בסוף לבשתי את זה :
זה נראלי מספיק מכובד שמתי צמיד זהב התאפרתי קצת סילסלתי את השיער שלי קצת בקצוות ."אני מוכנה " צעקתי כדי שאושר יראים את המבט שלו מהטלפון אושר הסתכל עלי בהלם " וואו את יפיפיה , איך הספקת את כל זה " הוא שאל בשוק אני גיחחתי ואמרתי "יאלה בואו נצא שלא נאחר" . נכנסנו לאוטו "אז אושר לאן נוסעים ?" "יש לי אירוע של אחד השותפים שלי ההורים שלי גם יהיו שם " אמר רגוע מה שאני לא "אתה רציני עכשיו אתה אומר לי שההורים שלך שם " אמרתי כמעט צועקת " מה הבעיה ?" אושר שאל לא מבין "אני אף פעם לא פגשתי אותם לך תדע מה הם יחשבו עלי ,נו באמת אושר למה לא אמרתה לי " " מאמי תירגעי הם יחשבו שאת מדהימה את לא צריכה לדאוג ומקסימום תיראי אותם חמש דקות לא יקרא כלום " " סליחה מאמי שצעקתי עליך אני סתם נכנסתי ללחץ " אחרי נסיעה של רבע שעה הגענו לאחוזה גדולה כל המבטים הופנו אלינו אושר החזיק אותי מהמותניים כדי לסמן לשאר האנשים טריטוריה אוקי משהוא פה לא בסדר. הסתובבנו בין האנשים ולחץ להם ידיים הוא הציג אותי בפניהם בתור בת בזוג שלו לאחר שעה שאנחנו כאן ניגשו אלינו זוג בסביבות גל הארבעים ,ארבעים וחמש הבחורה היתה נראת נרגשת ולא הבנתי למה ככל שהם התקרבו הבחנתי בעניים של הגבר הם היו כל כך דומות לאלה כמו של אושר ואז קלטתי אלה ההורים שלו "סוף סוף פוגשים אותך הוא פשוט לא הפסיק לדבר אלייך" הבחורה פשוט קפצה אלי נרגשת ואני חייכתי לפני שעוד הספקתי להציג את עצמי היא חיבקה אותי "עלמה תני לילדה לנשום קצת " " אווי נו באמת שלום לפעמיים עדיף שתסתום " שלום גיחח מי תגובתה של עלמה שכנראה היתה אימו של אושר " אמא אבא תכירו זאת מאי " אושר הציג אותי בחיוך בזמן שהוא לוקח אותי מי ידיו של עלמה , מי פה לשם התחלנו לדבר קצת אחר אני נשאתי עם עלמה והיא דיברה איתי שלא ראתה את אושר מחייך בתקופה האחרונה והיא מסתבר ידע על כול מה שקרה כשהינו נערים כנראה אושר סיפר לה . " בייב בואי אנחנו צריכים ללכת " אושר באה האמצע שדיברתי עם עלמה , " ביי עלמה " אמרתי ונתתי לה חיבוק היא חייכה אליי ואני הלכתי לאושר נכנסנו לאוטו " אושר לא ידעתי שסיפרתה למי שהוא על התקופה שהינו ביחד " שאלתי מחייכת אושר נהיה קצת נבוך "אני לא מאמין שאמא שלי סיפרה לך את זה " אמר בעצבים ודפק את היד בהגהה ואני צחקתי בקול וליטפתי את פניו" אתה ממש חמוד" אמרתי בלחש " מה אני כלב " אמר בהרמת גבה ....
30 הצבעות אני ממשיכה...
YOU ARE READING
Dangerous love
Romanceהיי קוראים לי מאי דהן אני בת 17 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון. טוב אז אני יספר קצת על עצמי , יש לי עניים ירוקות מעורבבות בחום שיער שחור חלק ובקצוות גליל , אני לא גמדה וגם לא גבוהה אני ממוצעת צבע העור שלי שחום .אני תלמידה מצטיינת כי בכל זאת הלימודים ח...