Δυο μέρες τώρα ο Μάρκος έχει αρχίσει να συνηθίζει τον Στέφανο στο σπίτι.
Εγώ και ο Μάρκος είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι.
-Αγάπη μου κανόνισα αύριο το βράδυ να έρθει ένας φίλος μου επιχειρηματίας για φαγητό με την γυναίκα του. Νομίζω πως είναι καιρός να κάνεις και εσύ γνωριμίες μέσα στον κύκλο.
-Αύριο;;; Γιατί πάντα όλα μου τα λες τελευταία στιγμή;
-Γιατί αρπάχτηκες τώρα;
-Δεν αρπάχτηκα απλά σε ρωτάω...
-Αχχχ ρε ματάκια μου..
Λέει και με το χέρι του αρχίζει να χαϊδεύει την κοιλία μου.
-Ποτέ θα κάνουμε ένα μωράκι;
Λέει τόσο ήρεμα.
-Θα δούμε αγάπη μου αλλά νομίζω ότι είναι νωρίς για να τα συζητάμε αυτά.
-Όχι δεν είναι , είμαστε αρραβωνιασμένοι και νομίζω ότι ήρθε η ώρα.
-Τι λες να την κάνουμε αύριο γιατί είμαι κουρασμένη και θέλω να κοιμηθώ;
-Να κοιμηθείς;;; Μπα δεν το νομίζω.
-Τι εννοείς;;
Δεν προλαβαίνω να τελειώσω την φράση μου και το χέρι του είναι μέσα από το παντελόνι της πιτζάμας και το εσώρουχο μου.
-Μάρκοοο...
Αναστενάζω το όνομα του. Είναι από πάνω μου και με φιλά στο λαιμό. Τα χέρια μου στο κορδόνι της φόρμας του το λύνω. Με μια κίνηση την κατεβάσει όσο πρέπει και το μποξεράκι του μαζί. Μου βγάζει την πιτζάμα και το εσώρουχο μου και μπαίνει μέσα μου με δύναμη. Αυτό με κάνει να φωνάζω. Με καρφώνει και νιώθω κάθε σπιθαμή του πέους του μέσα μου. Τον ακούω να φωνάζει το όνομα μου. Νιώθω του μύες μου να συσπώνται και ξέρω ότι ο οργασμός δεν αργεί να έρθει. Το κάψιμο γίνεται μεγαλύτερο τα νύχια μου στην πλάτη του. Φωνάζω το όνομα του καθώς με κάνει να τελειώσω τα υγρά μου είναι πάνω του αλλά δεν τον νοιάζει συνεχίζει να μπαίνει μέσα μου με φόρα.. Τον νοιώθω να τρέμει , αρχίζει να λέει το όνομα μου και μετά από λίγο αισθάνομαι το σπέρμα του μέσα μου. Πέφτει δίπλα μου και οι δύο προσπαθούμε να βρούμε τις ανάσες μας. Με τραβάει κοντά του και με φιλάει απαλά το μέτωπο.
-Σ'αγαπώ.
Η φωνή του τόσο γλυκιά.
-Και εγώ μωρό μου.
Και κάπως έτσι ξημέρωσε. Η μέρα πέρασε γρήγορα και το βράδυ ήρθε η Κ. Ευτυχία είχε στρώσει την τραπεζαρία και όλοι περιμέναμε να έρθουν εγώ με τον Στέφανο κρατούσαμε ένα ποτήρι κρασί και συζητούσαμε , το κουδούνι χτυπάει η Κ. Ευτυχία πάει να ανοίξει καθώς μπαίνουν στο σαλόνι και βλέπω τα άτομα που είναι μπροστά μου το ποτήρι πέφτει από τα χέρια μου. Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που έβλεπα μπροστά μου. Κάπου στο βάθος η φωνή του Μάρκου να λέει κάτι για το κρασί , ο Στέφανος με ρωτούσε αν είμαι καλά. Τώρα πως ανοίγεις το στόμα σου να πεις τι συμβαίνει.
YOU ARE READING
Hot Boss
RomanceΟ απαγορευμένος καρπός είναι μπροστά μου και με αγγελικό πρόσωπο. Αραγε το παρελθόν μου θα με κυνηγήσει και τώρα;;