Nečekané setkání

35 6 5
                                    

Vzbudil jsem se. Už  jako každý den jsem hned slezl z postele a počkal jsem až to udělají i ostatní, abychom mohli jít do "koupelen".

Po umytí nám zrůdy řekli, že k nám přiřadí část jiného baráku, kde přežívali mladší kluci.

Když k nám ti chudáci, kteří na tom byli o dost hůř, protože nebyli tak silní jako my, ale dostali stejně práce, došli, viděl jsem kluka co vypadal jako Max jen o hodně hubenější a špinavější.

Po "snídani" jsme byli rozpuštěni pracovat. Tím, že teď přijíždělo hodně transportů, tak k nám pár kluků přiřadili. A byl tu znovu ten kluk, co by jako Maxovi u oka vypadl.

"Ahoj, já jsem Ben,,.
"Ahoj,Max,,.
"Maxi...ty....ty j... ty jsi živý.,, moje "tričko" zaznamenalo pár mokrých kapek, které mi stýskali z očí, ale za chvíli přestali, protože jsem se octl v Maxově objetí a moje očí na maxově rameni

Než jsem se stačil rozkoukat byl u nás nějaký esesák.

"By nebudete pracovat Jo? Nechte si to bratříčkování a makejte.,,

Dal jsem se do práce, protože se přede mě sedl nějaký muž. I přes to co na nás ten dozorce zakřičel jsem se jednou za čas podíval na Maxe.

Večer, kdy už zbývala jen malá chvilka, než budeme muset spát, jsem se zeptal Eitama, jestli s námi může spát Max.

"Jistě, že může stejně za pár dní umřu.,,
Jeho slova mi nahnala husí kůži, protože i když jsem nechtěl a snažil se mu dát vždy kousek mého jídla, tak vypadal o hodně hůř , než předtím co ho sem dostali.

Kluk s modrým rukávem Kde žijí příběhy. Začni objevovat