XVIII. Fejezet

180 21 2
                                    

Jin POV.

A vezetés elég könnyen ment, hisz éjfél táján már nem igen van forgalom. Sima ügy volt az egész. És kellemes volt minden percem, mivel Nam keze a combomon pihent az egész úton.
Nem sokkal az indulás után már haza is értünk. Jungkook biztos nagyon fáradt, ő volt az első aki elindult a szobájába. A kis Maknae. Biztos álmos a picike.

- Jin.. ugye hogy jól szórakoztunk? -pattant a nyakamba J-hope.

- Héé. Szállj le ez fáj. Hobiii.

- Bocsi, bocsi! Anyuci.. hehee.

Válaszként még utólag bólintottam egyet. Olyan szeretnivaló ez a Hoseok. Na várjunk.. most mért vagyok ennyire érzelmes?? Ö.. inkább ezt a kérdést most elfelejtem...

- Hé Jin. Ugye felvetted videóra, mikor V táncolt az asztalon?

Igen.. igen ez így volt. Bár nem meglepő. Olyan jól érezte magát.

- Természetesen! Ilyet nem szabad kihagyni. -nevettem el magam.

- Akkor okés.

- Na semmi nem maradt a kocsiban?-kérdeztem.

- Nem hinném , Jinnie.- mondta RapMon.

Hogy mi vagyok? Ez olyan.. olyan furcsa. De nem baj.. estére ez már nem árt.
Mikor már ő is indult volna be, megfogtam a karját, magamhoz húztam, és megcsókoltam. Jól esett .. de ahogy látom neki is. A nyelveink egybefonódtak. A hosszas csók után odabújt hozzám és ezt mondta. :

- Tudtam hogy meg fogsz csókolni. Szeretlek Jin.

- Én is téged.. -mondtam elpirulva.

Egymásba karolva elindultunk a bejárathoz. A többiek már biztos fürdőben, vagy a szobájukban tartózkodnak.
Én még gondoltam bekapok valami harapnivalót.

- Jin nincs kedved velem aludni?

Na erre a kérdésre alig tudtam válaszolni.

- P..persze. igen.

- A zuhanyban várlak. -jelentette ki.

Ohh anyám. Mit akar tőlem?? Én nem lennék képes csinálni már.. Jézus isten.. Na várjunk.. mikre gondolok..?Hajnali egy óra van és biztos ő is csak egy kellemes zuhanyzásra vágyik. Ezeket a gondolatokat gyorsan kiűztem a fejemből, majd kivettem a salátát a hűtőből és enni kezdtem.

Forró nyárWhere stories live. Discover now