Cry

1.4K 111 26
                                    

Multiye Alice'i koydum.

Eve gittiğimde Lauren uyumamış, beni bekliyordu.

"Neden uyumadın Lauren?"

"Uykum gelmedi. Sen ne yaptın?"

Peter'ın evini gizlice izleyip onunla göz göze geldiğimi ve beni farkettiğini söylemek istemiyordum. Zaten aklıma geldikçe utanıyorum.

"Hiç ya. Baktım etrafta ne var ne yok diye."

Lauren ısrarla sorularına devam ediyordu.

"Örümcek adamla görüştün mü?"

Çoktan yatağıma girmiştim bile.

"Hayır Lauren. İyi geceler."

Sessizce "Gıcık." Dediğini duydum ama onunla atışmak istemiyordum.

                     **************

Dersten çıktığım gibi yemekhaneye doğru yürümeye başladım. Evde kahvaltımı etmediğimden dolayı çok açtım. Yemekhanenin o iğrenç yemeklerini bile yiyebilecek durumdaydım yani.

Yemeklerimi aldıktan sonra bir masaya oturdum. Lauren karnı ağrıdığı için bugün okula gelmemişti. Peter'da ortalıkta yoktu.

"Merhaba yalnız kız."

Okulda ilk defa Lauren ve Peter'dan başka ses duyuyordum galiba.

"Merhaba?"

"Ben Harry."

"Bende Alice."

"Memnun oldum Alice. Uzaktan çok yalnız duruyordun bende yanına geleyim dedim. O hayran hayran baktığın Peter'ın ve o kuzenin olan Lauren yok mu?"

Dediklerinden sonra kısa bir süre duraksadım. İyi niyetle tanışmak ister diye düşünmüştüm ama o iğneleme yapmaya gelmişti.

"Peter'dan haberim yok. Lauren da okula gelmedi. Hem sanane? Niye geldin buraya?"

"Sana afiyet olsun o zaman Alice." Dedi ve     gitti. Liz ve arkadaşları bana bakıp bakıp gülüyorlardı. O Liz cadısının saçlarını yolmamak için kendimi zor tutuyordum. Kesin yanıma gelmesini o söylemişti.
İşte bu böyle bir kızdı. Peter'ın yanında kendini iyi gösterir bize karşı şeytan gibi davranırdı.

                
Başımın çok ağrıdığını söyleyerek dersten erken çıktım. Yavaş yavaş eve yürüyordum. Geldiğimde sinirle evin kapısını kapattım. Lauren televizyonda olan gözlerini bana çevirdi.

"Neye sinirlendin?"

"O Liz varya. Tam bir pislik. Bugün bir çocuk ayarlamış Harry midir nedir. Yanıma geldi yemekhanede, bana diyor ki o hayran hayran baktığın Peter'ın nerede. Sinirden boğazına yapışmamak için kendimi zor tuttum. Zoru ne bu kızın?"

"Bırak boşver onu Alice. Seninle şakalaşmak için yapıyor. Liz'i biliyorsun."

Lauren'ın bu umursamazlığına gıcık olmuştum. Hasta diye ona karşılık vermedim ve kendimi açıklamakla uğraşmadım. Merdivenlerden çıkıp odama gittim.

Biraz dinlendikten ve ödev yaptıktan sonra hazırlanmaya başladım. Peter'ın yanında olacağıma göre kendime önem vermeliydim.

***************

Peter'ın evine geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. İstemsizce saçlarımı düzeltiyordum. Açan kişinin Liz olduğunu gördüğümde büyük bir şaşkınlığa uğradım.

"Hoşgeldin Alice, gelsene."

Girip girmemek arasında kaldım ama Peter'a ayıp olurdu. İsteksizce içeri girdim. Liz'de merdivenlerden yukarı çıktı. Onun burada ne işi vardı? Pardon,  benim burada ne işim vardı.

İçeri girdiğimde mutfakta bir kadını gördüm. Ellerini yıkadıktan sonra yanıma geldi.

"Merhaba ben May. Peter'ın halasıyım."

Demek ki Peter'ın bahsettiği halası buydu. Daha çok bir abla gibi duruyordu.

"Merhaba bende Alice."

"Peter'ın odası yukarıda canım seni bekliyorlar.

Merdivenlerden yukarı çıktım ve Peter'ın odasının kapısını açtım.

"Hadi gel Alice, filmi başlatıyoruz."

Filmi bir saniye bile izlememiştim. Etrafa boş boş bakıyor, ikide birde tuvalete gidiyordum. Ama onların keyfi gayet yerindeydi. Peter ve Liz arada bakışıyor, birbirlerine tebessüm ediyorlardı.

Daha fazla bu işkenceye dayanamayıp annem beni arıyormuş gibi yaptım. Acil bir işimizin çıktığını, gitmem gerektiğini söyledim. Peter'ın ne dediğini umursamadan merdivenlerden indim.

May Hala beni durdurdu.

"Liz burda diye moralin bozuk değil mi? Zaten geldiğinde de yüzünden düşen bin parçaydı."

Nedense ona gerçekleri söylemek istiyordum.

"Evet."

"Bende sevmiyorum. Liz'in nasıl biri olduğunu biliyorum ama Peter işte. O seviyor."

Kalbimi bir kere daha parçaladığın için teşekkür ederim May.

"B-biliyorum. İyi akşamlar size."

Kapıdan çıktığım gibi kendimi tutamayıp ağladım. Mutlu olacağım derken yine her şey berbat olmuştu. Hayatımda ilk defa birinden hoşlanmıştım o da cadı gibi bir kızı seviyordu işte. Ama illa ki gerçek yüzünü görecek. Göstereceğim. Liz'in nasıl bir insan olduğunu Peter'a göstereceğim. Liz onu haketmiyor.

Salya sümük sokaklarda dolaşıyordum. İnsanların bana garip garip baktığını farkediyor, ama onları bir gram bile umursamıyordum. Ta ki o çocuk yanıma gelene kadar.

"Neden ağlıyorsun?"

Bugün okulda gördüğüm Harry di bu.

"Seni ilgilendirmez."

Sesim kısık ama bir o kadar da keskin çıkmıştı.

"Özür dilerim. Liz senin yanına gitmezsem benim sırlarımı tüm okula yayacağını söyledi."

"Önemi yok."

Arkamdan bir şeyler demeye devam ediyordu ama hızla onun yanından uzaklaştım.

Şuan tek isteğim eve gidip uyumaktı.

buckybu çok istedi kıramadım şwkdşaldşsldkd
Kısa ve hüzünlümsü bir bölüm oldu biliyorum.

Qahpe Liz

Vote istiyorum arkadaşlar. Yorumlar da önemli.
Hikayenin devamı için okuyucuya ihtiyacım var.

The Mask; Peter ParkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin