Suga bezárta az ajtót, addig én beindítottam az autót. Szokás szerint én vezetek. Még csak nekem van jogsim, ezért is én járok el bevásárolni. Be ültünk mindannyian az autóba. Mellettem J-hope ült, mert ő mutatta az irányt. Mögöttem pedig Namjoon. Szerencsémre a visszapillantóból néha rá tudtam nézni. Az út nem volt hosszú, nagyjából tíz percet vezettem.
-Ez az a hely? -kérdeztem Hobit meglepődve.
-Igen Jin. Ugye milyen menő?
-Nagyon is!! Király ez a kivilágítás. -szólt Jimin.
-Na akkor kiszállás srácok! -mondtam.-Okés. -felelték a többiek.
Elindultunk a bejárat felé. Amint beléptünk , egy sötétebb hely fogadott. Jobb oldalon volt a pénztár, ahol fizetni kellett, és meghatározni azt az időt, amég maradunk. J-hope fizetett.-4 óra elég lesz? -kérdezte boldogan.
-Bőven! - Feleltem.
-Szerintem is. Köszi Hobi! - válaszoltam.
-Szívesen srácok. Na mire vártok? Gyerünk szórakozni!! -intett a Karaoke részleghez Hobi. Elindultunk. A karaoke terem jelenleg üres volt. Szépen kifogtuk ezt az időt. A sötét teremben sok fényes dekoráció volt. Például színes lámpák, amiknek a színén lehetett változtatni. 4 Tv. amin lehetett nézni a szöveget és persze volt egy vezérlőpult. Volt egy önkiszolgáló részleg is, ahol lehetett venni innivalót és rágcsát. Én mondom. csúcs ez a hely.
-Na akkor. Ki kezdjen? -kérdezte Jimin.
-Nemtudom.. Szerintem kezdjen Moni. -mondta Jungkook.
-Rendben. Kezdhetem. Egyedül vagy párban? -kérdezte Namjoon.
-Természetesen párban. Úgy izgalmasabb! -mondta Jimin. -Kit választasz?
-Én szeretnék Jinnel énekelni. -mondta határozottan.
Mi? Velem? Ez most furcsa.. miért engem választott? Jó.. nem hiszem hogy azért mert szeret.. de akkor is.. ez jelent valamit? Na mindegy. Majd meglátjuk.-Nekem megfelel. -mondtam.
-Okés akkor választunk nektek valamit. -mondta J-hope.
-Hé Jin.
-Igen Namjoon? -kérdeztem gyengéden.-Ügyes legyél.. - mondta, majd végigsimította a kezét az én kezemen.
Ne tedd ezt velem Namjoon.. Nem fogok bírni magammal.
BINABASA MO ANG
Forró nyár
FanfictionElőszó Nyár.. Gyönyörű évszak.. Ez a meleg időszak minden ember életében hordoz valami emléket, amit később egy finom, hideg ital kíséretében megvitathatnak. Mindenki ismeri azt az érzést, mikor a magas hőfokokban is csak egy személy forró ajkaira...