Ξύπνησα το πρωί μέσα στην αγκαλιά του και ένιωθα τα καυτά του χέρια γύρο από το γυμνό κορμί μου δεν θέλω να φύγω ποτέ από εδώ....
-Μωρό μου....
Ακούω την γλυκιά φωνή του Μάρκου
-Ξύπνιος είσαι;;;;
-Ώρα τώρα.
-Και γιατί δεν σηκώθηκες;
-Ήθελα ,αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω να σε βλέπω να κοιμάσαι. Είσαι τόσο γλυκιά και γαλήνια.
Μπορώ να πω πως κοκκινησα , όταν μου μιλάει έτσι με κάνει να λιώνω...Κανείς ποτέ δεν μου έχει μιλήσει έτσι.
-Νομίζω ώρα να σηκωθούμε αγάπη μου , πρέπει να πάμε στο γραφείο.
-Έλα ρε Σελήνη δεν σου αρέσει έτσι όπως σε Έχω;
-Εννοείται πως μου αρέσει καρδιά μου θα μπορούσα να κάτσω έτσι όλη την μέρα αλλά δεν θέλω να δώσω κακιά εντύπωση στο γραφείο.
-Πωωωω καλά ρε σήκω.
Γέλασα με την αντίδραση του , τον φίλησα και σηκώθηκα από το κρεβάτι..
-Αυτό το θέαμα θα μπορούσα να το βλέπω όλη μέρα...
-Μάρκο...
Τον άκουσα να γελάει καθώς έβαζα την μπλούζα του και έβγαινα έξω από το δωμάτιο.
Ντύθηκα , βάφτηκα και κατέβηκα κάτω να πάρω τηλέφωνο την Μαρίνα να της πω να περάσει από το γραφείο για να μιλήσουμε για τα του γάμου...
Αφού έκλεισα το τηλέφωνο πήγα στην κουζίνα πήρα το θερμό με τον καφέ μου και πήγα να βρω τον Μάρκο που ήταν κιόλας στο αυτοκίνητο να με περιμένει να πάμε στην δουλειά.
-Αντε θυμήθηκες οτι εχεις εναν αντρα να σε περιμενει στο αμαξι...
-Δεν φταιω εγω ενταξει σου ειπα να παμε να παρουμε αλλο αμαξι να πηγαινω μονη μου στην δουλεια αλλα εσυ οχι.
Εβαλε μπροστα το αμαξι και βγηκαμε απο το σπιτι
-Στο ειπα 100 φορες μονη σου ξανα ποτε μετα απο αυτο που εγινε το καταλαβες;
-Εχει μπει στην φυλακη γαμωτο δεν μπορει να με πειραξει πια καταλαβε το.
-Φοβαμαι κακο ειναι;
-Ειπα εγω κατι τετοιο απλα αισθανομαι οτι πνιγομαι
-Συγγνώμη αν σε εκανα να νιωσεις ετσι απλα το μονο που θελω να κανω ειναι να σε προστατευσω τιποτα αλλο απλα το κανω με τον λαθος τροπο απο οτι φαινεται.
YOU ARE READING
Hot Boss
RomanceΟ απαγορευμένος καρπός είναι μπροστά μου και με αγγελικό πρόσωπο. Αραγε το παρελθόν μου θα με κυνηγήσει και τώρα;;