|7|

346 50 4
                                    

Намджун реши днес да занесе цветя на гроба на последната си жертва. Сметна за правилно, а и предполагаше, че някой го е открил.

За малко да излезе навън по пижама. Върна се в стаята си и се преоблече. Щом взе телефон, пари и ключове излезе и заключи вратата. Отключи колата си и се настани...

Момчето крачеше и бе забило поглед в земята. Беше взело и пистолета със себе си. Може би, ако искаше да се самоубие...докато вървеше не бе забелязал бягащата фигура, която също не забеляза него и следователно се блъснаха. Намджун видя падналия пистолет от якето си и бързо го подпъхна. Момчето, в което се блъсна, се извини и понечи да си тръгне, но Джун го хвана за китката. Кожата му бе изключително мека...

-Слушай ме сега добре...-извъртя глава настрани. - ...това не е последната ни среща. - накрая процеди през зъби и пусна китката му като тръгна по пътя си. Можеше тихо да чуе мрънкането му. Арогантно момче...

Намджун се намираше пред цветарския магазин. За миг малко се двоумя, но в крайна сметка просто престъпи прага. Забеляза позната фигура, а момчето имаше табелка с име "Джин". Видимо, така наречения "Джин", не обръщаше внимание на клиентите си. Намджун го побутна леко по рамото, за да се осъзнае. Щом обърна глава към него усмивката му веднага помръкна.

-Пак ли?! - каза Джин и изкриви устните си в странна поза. Намджун свъси вежди и наведе глава надолу. Мерна цветята и започна да ги разглежда. "Явно съдбада е чула думите ми и ме стреща с този...Джин." каза си наум Намджун и все едно от цветята. Обърна се към другото момче и извади портфейла си. Подаде му парите и се вгледа в него. "Всъщност...е много красив." изкоментира наум. Взе цветето и излезе от магазина.

-Наистина този "Джин" ме привлича с нещо...но не знам с какво точно...

Mission 'Kill the Lover' |NamJin| ~КФФ2017Where stories live. Discover now