlahan.
End Pov
End flashback
p/s-:harap korang faham laa ye...sekian lama Taehyung siasat sapa orang tu and dah dapat bukti.Hyura kena kurung di rumah Taehyung selama 4 bulan sebelum Jennie balik ke Korea.
Skip
Bilik Rakaman
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S1 ✔]
FanfictionJennie Kim gadis berumur 16 tahun berasal dari New Zealand...bertemu pula dengan seorang Mafia iaitu Kim Taehyung yang ego dan panas baran. Mereka harus bertunang dan perlu tinggal bersama. Adakah Jennie mampu melembutkan hati seorang 'Mafia'? Mula...