Κεφάλαιο 18

411 40 0
                                    

-Πόσο χαίρομαι που με φωναξες δεν άντεχα άλλο εκεί..
-Είσαι μια σκέτη πριγκίπισσα σήμερα.
Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου.
-Έλα μαζί μου Σελήνη
Με τράβηξε από το χέρι προς την πισίνα του ξενοδοχείου ήταν απίστευτα ρομαντικά κεριά αναμμένα παντού αλλά για κάποιο περίεργο λόγο ήμασταν τελείως μόνοι μας.
-Τι κάνουμε εδώ;
-Μωρό μου όπως σου είπα και πριν είσαι σαν πριγκίπισσα και θέλω να γίνω ο πρίγκιπας σου.
-Είσαι μωρο μου.
-Ωραία τότε τι θα έλεγες να το επισημοποιησουμε ;
-Τι εννοείς σε χάνω..
-Μάτια μου πανέμορφα...
Γονατίζει μπροστά μου και το σοκ με έχει παραλύσει όχι δεν το κάνει αυτό τώρα επαναλαβανα στον εαυτό μου. Έβγαλε ένα μικρό μπλε κουτάκι..
-Σελήνη το ξέρω είναι τρελό δεν έχει περάσει καν ένας χρόνος είμαστε μαζί 5 μήνες αλλά δεν θέλω παραπάνω για να μάθω ότι δεν μπορώ να ζήσω ούτε μια μέρα παραπάνω χωρίς εσένα. Θα με παντρευτείς;
Μέσα από τα δάκρυα ευτυχίας μου του φωνάζω
-ΝΑΙΙΙΙ
Βάζει το δαχτυλίδι στο χέρι μου και μπορώ να πω είναι ότι πιο όμορφο έχω δει.

Το βράδυ περνά στο βαρετό πάρτι, αν και η καλύτερη μακράν σκηνη ήταν όταν είπε στην μητέρα του ότι μου έκανε πρόταση γάμου και δέχτηκα, φώναξε πιο πολύ από εμένα από την χαρά της

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Το βράδυ περνά στο βαρετό πάρτι, αν και η καλύτερη μακράν σκηνη ήταν όταν είπε στην μητέρα του ότι μου έκανε πρόταση γάμου και δέχτηκα, φώναξε πιο πολύ από εμένα από την χαρά της.
Μόλις μπήκαμε σπίτι τα φιλιά μας ήταν αχόρταγα ήταν λες και δεν είχαμε δει ο ένας τον άλλον για χρόνια. Κατεβάζει πολύ αργά το φερμουάρ του φορεματος και με φιλάει στον λαιμό και τους ώμους. Με μια του κίνηση ρίχνει το φόρεμα από πάνω μου και μένω με τα μαύρα δαντελοτα εσώρουχα μου. Γυρνάω προς το μέρος του και αρχίζω να Του ξεκουμπωνω το πουκάμισο. Κάθε κουμπί και ένα μου φιλί σε όλο του το σώμα. Το πουκάμισο πέφτει στο πάτωμα ώρα για το παντελόνι τα χείλια μου στο σώμα του και τα χέρια μου με γρήγορες κινήσεις έβγαζαν το παντελόνι του. Δεν άργησε πολύ η ώρα που κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον με τα εσώρουχα. Το χέρι του τυλίχτηκε στην μέση μου καθώς με κόλλαγε πάνω μου.
-Μπορώ να πω είσαστε κούκλα Κυρία Παπαναστασίου
-Φίλα με Κύριε Παπαναστασίου!
Με ρίχνει στο κρεβάτι είναι αποπάνω μου και εγώ είμαι Μετά πόδια ανοιχτά τα δάχτυλα του χαϊδεύουν την κλειτορίδα μου με κυκλικές κινήσεις , οι αναστεναγμοί μου όλο και δυναμωναν. Τα δάχτυλα του μπήκαν μέσα μου και αυτό με έκανε να φωνάξω το όνομα του. Είχε άρχισε να με φίλα σε όλο μου το σώμα μου βγάζει με μεγάλη ευκολία του σουτιέν και προχωράει προς το εσώρουχο μου.
-Δεν το χρειαζόμαστε αυτό.
Λέει και με μια κίνηση μου το σκίζει
-Έλα ρε μωρό μου ήταν το αγαπημένο μου.
-Θα σου πάρω αλλά 10 αύριο.
Χωρίς να προλάβει να τελειώσει την φράση του το πέος του είναι κιόλας μέσα μου. Με αργές κινήσεις κινείται μέσα μου. Δεν πήρε πόλη ώρα για να με κάνει να τελειώσω αλλά δεν σταματάει το σώμα μου έτρεμε από τον οργασμό μου αλλά συνέχιζε . Τώρα με πιο γρήγορο ρυθμό , το σώμα μου αρχίζει να τρέμει πάλι αυτό σημαίνει και άλλος οργασμός. Μετά από λίγο νιώθω το σώμα του να συσπάται φώναζε το όνομα μου καθώς τελείωνε. Έπεσε πάνω μου και προσπαθούσαμε να βρούμε τις ανάσες μας . Ξάπλωσε δίπλα μου και με τράβηξε κοντά του.
-Υποσχεσου μου ότι θα με αγαπάς για πάντα.
Του λέω με ένα παράπονο μικρού παιδιού
-Για παντα ακόμα και φαντάσματα μαζί θα είμαστε.
Ένα γελακι μου έφυγε , κοίταγα το δαχτυλίδι μου και άκουγα την καρδιά του Μάρκου και κάπως έτσι κοιμήθηκα.

Hot BossNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