נקודת מבט מאי:
הוא אשכרה נישק אותי לקח לי כמה שניות לתאשת אבל לא יודעת למה לא עצרתי אותו ונתתי לו לנשק אותי זה הרגיש לי כל כך טבעי התנתקנו בחוסר אוויר הסתכלתי לו בעיניים ונשכתי השפה התחתונה שלי ואושר אמר "את מטריפה אותי " וחזר לנשק אותי הנשיקה היתה תשוקתית (אין לי מושג איך כותבים את זה) וחזקה אני נישקתי אותו בחזרה במהלך הנשיקה תקף אותי כאב ראש מטורף החזקתי את הראש אושר הסתכל אלי לא מבין כי הפסקתי את הנשיקה "מאי את בסדר? עשיתי משהוא לא בסדר " הוא שאל אותי בלחץ "לא עשית כלום כואב לי הראש " אמרתי לוחשת והתחלתי לראות נקודות שחורות שנייה לפני שנפלתי לרצפה אושר תפס אותי בידיו השריריות ומשם שקעתי לשינה.התעוררתי פתאום מתנשפת ראיתי לידי את כול הבנים והם קפצו עלי ואושר אמר "סוף סוף התעוררת את לא יודעת כמה דאגתי " אני הסתכלתי עליו לא מבינה "למה דאגתה כולה ישנתי " אביאל קפץ לשיחה ואמר "כן כולה ישנת שלושה ימים ברצף" " מזה אומרת שלושה ימים " שאלתי לא מבינה " זאת אומרת שאת התעלפת התעוררת אחרי שלושה ימים הרופא אמר שהתוצא שהתעלפת היא כי קיבלת משהוא שהזכיר לך את העבר " אביאל אמר הסתכל אל אושר אני פתאום התחלתי להזכר למה אני כאן ומה קראה מה אם הבן אדם שמאיים עליי? מתי אני חוזרת הביתה? מאם זה האיש שהיה בחדר של אושר? צצו לי כל מיני שאלות ונזכרתי שאיבדתי את הזכרון "בנים תקשיבו רגע אני זוכרת הכל כל מה שעשינו ואל זה שמאיימים עליי הכל זה פשוט קפץ לי בראש " אמרתי מתלהבת, אביתר הסתכל עלי בעצב ואמר " אנחנו תפסנו את מי שאיים עלייך את יכולה כבר לחזור הביתה " אני קפצתי מאושרת אבל אז ראיתי שהבנים עצובים "למה אתם עצובים תפסתם אותו אני עכשיו לא יהיה כמו עלוקה אליכם " אמרתי לא מבינה "אבל את לא מבינה אנחנו אוהבים את מאי עלוקה אנחנו רוצים שתישארי עד שיש שמחת חיים בבית הזה יהיה משעמם בלעדייך " אמר דניאל, הסתכלתי עליהם בחיוך עצוב ואמרתי "אני יבוא לבקר אני מבטיחה " הם קפצו עלי וחיבקו אותי חזק ונישקו אותי מלא מלא בלחי חוץ מאושר הוא היה בצד עם פרצוף קר ומרוחק אני חושבת שאני מבינה כבר למה אביאל שאל "מבטיחה ?" אמר ברצינות ואני צחקתי ואמרתי "שבועת צופים " התחבקנו עוד פעם ותחלנו לדבר קצת ואז אמרתי " בנים אתם יכולים בבקשה להשאיר אותי עם אושר לבד " הם הנהנו במרץ כמו ילדים קטנים רצו אל הדלת 'מטומטמים ' מלמלתי "שמעתי את זה " נדב צעק ואני צחקתי. קמתי מי המיטה והתקדמתי אל אושר הייתי ממש קרובה אליו פשוט חיבקתי אותו חזק הוא היה קפוא לכמה שניות וחיבק אותי בחזרה ממש חזק כיאלו מפחד שיקחו אותי "אושר אני זוכרת את כל מה שעברנו ומה שאנחנו עברנו זה יותר מי מה שכל זוג נורמלי עובר ואנחנו בכלל לא זוג, אני רק רוצה להגיד לך לפני שאני חוזרת הביתה זה שיש לי רגשות אליך כן יכול להיות שבהתחלה התנגדתי לזה אבל זה יותר חזק מזה בכול פעם שהתנשקנו הרגשות האלו רק גדלו אני לא יודעת מה לעשות עם הרגשות העלו אני גם יבין אם זה לא הדדי כמה שאמרתי לעצמי אני לא יאהב עוד פעם זה קראה ואני לא מצליחה לשלוט בזה וזה מעצבן אותי שאני לא בשליטה אני לא בשליטה בגללך בגלל מה שאתה עושה לי פה בפנים " אמרתי מסיימת לפרוק את הלב שלי בפניו לקח לו כמה שניות לתאשת והוא אמר " אני רוצה אותך, אני רוצה אותך שלי ורק שלי לא של אף אחד אחר אני רוצה שתיהיה שייכת רק לי " הוא צעק וסחף אותי נשיקה עוצמתית ומלאת אהבה אני אוהבת אותו אני אומרת לעצמי אני מחייכת את תוך החיוך והוא גם מחייך. אחרי התמזמזויות אם אושר נרדמו ביחד בחדר שלו .
