Έχει περάσει μια εβδομάδα και όλα στην εταιρία έχουν έρθει πάνω κάτω. Παντού μιλάνε για το γεγονός ότι ο Μάρκος με έκανες διευθύντρια και ότι τον παντρεύομαι μόνο για τα λεφτά του και όχι για κάτι άλλο...
Νομίζω πως έχει έρθει η ώρα να τους βάλω όλους στην θέση τους και να καταλάβουν πως δεν παίζω.Μπαίνω στην είσοδο της εταιρείας μαζί με τον Αντρέα και αυτές οι δύο στην γραμματεία άρχισαν πάλι το κουτσομπολιό. Τους ριχνω Έχω δολοφονικό βλέμμα και αμέσως σταματάνε να μιλάνε.. Προχωράω και μπαίνω στο ασανσέρ...
-Κάτσε να ετοιμαστεί το γραφείο μου και να έρθει η νέα γραμματέας μου και θα σου πω εγώ τι έχει να γίνει...
-Καλά μόνη σου μιλάς;
-Έλα μωρέ Αντρέα απλά σκέφτομαι δυνατά....
Η πόρτα του ασανσέρ ανοίγει και στον καναπέ που έχω βλέπω τον διακοσμητή να κάθεται. Μόλις με αντιλαμβάνεται σηκώνεται και προχωράει προς το μέρος μου.
-Καλημέρα Κ. Σελήνη
-Καλημέρα
-Το γραφείο σας είναι έτοιμο.
-κιόλας τόσο γρήγορα;
-Μάλλον θα είμαι γρήγορος...
Είπε και γέλασε
-Ναι..... οπότε μπορώ να μπω να το δω.
-Όχι μόνο να το δείτε και να μπείτε κανονικά μέσα να δουλέψετε. Σας έχω μεταφέρει και όλα τα πράγματα σας από αυτό το γραφείο στο μέσα για να την ταλαιπωρηθητε να το κάνετε εσεις.
-Τέλος πάντων δεν χρειαζόταν αλλά σε ευχαριστώ πολύ.
-Δεν κάνει τίποτα αν με ξανά χρειαστείτε για κάτι το τηλέφωνο μου το έχει ο Κ. Παπαναστασίου.
-Εντάξει μπορείτε να πηγαίνετε τώρα.
Τον έβλεπα καθώς απομακρυνόταν και μπήκε στο ασανσέρ για να φύγει.
Γυρνάω και βλέπω τον Αντρέα που πήγε και παλουκωθηκε στον καναπέ και έπαιζε στο κινητό του..
-Αντρέα..
Τίποτα......
-Αντρέα;
Πάλι τίποτα καλά χαζό είναι.... Τι ερώτηση ήταν αυτή τώρα;;; πάω πάνω από το κεφάλι του.
-Γη καλεί Αντρέα...
Μάλλον θα τον τρόμαξα γιατί πετάχτηκε από την θέση του...
-Πας καλά παιδί μου θες να πάθω καμία ανακοπή;;;
-Αφού σου μιλάω μια ώρα και εσύ έχεις κολλήσει σε αυτή την μαλακια και δεν με ακούς τι να κάνω...
KAMU SEDANG MEMBACA
Hot Boss
RomansaΟ απαγορευμένος καρπός είναι μπροστά μου και με αγγελικό πρόσωπο. Αραγε το παρελθόν μου θα με κυνηγήσει και τώρα;;