Κεφάλαιο 4

625 42 0
                                    

Βλέπω τα χείλη του και τον πλησιάζω τόσο που ένιωθα την ανάσα του τα χείλια μου. Τότε νιώθω τα χείλια του με φιλάει η γλώσσα του μπλέκεται με την δικιά μου. Τα χέρια μου είναι στον λαιμό του στα μαλλιά μου και εκείνος έχει τα χέρια του στην μέση μου. Ξαφνικά σταματάει. Σβήνει το αυτοκίνητο , βγαίνει ανοίγει την πόρτα και με βγάζει έξω. Κλειδώνει το αυτοκίνητο και με μανία ψάχνω τα κλειδιά του σπιτιού. Ανοίγω την πόρτα τότε με πιάνει Και με κολλάει στον τοίχο. Με φιλάει και με ρωτάει μέσα από τα δόντια του
-Που είναι η κρεβατοκάμαρα;
Τον παίρνω από το χέρι και τον οδηγώ. Με φιλάει στο λαιμό ενώ μου βγάζει την μπλούζα. Γυρνάω αρχίζω να Του ξεκουμπωνω το πουκάμισο και να τον φιλάω σε όλο του κορμί, το γυμνασμένο του κορμί. Με πετάει στο κρεβάτι και μου βγάζει το παντελόνι. Τώρα πια είμαι μόνο με τα εσώρουχα μου , με κοιτάει δαγκώνει τα χείλια του και λέει
-Δεν έχεις ιδέα Πόσο καιρό το περίμενα αυτό
Με φιλάει στο λαιμό μετά στο στήθος μου ξεκουμπωνει το σουτιέν και φιλάει τις ρωγες μου. Κατεβαίνει πιο χαμηλά μου βγάζει αργά το εσώρουχο μου και με φιλάει ανάμεσα στους γοφούς. Θέλει να με κάνει να τον παρακαλαω αυτό θέλει . Είμαι ήδη πλήρως ερεθισμενη. Τον ήθελα μέσα μου τώρα. Ξαφνικά η γλώσσα του είναι στην κληρωτίδα μου και την γλύφει. Αυτό με κάνει να βγάλω έναν αναστεναγμό. Βάζει τα δύο του δάχτυλα μέσα μου που με κάνει να ανεστεναξω το όνομα του. Είμαι τόσο υγρή που κινείται με πολύ ευκολία. Πάνω που είμαι έτοιμη να τελειώσω σταματάει. Σηκώνεται με κοιτάξει και ξεκουμπωνει την ζωή του. Βάζω τα χέρια μου Πάνω από τα δικά του και τον βοηθάω , του βάζω το παντελόνι και παρατήρω την μεγάλη στύση του μέσα από το μπεξορακι του. Του το κατεβάζω και περνώ στα χέρια μου την στύση του και την βάζω στο στόμα μου και τον γλυφω μέχρι να με σταματησει με ξαπλώνει και μπαίνει μέσα μου με φορά. Αυτό με κάνει να φωνάξω από ευχαρίστηση. Το σώμα του Πάνω στο δικό μου τα νύχια μου μπαίνουν στο δέρμα της πλάτης του. Με φιλάει στο στόμα . Το κορμί μου όλο συσπάται από την ηδονή. Τον νιώθω να σπαρταραει βγάνει από μέσα μου και τελειώνει πάνω στα πόδια μου . Πέφτει εξαντλημένος πάνω. Τον κρατάω αγκαλιά μέχρι να βρούμε και οι δύο την ανάσα μας. Με κοιτάει και με φιλάει γλυκά. Ξαπλώνει δίπλα μου και με παίρνει μέσα στην αγκαλιά του μέσα στα δύο του μπράτσα που κάθε γυναίκα θα παρακαλαγε να είναι. Η ζεστασιά του κορμιού του με έκανε να ξεχάσω τον κρύο χειμώνα. Η καρδιά του ακόμα χτύπαγε τόσο δυνατά που έλεγες ότι θα σπάσει. Και κάπως έτσι μας βρήκε η νύχτα. Με τα κορμιά μας μπλεγμένα...

Hot BossWhere stories live. Discover now