XIII. Fejezet

186 20 0
                                    

-Na srácok. itt van egy jó dal. igaz szerelmes. De a hangotok épp jó lenne ehez! Következzen hát, K. will-től a Talk Love. -mondta J-hope elégedetten.

Ezek meg akarnak ölni engem. Az egy gyönyörű szerelmes szám. Teljesen belevörösödtem, de ahogy látom Moni is.  

-Készen állsz? -kérdezett.

-Persze.. Hajrá Moni.

-Gyerünk Jin. - mosolygott rám .                        Kaptunk a kezünkbe mind a ketten egy-egy mikrofont. a lámpák ránk világítottak.. csak ránk..
A dal elindult. Mind a ketten a földet bámultuk, zavarunkban, majd a Tv-re néztem és láttam hogy én kezdem. Elkezdtem énekelni. Imádom ezt a számot. Remélem Monnak tetszeni fog az énekem. Ahogy látom igen. Szenvedélyes tekintetünk egymáséba fonódott. Namjoon is becsatlakozott az énekbe.
Egymást néztük. Úgy éreztem mintha tényleg neki mondtam volna. Öröm vele énekelni. A dal vége táján Namjoon közelebb állt hozzám. Éreztem rajta a parfümöt. Édes.. teljesen megbolondít az illata és a tekintete. A dal végét együtt fejeztük be. Mikor vége lett minden elsötétült , és visszajött a normál világítás. A többiek meghatottan tapsoltak nekünk. Ahogy láttam Suga felvett videóra. Alig várom hogy visszanézzük.

-Nagyon jóók vagytok!! Huhúúúú!! -ordították Jungkookék.

-Namjoon.. Köszönöm.. -mondtam meghatódva.

-Én köszönöm Jin.. Nagyon jól éreztem magam veled. Gyönyörű vagy. azaz a hangod.. a hangod.. tudod, gyönyörű..
Tudom hogy nem a hangomra utalt. Nagyon meglepődtem. A torkomban éreztem a szívem dobogását. Csak úgy kalapált. Nem bírtam tovább..

-Szerintem jöjjenek a következők.!

-Szerintem is. Gyere Jungkook. Válassz valakit. -kérte meg Namjoon.

Jungkook szépen felállt a színpadra . Átadtuk neki a mikrofont. Jungkook hevesen nézett Suga szemeibe.                       


Jungkook POV.

-Suga.. lenne kedved? -kérdezte gyengéden.                                                   
-Nem is tudom.. Én csak rappelni tudok.   
-Nem Yoongi.. Hiszem hogy menni fog.

Forró nyárWhere stories live. Discover now