נקודת מבט מאי:
אושר הסתובב והיה לו מבט כיאלו הוא הולך לרצוח אותי אבל אני היתיי עם המבט האדיש שלי זה לא הרתיע אותי או הפחיד אותי כי הוא לא יעשה לי כלום ,אמרתי לו"אושר קום ממנו מה נראה לך שאתה עושה אתה עוד שנייה הורג אותו " אושר קם מהנער והתקדם אלי בצעדים מאיימים הוא תפס לי את היד ולקח אותי לצד ואמר "תגידי מה לעזעזל נראלך שאת עושה " ואני צעקתי עליו"בו נחשוב ביחד אמממ , אהה נכון אני מונעת ממך להרוג את הילד המסכן שעוד שנייה מת אם לא היתי עוצרת אותך בזמן " אחרי שצעקתי אליו באתי ללכת לנער שאושר הרביץ לו אבל אושר עצר אותי ואמר "את לא הולכת לעזור לו " אני גיחחתי ואמרתי " ומי אתה חושב שאתה שתגיד לי מה לעשות ,תגיד לי מי אתה חושב שאתה ,ה' לא מביא לאנשים חיים כדי שאתה תוכל למנוע מהם לחיות בכך שתהרוג אותם " הוא שתק ואני הסתובבתי וראיתי שהנער ממקודם לא שם ושאלתי את אושר "איפה הוא ?" והוא ענה לי "חברים שלי טיפלו בו" אמר בחיוך ואני שאלתי בעצבים "איזה סוג טיפול אתה מתכוון ,חתיכת מטומטם תגיד עכשיו לחברים שלך לשחרר אותו" נתתי לו מכה בחזה שלא ממש הזיזה לו "אל תיצעקי עלי ,זה גם לא עיניינך" "בטח שזה ענייני אני ראיתי אותו ולא עזרתי לו" אמרתי מתוסכלת והוספתי "תגיד למה בכלל את עושה לו את זה " " הוא מכר סמים בשטח שלי " הוא אמר בפשטות ואני הסתכלי עליו מזועזת ואמרתי "אז שאני אבין אתה רוצה ללמד אותו לקח .לאיזה עולם הידרדרנו " את המשפט האחרון מילמלתי ,התחלתי להרביץ לו וזה לא נראה שזה מזיז לו אחרי כמה דקות הוא תפס לי את המרפקים כדי לעצור אותי הוא באה לפתוח את הפה כדי להגיד משהוא אבל פתאום משום מקום צץ מישהוא עם מסכה ודקר את אושר בבטן וברח אני הייתי בהלם כמה שניות והתעשתי על עצמי הרמתי את אושר הוא גם עזר לי כי הוא היה עדיין בהכרה לקחתי אותו לבית שלי נכנסנו והושבתי אותו על הספה ורצתי למעלה להביא תחבושות וחומר חיטוי עם צמר גפן ירדתי למטה ואושר כבר היה שכוב על הספה אמרתי "שב" הוא התיישב ואמרתי "אני עכשיו צריכה להוריד לך את החולצה כדי לחטא לך את הפצע" הוא הנהן היתה לו חולצה מכופתרת אז התחלתי לפתוח את הכפתורים לאט לאט כי לא רציתי להכאיב לו כשהורדתי לו את החולצה שלו נגלו לעייני שמונה קוביות מסודרות וחטובות נשכתי את השפה התחתונה ואושר רק גיחח ואמר "אז אני מבין את נהנת מהנוף" הוא אמר בקול משתחצן ומזלזל שזה עיצבן אותי "כן בטח .עכשיו שתוק ותן לי לטפל בך " את המשפט הראשון אמרתי בציניות ואת המשפט האחרון אמרתי בעצבים.
שמתי חומר חיטוי בצמר גפן ואמרתי " זה ישרוף קצת" התחלתי אבל אושר נשאר בפרצוף האדיש שלו כאילו זה לא מזיז לו כשסיימתי חבשתי לו את הבטן עליתי למעלה והבאתי לו חולצה של בן ידיד שלי מפתח תקווה אני לקחתי לו את זה כי היה לי כיף לישון עם זה הוא לבש את זה ואמר "תודה,נראה לי אני אזוז " אני הנדתי את הראש שלי לשלילה ואמרתי "אתה לא זז לשום מקום את איבדת המון דם אתה יכול להתעלף בדרך ,בוא אחרי " הוא ידע שאין לו טעם לתווכח איתי כי אני צודקת עליתי לחדר שלי והוא אחרי " הינה פה זה האמבטיה והשירותיים אם אתה תצטרך ופה אתה ישן "והצבעתי על המיטה שלי הוא הנהן ואמר "תודה על כל מה שאת עושה לי אחרי שהייתי חרא אליך " חייכתי אליו ואמרתי "ייאלה בה נלך לצחצח שיניים " הבאתי לו מברשת שיניים חדשה אחרי שצחצחנו שיניים הוא הלך לישון כי הוא היה ממש עייף ואני הייתי בחדר של אחותי שי לבשתי את הפיג'מה שליאבל לא הצלחתי להרדם והשעה הייתה כבר חמש בבוקר והיום יום שבת ירדתי למטה למטבח לשתות מים ואז ...
YOU ARE READING
Dangerous love
Romanceהיי קוראים לי מאי דהן אני בת 17 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון. טוב אז אני יספר קצת על עצמי , יש לי עניים ירוקות מעורבבות בחום שיער שחור חלק ובקצוות גליל , אני לא גמדה וגם לא גבוהה אני ממוצעת צבע העור שלי שחום .אני תלמידה מצטיינת כי בכל זאת הלימודים ח...