Намджун пристъпи тихо в гробищата. Беше някак зловещо, но не му беше за първи път. Започна, колкото и да не искаше, да търси името на вече покойната си жертва. Щом го намери започна бавно да крачи към надгробната му плоча. Застана и седна в пръста. Постави букета до плочата и се поклони в знак на уважение.
-Наистина...много съжалявам за това мое действие... - каза и се опита да възпре сълзите си. Като мъж не трябваше да показва чувствата си, и заради това се изправи, поклони се още един път и тръгна отново към колата си. Запали двигателя и потегли. - Беше правилно да го направя... - каза и продължи пътя си.
Вече пристигнал отключи и влезе. Направо се качи в стаята и легна на леглото. След около половин час започна да се унася и заспа дълбоко.
Три часа сладък сън и Джун се събуди, разпъвайки ръце във въздуха в странна форма. Прозя се и се почеса по гърба. Какво? Не е забранено...
Слезе на долния етаж и пусна телевизора с нагласата да гледа нещо интересно, но уви нямаше нещо, което да привлече вниманието му. Извади мобилното си устройство от задния джоб на дънките си и го отключи. Започна да отваря всяко едно известие.
-Я, нов последовател! - каза и отвори профила му. - Кой си ти? EatJinnie? - едвам сдържа смеха си и щом се сети, че няма никой в близост километър избухна в смях. - Ще си кръстя детето така, ако някога имам. - каза и спря да се смее вече по-нормално. Започна да разглежда снимките му. - Хубав е. Чакай малко...Джин? Този от цветарския? - каза след като видя негова снимка точно от магазина за цветя. Хвана се за главата, но... - Оф, какво изпадам в драми? Нито ще се срещнем отново, нито искам... - "Я пак помисли?" Обади се обичайният глас в главата му. - Добре де...искам просто, за да му кажа да не се срещаме повече... - каза нервно и изключи мобилното устройство. "Мхм...а аз съм истински..." Присмя се гласът в главата му, но Джун го игнорира. Той най-добре си знаеше, че иска да има нещо общо с него и то не под някаква делова следка с някой богаташ за поредното убийство...
YOU ARE READING
Mission 'Kill the Lover' |NamJin| ~КФФ2017
Mystery / ThrillerНамджун е наемен убиец, а Джин - цветар. След една своя мисия Джун се чувства виновен за смъртта на човека, който е убил и отива в магазина, в който работи Джин,за да купи цветя, които да занесе на гроба на починалия. Тяхната любов ескалира от пръв...