התעוררתי כשיד גדולה ושרירית עוטפת את אגני הסתובבתי וראיתי את הדבר הכי מהמם שראיתי בחיים שלי את אושר ישן הוא נראה כל כך שליו ונינוח מה שהוא לא במשך היום הוא רק עצבני וקר יצאתי מהמיטה בשקט כדי לא להעיר אותו נכנסתי לחדר אמבטיה בחדר שלו ולקחתי מברשת שיניים חדשה בצבע כחול שתפתי את השיניים הפנים לאחר מכאן אספתי את השיר שלי לפקעת מרושלת וחזרתי לחדר של אושר אז שמתי לב שאושר ישן רק עם בוקסר שחור כנראה הוא הוריד בלילה את בגדים. עליתי על הגב של אושר והתחלתי לפזר נשיקות קטנות לגבו השרירי אחרי מסע של נשיקות בגבו של אושר , אושר התעורר ושמעתי את הגניחה שלו וצחקקתי לעצמי " יאו קטנה את לא מבינה מה את עושה לי " אושר אמר בקול צרוד וסקסי שאני מנשקת אותו פתאום הוא התהפך ממש מהר אני הוצאתי צעקה הוא הבהיל אותי "מטומטם תודיע לפני הבהלתה אתי " אמרתי נותנת לו מכה בכתף שלא ממש הזיזה לו "מה יש קטנה נבהלת " שאל בקול ילדותי ואני הנהנתי הוא קירב אותי ככה ששכבתי עליו 'מצטער ' הוא ממלמל לתוך הנשיקה במהלך הנשיקה הרגשתי את החבר שלו שם למטה מתעורר לחיים , אני בתולה ואני מאוד מקווה שאושר יקבל את זה שאני לא הולכת לשכב איתו עד שאני יהיה מוכנה בפעם שכימעט שכבנו אם בן לא היה עוצר את זה אני הייתי עוצרת פשוט לכך לי קצת זמן ניכנס לשפיות שבי ולא נכנס לזה שכן אני יודעת מזה סקס יבש וכ'ו לימדו אותנו מה זה . "אושר נו באמת " אמרתי באה לקום ממנו אבל הוא החזיק אותי ואמר " זה לא אשמתי שאת כל כך מושכת ולא מספיק את גם עליו " אמר בגיחוך אני גיליתי עניים והמשכתי לנשק אותו השפתיים שלו כל כך ממכרות אני פשוט מאוהבת לו השפתיים..
איך?
YOU ARE READING
Dangerous love
Romanceהיי קוראים לי מאי דהן אני בת 17 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון. טוב אז אני יספר קצת על עצמי , יש לי עניים ירוקות מעורבבות בחום שיער שחור חלק ובקצוות גליל , אני לא גמדה וגם לא גבוהה אני ממוצעת צבע העור שלי שחום .אני תלמידה מצטיינת כי בכל זאת הלימודים ח...