פרק 22

5.7K 209 3
                                    

נקודת מבט מאי :
פשוט לא הפסקנו להתנשק עד שנגמר לנו האוויר "למה זה היה טוב " שאלתי מיואשת ולא יודעת כבר מה לעשות אני כל כך אוהבת אותו אבל אני לא יכולה לחזור אליו עוד אחרי שהוא בגד בי "פשוט תתני לי לאהוב אותך מה עוצר אותך " אושר אמר מלטף את פני "אושר שנינו יודעים שלא נחזור אני לא יכולה להביא לך את הלב שלי עוד פעם כי בפעם הקודמת החזרתה אותו שבור לרסיסים היה לי כל כך קשה להתגבר אליך ועכשיו הנשיקה הזאת ... " פשוט כבר לא ידעתי מה לומר " מאי תיסתכלי עלי אני לא מתכוון לוותר עליך אני רוצה אותך שלי " אושר אמר תופס אותי במותניים "אושר מספיק אתה רק מקשה עלי אני לא יכולה מה אתה לא מבין " צעקתי עליו עצבנית שהוא לא משחרר , ניסיתי להשתחרר מי זרועותיו אבל לא הצלחתי "אושר תשחרר " אמרתי מאופקת " לא רוצה , את באה איתי עכשיו " "אני לא באה איתך לשום מקום אני עובדת " הוא פשוט הרים אותי על הכתף שלו ולקח אותי "אושר תשחרר אותי " התפרעתי ובעטתי לכול כיוון , הוא הביא לי סטירה בתחת אני היתי בשוק "אושר חתיחת מטומטם מה אתה נוגע לי בתחת ? " צעקתי עליו "מה את עושה את עצמך כיאלו לא נגעתי לך אף פעם בתחת " אמר משועשה מהמצב הוא שם אותי בתוך האוטו " מה זה קשור זה היה שעוד הינו ביחד ועכשיו איזה קטע אנחנו לא ביחד " צעקתי עליו הוא כבר מעלה לי את העצבים . אושר נסע ופשוט שתק לעומתו אני ממש לא שתקתי ואמרתי לא שאין לא זכות בכלל להיכנס לי שוב פעם לחיים ואנחנו לא הולכים לחזור . האוטו נעצר ואושר יצא מהאוטו אני יצאתי גם מהאוטו וראיתי שאנחנו בבית שלו ושל כול החבורה שלו כמה התגעגעתי אליהם אני ממש הצטערתי שניתקתי קשר איתם ביגלל אושר "את מתכוונת עוד לבהות עוד הרבה זמן " אושר שאל " אני לא יודעת מה אתה מתכנן אבל אני כבר אומרת לך שזה לא יעבוד " אמרתי לו עם אצבע מורה "אנחנו עוד נראה " אושר לחש אבל אני עדיין שמעתי אותו מכנסנו לתוך הבית ופשוט הציפו אותי כול הזיכרונות מתי שהיתי פה ומתי שהינו זוג היתי באה לתנחל פה כמה זמן "אושר בישביל מה הבאתה אותי לפה ?" שאלתי לא מבינה "אני רוצה להסביר לך מה באמת קרה לפני שברחת " אושר אמר רגוע "מה יש כבר להסביר מה אתה רוצה גם לספר לי איך שכבתם נו באמת אושר הינו נערים זה היה זה נגמר . לכול אחד היתה אהבת נעורים ובגלל זה היא נקראת נעורים כי זה בלשון עבר " אמרתי עצבנית עד לפה הוא הביא אותי בישביל הסברים . "עכשיו את תקשיבי לי טוב טוב את עכשיו הולכת לשבת ולסתום את הפה שלך שאני כול כך מת לנשק ומקשיבה למה שיש לי לומר אחר כך תחלטי מה את רוצה לעשות " אני היתי המומה אבל בכול זאת שתקתי אושר התחיל להסביר לי מה קרה לפני שאני נכנסתי לבית שהכלבה הזאת אימה אליו באקדח ושהוא כל כך מתחרט שהוא לא עשה משהוא ועל זה שהוא לא היה יותר עקשן בלדבר איתי " אני יודע שאני היתי מטומטם היתי נער ולא הבנתי כלום מהחיים שלי אבל עכשיו הבנתי שאני לא יכול לאהוב אף אחת כמו שאהבתי אותך את פשוט שינית אותי אני אפילו זוכרת שבחודש שהינו ביחד פעם אחת לא עישנתי אבל שניפרדנו אני חזרתי לזה אפילו לדברים יותר גרועים שאני מצטער אליהם , אז רק רציתי שתידעי מתי שלא הינו ביחד אני עדיין ידעתי לאן את הולכת ועם מי ועם את בסדר דאגתי שיהיה לך שומר בלי שתשימי לב אני אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך ולא השלמתי את זה שהלכת ממני" אני היתי בשוק שהמטורפת הזאת באמת אימה עליו האקדח ועל זה שהוא כל הזמן שמר עלי מרחוק ." תקשיב אני לא ידעתי כלום ממה שאמרתה לי ואני דיי מטחרטת שלא הקשבתי לך ובמקום זה ברחתי אבל אני רק צריכה שתבין אני היתי צריה זמן בישביל עצמי היתי בהלם מוחלט שחשבתי שבגדתה בי ושהפסקתה לאהוב אותי " חיבקתי את אושר חזק כדי לא יברח לי כל כך פחדתי שהוא יברח לי אושר עטף אותי בזרועותיו הגדולות "כל כך התגעגעתי אליך קטנה שלי " אושר לחש לי בקול צרוד באוזן שתמיד היה מעביר בי צמרמורת טובה . אני ואושר הינו על הספה אני יושבת ואושר שוכב עם הראש על הבירכיים שלי ליטפתי לו את השיער ודיברנו על כל מה שעברנו אחד בלי השנייה אני אפילו סיפרתי לו שאני עדיין בתולה הוא לא היה בשוק כנראה השומר שלו ראה שלא היתי עם אף אחד וככה העברנו שעות על גבי שעות. " יאלה אושר קום " אמרתי מתמתחת " מה לאן ? " שאל לא מבין " אני כבר צריכה לזוז הביתה כבר מאוחר " אמרתי מביטה החוצה רואה שכבר החשיך "לא תישארי לישון איתי התגעגתי לזה שהית מתחבקת איתי שהינו יושנים או שהית מכניסה את הפנים שלך לתוך החזה שלי שהית צוחקת " אמר עם פרצוף מתחנן " לא אושר לא נראלי זה מתאים עכשיו " אמרתי מובכת מי איך שהוא תיאר אותי עכשיו , הוא קם מי הספה לכיוון שלי תפס לי במותניים ונישק אותי אני נסחפתי עם הנשיקה ולא (אני מזהירה הולך להיות עכשיו קטע מיני מי שלא אוהבת לקרוא דברים כאלו עדיף שלא תמשיך לקרוא את המשך הפרק ) שמתי לב שהוא מוביל אותנו לחדר השינה כשאנחנו עדיין מתנשקים שמתי את הידיים שלי על הכתפיים שלו אושר השכיב אותי במיטה והוא מעלי שהוא נעזר בידיו כדי לא להכביד עלי עם כול המשקל שלו אנחנו מתנשקים ואז אושר מכניס את היד שלו למתחת לחולצה שלי ומלטף את הבטן השטוחה שלי זאת היתה הרגשה כל כך חמימה ונעימה הרגשתי כיאלו אני חזרתי הביתה , אושר התנתק והיסתכל לי בעניים מבקש את הסכמתי אני הנהנתי אליו הוא תפס בשולי החולצה שלי והוריד לי את החולצה אני דיי התביישתי כי אף פעם לא היתי במצב כזה אינטימי עם מישהו " תסמכי עלי " אושר לחש לי ואני פשוט סמכתי עליו הגענו למצב שאני עם חזיה ותחתונים ואשר עם בוקסר ורק אז ראיתי את כל הקעקועים שנוספו לו המהלך השניים אבל היה קעקוע שמשך את תשומת ליבי וזה היה קעקוע בחזה שלו בצד של הלב שלו היה שם לב ורשום בתוך הלב מאי העברתי את היד שלי על הקעקוע " ידעתי שאת תייהי שלי לתמיד ושאני לא אוהב אף אחת חוץ ממך אז " הוא הסתכל כל הקעקוע אני פשוט הפכתי אותו ככה שאני מעליו ונישקתי את צווארו ומשם לקעקוע והתחלתי לרדת יותר למטה לאזור הרגיש שלו אבל זה לא מנע ממני להפסיק לנשק אושר כבר התחיל להתנשף יותר מהר ,הוא ציקצק בלשונו והרים אותי החזרה למעלה וסובב אותי ככה שהוא עוד פעם מעלי הוא תפס בפתחי החזייה שלי ופתח אותם כשהוא הוריד אותו הוא נהם בחוזקה "את פשוט מושלמת וכל כך שלי " הוא הסתער על החזה שלי בנשיקות ומציצות שלא יכולתי שלא להוציא גניחות מפי הוא ירד לביטני ונישק את הטבור שלי וירד עוד יותר למטה הוא נישק את איברי שהיה עדיין מחוסה בתחתונים הוא פשוט קרע אותם ונהם בחוזקה "אתה לא נורמאלי " גנחתי כי זה כל כך גירה אותי הייתי כבר רטובה וכל כך חיכיתי לו הוא התחיל לנשק את איברי הרטוב ואז היתה הרגשה כל כך נעימה לשונו החם פשוט נכנס לתוכי הוא סיבב אותו ומה לא עשה אני כבר לא יכולתי והתחלתי לגנוח בקולי קולות ואז הוא עצר ואני נהמתי "למה ? " שאלתי עצבניית הוא לא ענה והכניס לי אצבעות לכוס הוא הכניס אצבע אחת זה היה נעים הוא הוסיף עוד אחת והתחיל ולהזיז אותה בתוכי ואז עוד אחת ואני כבר לא ידעתי מאיפה כל הטוב הזה מגיע אושר הוריד את הבוקסר שם את הקונדום ושמתי לב שהיה לו גדול ולא מספיק גדול הוא היה עבה הוא פשוט נכנס אלי כולו בכניסה אחת היא כאבה אבל הוא לא זז נותן לי התרגל ואז הוא התחיל לנוע בתוכי בהתחלה זה כאב אבל זה עבר והתחלף בעונג "וואי איזה צרה את אני מת " הוא גנח הוא נראה כל כך נהנה אני הייתי קרובה לשיא שלי ואושר בכלל נע בתוכי כמו מטורף אני פשוט פרקתי וזאת היתה הרגשה כאילו אני בעננים אבל שמתי לב שאושר קרוב אבל הפכתי אותו שהוא עדיין בתוכי ואושר כמובן עזר לי להפוך כי לבד לא היתי מצליחה ופשוט דהרתי עליו אושר היה נראה בעננים ומישש לי את החזה ואני הרגשתי את הבטן התחתונה שלי עוד פעם יוצרת לה עוד אורגזמה לאחר כמה דקות אני ואושר גמרנו ביחד זאת היתה הרגשה מדהימה עוד שזה עם מישהו שאתה אוהב ...

זאת פעם ראשונה שלי כותבת כזה פרק מקווה שאהבתן
מטרה 10 הצבעות ואז אני ממשיכה ותכתבו לי עם אהבתן את הפרק הזה או שיש לכן רעיונות לסיפור

Dangerous loveWhere stories live. Discover now