Намджун бе на път да отвори вратата на къщата си и да излезе да се разходи из града, случайно намирайки богаташ, желаещ убийството на човек. Че то иначе как стават нещата... Тъкмо да заключи входната врата и телефонът му звънна. Заключи я, все пак, и извади мобилното устройство от джоба на якето си.
-Да, моля? - заговори, чакайки отговор нищо, че знаеше кой е...
-Слушай сега, имам страхотна оферта за теб! - подхвана приятелят му.
-Ако си мислиш, че пак ще ти купувам храна, а ти ще ми върнеш парите "на заплата" Не си познал! - веднага го отсече Джун.
-Абе каква храна бе, човек?! Тука съм, за да ти намеря, най-сетне... гадже! - каза въодушевен Дехьон.
-Имам Нутела, какво повече искаш?
-Абе мани я тъз Нутела! Ще скъсате. Та...
-Какво?
-Сигурен съм, че познаваш момчето или поне на външен вид...
-Чакай момче?!
-Хайде, хайде познаваме се...Казва се Ким Сокджин и-
-Джин?! - каза шокирано Джун и затвори телефона. И той не знаеше защо. Просто не му се слушаха поредните опити на приятеля му да го "събере" с някой непознат. "Ама Джин е красив като изключим, че е непознат..." Обади се глас в глвата му. "Да, красив е, но най-вероятно е някой "козунак"..." Обади се Джун, и вече свободен, се качи в колата си.
Щом прстигна слезе от колата и се огледа за място, което може да го заинтересова с нещо. Отказа се да търси, все пак къде ли не бе ходил из Сеул, и просто тръгна по някаква улица водеща ...
-И аз не знам къде отивам... - каза си и продължи по пътя като беше забил глава в краката си и следеше всяко едно тяхно движение. Колко интересно, а? Сетне се осъзна малко и разтърси глава от "транса". Погледна наляво, където се очакваше да има още една улица, уви той видя нещо, което трябваше или не трябваше да вижда...
-Кой е този? - запита се и се вгледа по-внимателно в единия. - Прилича ми на Джин, но не мога да съм сигурен... - тръгна по улицата водеща към "Джин", за да види по-отблизо човека. Щом мина покрай тях вече бе сигурен. Успя да чуе само едно тихо "Помощ" от Джин. "Но за какво?" каза си наум Джун и погледна другия мъж до него. Бе облечен съвсем обикновено, но, винаги има едно "но", той имаше пистолет в дясната си ръка, която държеше малко зад кръста, но ясно можеше да се види, че това е пистолет. Нямаше никой на улицата, освен тях, и явно, заради това непознатият бе извадил оръжие. "А за какво му е?". Тогава Джун се сети. "Няма го..." Каза щом си спомни, че не бе взел пистолета си. "Ами сега?"...
YOU ARE READING
Mission 'Kill the Lover' |NamJin| ~КФФ2017
Mystery / ThrillerНамджун е наемен убиец, а Джин - цветар. След една своя мисия Джун се чувства виновен за смъртта на човека, който е убил и отива в магазина, в който работи Джин,за да купи цветя, които да занесе на гроба на починалия. Тяхната любов ескалира от пръв...