XVI. Fejezet

184 25 0
                                    

JUNGKOOK POV

Láttam, mikor Suga Namjoon combját fogta.. Most mit kellene gondolnom? Talán Sugának tetszik Nam? Nee.. Aish.. Hogy lehettem ennyire vak? Nem hiszem el.. Szomorúan az egyik bárpulthoz sétáltam, és kértem egy kis pohár krémlikőrt. Kifizettem, majd inni kezdtem. Egy kart éreztem meg a vállamon.. Vettem egy nagy levegőt és lassan hátra pillantottam.. TaeTae..

-Mizujs?  -kérdeztem hamis mosollyal az arcomon.

-Velem semmi... De veled valami nem stimmel.. Mi a baj, Kookie? -nézett a szemembe aggodalmasan. Túl jól ismer.. A francba...

-N..Nincs semmi bajom.. -dadogtam.

 Felsohajtott, minta mindent értene, és karon ragadott, majd egy kevésbé nyüzsis helyre ráncigált.

-Na szóval most mondd el mi a baj. Kérlek.. -nézett a szemembe.

-Jó.. figyelj.. ha elmondanám.. minden megváltozna... -suttogtam erőtlenül.

-Kook.. rám mindíg számíthatsz... esküszöm! -a jobb vállamra helyezte a kezét, majd bíztatóan elmosolyodott.

-Jó...Figyi..én.. nekem...tetszik.. Suga.. -motyogtam.
Lesütöttem a szemeim. Annyira jó érzés volt ezt végre elmondani valakinek.. Tae egy mély levegőt vett.. ebből baj lesz..

-Hát..-kezdte- Én elfogadom. A legjobb barátom vagy. -mosolygott rám halványan, majd barátian megölelt.. könnyek szöktek a szemembe.. nekem van a világon a legjobb barátom...

-Láttam mikor Nam combját fogta.. És.. Érted... -szipogtam..

-Ohh, pici Kookie.. -suttogta szomorúan.- ne aggódj... szerintem nincs köztük semmi.. -rázta a fejét.

-De mi van ha mégis? -szipogtam. Épp mondani akart valamit, mikor meghallottuk Hobi hangját.

-Fiúk! Gyertek! Mára bezárt a karaoke bár..-kiabálta.

JIN

Hallottuk hogy Hobi hív.. egy apró csókot követően mosolyogva sétáltunk vissza a parkolóba.. Annyira boldog vagyok! Mindenki beült a kocsiba. Nam mellém ült. A keze a combomon pihent. Mosolyogva vezettem végig a hazautat. Szeretem... Nagyon.

JUNGKOOK

Szomorúan bámultam ki az ablakon.. Miért történik ez velem? Miért nem vagyok jó?

Forró nyárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora