קמתי לעוד בוקר בבית של אושר הלכתי לחדר האמבטיה עשיתי אירגוני בוקר והתלבשתי :
היום החלטתי שאני אשאל את הבנים אם החיסול של הבן אדם שמאיים להרוג אותי מתקדם כי אני לא מתכוונת להשאר כאן עוד הרבה זמן זה לא שאני לא נהנת פה אני פשוט משתגעת בלי החברות שלי ולמשפחה שלי אני רוצה לחזור לשגרה שלי ולהשאיר את כל מה שקרא כאן מאחוריי . ירדתי למטה והבנים כבר ישבו בשולחן ואכלו התקדמתי אליהם ואמרתי " בוקר טוב " והם החזירו במקהלה "בוקר" גיחחתי והתיישבתי בכיסא אבל לא אכלתי לא היתי רעבה "למה את לא אוכלת ?" עומר שאל אותי "אני לא רעבה " אמרתי בפשטות ובנוסף שאלתי "תגידו מתי אני יוכל לחזור לבית שלי ?" כולם שתקו ושולחן נפל לדממה , לא הבנתי כבר מה שאלתי "למה אתם שותקים ? אתם בכלל מנסים לחסל אותו ?" פניו של אושר הפכו לכועסות והוא אמר " קצת סבלנות לא תזיק וכן אנחנו מנסים לחסל אותו אל תדאגי בקרוב נחסל אותו " אני הנהנתי וחשבתי אם אני יתרום קצת מהמוח שלי ונחסל אותו יותר מהר "אולי גם אני יעזור לכם לתפוס אותו " אושר ואביתר נחנקו מהקפה ששתו "אין מצב " אביתר צעק "אבל למה לא אני יכולה לתרום גם תצד שלי ואל תשכח שהם רוצים אותי ואני יכולה להיות הפיתיון לתפוס אותו כי כמו שהבנתי שגם הוא אוייב שלכם אז זה לא רק בשבילי " צעקתי עליו כולם שתקו כנראה הבינו שאני צודקת "כן את צודקת אבל זה לא אומר שאנחנו נסכן אותך ,בגלל זה את פה כדי שתיהיה מוגונת " "אני לא מבקשת ממך להביא לי רובה שאני ארה בו אני כולה מבקשת שתשתפו אותי בדברים שאתם עושים כדי למצוא אותו אולי אני יכולה לשים לב למשהוא שאתם לא " כולם הנהנו חוץ מאושר שהיה עצבני וצעק "אין סיכוי " והלך לחדר שלו החדר נפל לדממה אביאל מילמל 'כנראה את ממש חשובה לו ' התעלמתי ובאתי ללכת אבל אביאל עצר אותי ואמר "תני לו להירגע " אני הנהנתי לשלילה ואמרתי " אני ירגיע אותו הוא לא יכול לעשות לי כלום " קמתי לכיוון החדר של אושר דפקתי בדלת ולא היה קול דפקתי עוד פעם ועוד פעם לא שמעתי כלום פתחתי את הדלת ונכנסתי לחדר הוא לא היה שם היה לו ארבעה דלתותות בחדר דלת ראשונה החדר ארונות , דלת שנייה האמבטייה והשירותים ,דלת שלישית של הכניסה לחדר ודלת רביעית היתה צבוע בשחור היא היתה קצת פתוחה פתחתי אותה וזה היה כמו מכון כושר אושר היתאגרף שם ללא חולצה התקרבתי אליו ושמתי את היד שלי על הכתף שלו הוא באה לתת לי אגרוף אבל הספקתי להיתקופף זה סוג של אינסטינג אצלי , אושר הוריד את הראש כדי לראות מי זה וראה שזו אני "לא ידעתי שזאת את " אמר עם פניים מבוהלות היהנתי ואמרתי "לך להתקלח אני אחכה לך אנחנו צריכים לדבר " הוא נראה מותש כי הוא יודע שאני לא אוותר . אושר בנתיים נכנס להתקלח ואני ישבתי על המיטה שלו באיזה שהוא שלב המיטה הרגישה לי כל כך נוחה אז שמתי את הראש אל הכרית ופשוט הרגשתי עייפות נופלת עליי והעניים שלי נעצמות . נרדמתי.
נקודת מבט אושר:
נכנסתי להתקלח לא היה לי כוח לריב עם מאי אז לקחתי את הזמן במקלחת , אני לא יודע מה יש ביני לבין מאי אבל יש בינינו סוג של מתח כנראה זה מתח מיני אחרי שאני ידפוק אותה כניראה זה יעבור אבל לפי איך שאני הכרתי אותה שהיתה פה יש לה כבוד ולא כמו הסטוצים שהיו לי סיימתי להתקלח שמתי מגבת על הפלג התחתון שלי ויצאתי ומה שראיתי שם יש סיכוי שאני לא אשכח בחיים שלי ...
YOU ARE READING
Dangerous love
Romanceהיי קוראים לי מאי דהן אני בת 17 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון. טוב אז אני יספר קצת על עצמי , יש לי עניים ירוקות מעורבבות בחום שיער שחור חלק ובקצוות גליל , אני לא גמדה וגם לא גבוהה אני ממוצעת צבע העור שלי שחום .אני תלמידה מצטיינת כי בכל זאת הלימודים ח...