Κεφάλαιο 10

455 40 0
                                    


-Έλα πες μου πια είναι η έκπληξη μουυυ...

Τον παρακάλαγα σαν μικρό παιδί.

-Όχι θα πρέπει να περιμένεις

-Δεν μπορώ πρέπει να μάθω τώρααα

-Ήρεμα μωρό μου.

Πρώτη φορά με φωνάζει έτσι, που να με πηγαίνει άραγε από εδώ δεν ήταν ο δρόμος για το σπίτι μου. Έκατσα στο αυτοκίνητο χωρίς να μιλάω περιμένοντας με ανυπομονησία να μάθω που με πήγαινε.Μέτα από λίγο φτάσαμε σε ένα μεγάλο σπίτι που δεν είχα ξαναδεί .

-Ποιανού είναι αυτό το σπίτι Μάρκο;

-Δικό μου μάτια μου , καιρός να δεις και το δικό μου σπίτι δεν νομίζεις;

Πόσα λεφτά μπορεί να είχε. Δεν έχω ξαναδεί τόσο μεγάλο σπίτι ποτέ ξανά.Είχε ένα τεράστιο κήπο , είχε δυο ορόφους και πρέπει να είχε πισίνα στην πίσω πλευρά του σπιτιού. Καθόμουν και το κοιτούσα , είχα μείνει άναυδη. Δεν ξέρω και εγώ πόση ώρα το κοιτούσα έτσι κοκαλωμένη.

-Τι έπαθες δεν έχεις ξαναδεί σπίτι στην ζωή σου;

Λέει , αλλά τέτοιο σπίτι όχι δεν έχω ξαναδεί.

-Εεεεε έχω ξαναδεί.

Λέω προσπαθόντας να ξεκολλήσω.

-Εδώ θα την βγάλουμε πως το κόβεις , κάνει κρύο.

Μου λέει και με παίρνει αγκαλιά , όντως είχε κρύο ο χειμώνας είχε μπει για τα καλά. Προχωρήσαμε προς την είσοδο ανοίγει την πόρτα και αμέσως μια γυναίκα τρέχει προς το μέρος μας.

-Κύριε Μάρκο γυρίσατε , δώστε μου το παλτό σας , το τζάκι είναι αναμμένο στο σαλόνι αν θέλετε .

Δηλαδή είχε και αλλού τζάκι εκτός από το σαλόνι;;; Η ευγενική κυρία γυρνάει προς το μέρος μου

-Θα θέλατε να μου δώσετε το παλτό σας;

Χαμογέλασα ευγενικά και της το έδωσα. Προχωρούσα πίσω από τον Μάρκο μου με οδήγησε στο σαλόνι. Ήταν πανέμορφο. Το τζάκι οι καναπέδες , το χαλί τα πάντα έδεναν τόσο όμορφα το ένα με το άλλο. Δεν ήθελα να μπω στο δωμάτιο από φόβο μην κάνω κάτι και το χαλάσω. Ήταν ξεκάθαρω ότι άμα έσπαγα κάτι από εδώ μέσα δεν θα το ξεπλήρωνα ούτε άμα δούλευα όλοι μου την ζωή. Ο Μάρκος έρχεται και με παίρνει από το χέρι .

-Έλα μέσα τι ντρέπεσαι.

-Δεν ντρέπομαι..

-Τότε τι είναι;

-Όλο αυτό είναι πανέμορφο και...

-Και τι; Σίγα Σελήνη δεν είναι και τίποτα ένα απλό σαλόνι είναι πως κάνεις έτσι λες και δεν έχεις ξαναδεί.

Για εκείνον όλα ήταν τόσο απλά. Αλλά άμα ήξερε το παρελθόν μου θα καταλάβαινε...


Hot BossWhere stories live. Discover now