Kavga

18 3 1
                                    

"Cidden o kanı içmen mi gerekiyor ya!"

"Ne yapayım albert? O kadar uzun süredir içmiyorum ki ölmek üzereyim"

"İyi uzakta dur içimdeki kurt saldır emri veriyor"

Oflayarak uzaklaştım. Albert benim evimde kalmıştı. Ona olanları anlattığımda benim evime gelmek istemişti. Şuan düşmanlarının ona zarar vermek istediğini ve bu yüzden bana zarar gelebileceğini söylemişti. Bana birşey olmaz diye diretsemde kabul etmemişti ve sonuç olarak buradaydık. Neredeyse bir haftadır kan içmiyordum ve bu beni çok fazla güçsüz bırakıyordu. Şu sıralar güçlü olmam gerekiyordu. Kanımı içtiğmde poşetini çöpe atıp albertin yanına geçtim.

"Şuanda kurdun bana saldırmak istiyor mu albert? Sorun varmı yaklaşabilir miyim!"

Oflayarak bana dönüp yüzümü avuçlarının içine aldı.

"Eliz özür dilerim elimde olan birşey değil. Kontrol etmeyi öğreneceğim. Söz"

"Albert bana tutamayacağın sözleri verme olur mu?"

"Bunu başarabilirim güzelim"

"Hayır hayır o anlamda söylemedim. İkimizde zamanla alışacağız sadece konusu açıldığı için söylemek istedim. Sözler önemlidir ve verilen her söz yerine getirilmelidir"

"Boş yere söz vermem zaten " diyerek burnumdan öptüğünde kıkırdadım.

"Telefonum nerede gördün mü?" Diye sorduğumda tezgahın üzerini gösterdi. Koltuktan kalkmadan elimi uzattım ve telefonun uçarak elime gelmesini bekledim.

"Oha sen!"

"Evet ben?"

"Sen büyücüsün eliz"

"Saçmalama. Bir kaç basit numara işte"

"Hayır bu birkaç basit numara değil. Eğer büyücü kanın yoksa yapman imkansız"

"Şaka mı yapıyorsun?"

"Şaka yapmıyorum eliz baksana bir eşyayı haraket ettirdin!"

"Evet bunu çocukluğumdan beri yapabiliyorum"

"Başka neler yapabiliyorsun?"

"Hiçbirşey. Işık açıp kapama felan o kadar "

"Eliz annem büyücü. Onunla konuşmalıyız"

"Ne? Konuşmakmı?"

"Evet. Hem annemlede tanışmış olursun"

"Hayır hayır"diyerek oturduğum yerden kalktım. "Asla olmaz hazır değilim" dediğimde albert kahkaha attı.

"Hadi ama annem seni sevecektir"

"Ya sevmezse?"

"Ben sevdiysem oda sever"

"Pekalaaa" diye mırıldandım.

"Bugün okuldan sonra annemin yanına gidelim o zaman? "

"Olur" dedim. "Okul demişken hadi artık okula geçelim"

"Hayır istemiyorum okul çok sıkıcı. Senle burada olmak daha güzel"

"Albert kalk hadi" diyp ellerinden tuttum ama o beni güçlüce çekip kucağına düşürdü. Sonra sarılıp "bak şimdi daha iyi" dedi. Gülümseyip çenesinden öptüm

"Hadi sevgilim gitmeliyiz"

"Tamam gidelim o zaman.."

~

Albert kurt tarafına bense vampir tarafına geçmiştim. Şimdi elsa ben ve john oturuyorduk.

"Kan için gittin ama neden geri dönmedin?"

Kötü Kızlar KaybetmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin