מטרה : 10 הצבעות ואני מעלה עוד פרק .
לפני כמה דקות שאושר נכנס.
נקודת מבט מאי :
הרגשתי נשימות על הצאוור שלי פתחתי את העניים ומולי היה משהוא מאוד מוכר לי אבל אני פשוט לא מצליחה להזכר הוא החזיק אקדח וכיוון לראש שלי "מה לעזעזל נראלך שאתה עושה ?" שאלתי עם קול צרוד משינה " אז אני מבין את לא זוכרת אותי " הוא אמר אם עצב מזוייף וחייך בשעשוע " טוב אז כדי שאני אציג את עצמי קוראים לי ג'ק מוכר לך ? " שאל אותי ואני פשוט לא מצליחה להזכר "אוקי אני לא זוכרת מי אתה אבל כדי לך להרחיק את האקדח הזה ממני מהר " אמרתי עצבנית "לא נראלי . בואי אני יזכיר לך מאיפה אני מוכר את זוכרת את הערב בו העלפת אותי כי לא רציתי לרדת מהבמה " פתאום הכה בי ונזכרתי , הנהנתי והוא המשיך "אז את השפלת אותי מול כל המועדון ומסתבר שהיו אנשים מאוד חשובים באותו יום במועדון ואף אחד מהם לא רוצה לעשות איתי עסקים כי הם אומרים שאני חלש שאפילו בחורה יכולה להרביץ לו אז אחרי כל מה שקרה עקבתי אחריך קצת וגיליתי שאת כאן ובואי אני אחסוך לך אני באתי להתנקם בך בכך שהרסת לי את החיים " אני הייתי בשוק ולא הבנתי מאיפה כל זה באה עכשיו התעשתי מהר וניסיתי לחטפתי לו את האקדח אבל הרובה הוציאי יריה ואז ראיתי מטושטש ונפלתי על הרצפה ...
נקודת מבט אושר :
נכנסתי לחדר וראיתי את ג'ק מכוון אקדח למאי שכובה על הרצפה מדממת בכתף , אני ישר קפצתי עליו פיצצתי אותו מכות "בנים בואו לפה עכשיו " צרחתי כולם נכנסו והיו בשוק שראו את מאי מדממת , עומר היה הראשון שהתעשת על עצמו והזמין את הרופא הפרטי שלנו שמטפל בנו כל פעם שאנחנו נפצעים " רועי אתה חייב לבואו לפה דחוף " עומר אמר בלחץ לרופא , שאר הבנים התעשתו ולקחו את ג'ק למרתף שאני אטפל בו אחר כך אני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי פשוט רצתי למאי הרמתי אותה שתשכב על המיטה הבאתי לה מגבות כדי לעצור את הדימום שלה רועי הגיע ואמר לנו לצאת כי הוא היה צריך שקט יצאנו אני לבשתי על עצמי משהוא כי הייתי עם מגבת . הבנים נגשו אלי ואביתר התחיל " מה קרה שם ?" שאל לא מבין " אני לא יודע אני יצאתי מהמקלחת וראיתי את ג'ק אם אקדח ומאי על הרצפה מדממת " כל הבנים הנהנו בשקט , כל אחד ישב בפינה משלו, מאי נכנסה לכל אחד מהם ללב מתי שהיתה איתנו כשצחקה על השטיות שהינו עושים או על כל דבר מטומטם שאנחנו מדברים . אחרי חצי שעה הרופא יצא כולנו קצפנו במקום והלכנו אליו במהירות " מאי עכשיו נחה הירייה לא היה עמוק אבל היא איבדה המון דם אז יקח לה זמן עד שהיא תתאושש " הנהנו וכולנו נכנסנו לחדר וראינו אותה על המיטה רדומה , אחרי שתי דקות היא התחילה לזוז ופקחה את העניים לאט לאט עד שקלטה שאנחנו בחדר היא הסתכל עלינו מוזר ואמרה "מי אתם ? "...
YOU ARE READING
Dangerous love
Romansaהיי קוראים לי מאי דהן אני בת 17 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון. טוב אז אני יספר קצת על עצמי , יש לי עניים ירוקות מעורבבות בחום שיער שחור חלק ובקצוות גליל , אני לא גמדה וגם לא גבוהה אני ממוצעת צבע העור שלי שחום .אני תלמידה מצטיינת כי בכל זאת הלימודים ח...