ירדתי למטה ושתיתי מים ואז פתאום הרגשתי נשיפות על הצוואר הסובבתי וראיתי את אושר ושאלתי "לא נרדמת?" הוא הנהן ואמרתי "קרה מה שהוא?" שאלתי מודאגת "לא ,למה את לא ישנה?" "אני לא נרדמת, אושר אני יכולה לשאול אותך שאלה " הוא התעלם ממה ששאלתי ואמר "פיג'מה חמודה " וגיחח אני צחקתי הבנתי שהוא הולך להתעלם מהשאלה שלי עוד פעם אז פשוט אמרתי "תודה . אושר אתה יכול לשחרר את הילד הזה הוא כבר למד את הלקח שלו " הוא נשף ברוגז ואמר "את לא תשחררי מזה אני מבין" ואני הנהנתי והוא אמר "בסדר,אבל אל תחשבי שאני עושה את זה בגללו זה בגלל שטיפלת בי וזה כאות תודה שלי אליך " אני קפצתי על אושר וחיבקתי אותו והוא תפס מהמותנים שלי כדי לאזן את עצמו שלא יפול מה שלא נראלי יקרה ואז התרחקתי ממנו קצת והפנים שלנו היו אחד מול השני הידיים שלי עדיין היו על הכתפיים הרחבות שלו והיידים שלו היו על המותניים שלי היסתכלתי על השפתיים שלו ואז הוא פשוט התנפל עלי בנשיקה מלאת תשוקה הנשיקה הזאת הייתה ממש לא צפוייה בגלל שלא הכרנו בכלל וזה מרגיש כיאילו אנחנו מכירים שניים הכל קרה מאוד מהר הרגליים שלי עלו אל המותניים שלו והוא עלה לחדר שלי ועדיין התנשקנו הוא השכיב אותי על המיטה והוא היה מעלי הפסקנו את הנשיקה הוא הוריד את החולצה וגם אני והמשכנו להתנשק אני לא יודעת מה עבר לי בראש אבל הרגשתי בטוחה איתו ,פתאום שמענו רעש של דלת נתרקת ואז ראיתי את בן והוא אמר "ככה את בוגדת בי" הוא שאל בדרמטיות מזוייפת אני נשכתי את השפה כדי להתאפק לא לצחוק ,בן הוא הידיד שלי ואנחנו חברי ילדות הוא ראה אותי בכל המצבים אז לא הייתה לי בעיה שאני בלי חולצה . אושר הסתכל עלי לא מבין ואני אמרתי "בן חכה לי למטה אני דקה יורדת " בן הנהן וניגב דמעה דימיונית בדרמטיות וטרק את הדלת .
נקודת מבט אושר :
הכל קרה כל כך מהר אני מודה בזה שהיא מושכת בצורה מטורפת והיא יפה אבל לא הבנתי מה עבר לי באותו רגע בראש כן אני סטוציונר אבל היא נראתה לי שונה כנראה שטעיתי , אחרי שעלינו לחדר שלה והתנשקנו מישהו נכנס זה היה נער בגיל שלה והוא אמר שהיא בוגדת בו אני הפכתי למבולבל וכועס אני לא מתעסק עם נשים שיש להם חבר היא לא אמרה לי כלום על זה שיש לה חבר ובאיזה שהוא שלב זה הפריע לי שיש לה חבר אני אפילו לא יודע למה . היא התחילה לומר "זה לא מה שאתה חושב הוא בסך הכל ה-" קטעתי אותה ואמרתי " בסך הכל מה ? חבר שלך תגידי לי את לא חושבת שאת היית צריכה לומר את זה לפני שהתנשקנו .אז אני מבין שאת בסך הכל עוד איזה זונה " ירקתי בערסיות .הרגשתי את הלחי שלי שורפת היא הרגע פאקינג סטרה לי אף אחד אבל אף אחד לא העז להרים את היד שלא עלי אבל כניראה שיש לה יותר מדי אומץ העצבים עלו לי ורציתי להגיד לה שבחיים שלה שלא תרים עלי את היד שלה אבל היא התפרצה ואמרה "תקשיב לי יא חתיחת מטומטם אין לי חבר זה היה ידיד שלי הוא סתם צחק איתך ועם הייתה נותן לי לדבר אז אולי היתה יודעת ופעם אחרונה אתה קורא לי זונה אני לא אחת מהבחורות שלך אני לא מבינה מה עבר לי בראש שנישקתי אותך בחזרה זו הייתה טעות שלא תחזור על עצמה " אני היתיי בשוק והבנתי שיצאתי מטומטם לא היה לי מה להגיד היסתכלתי עלייה והפנים שלה שידרו קור ,לקחתי את החולצה שלי לבשתי אותה ויצאתי התקשרתי לאביאל שיבואו לאסוף אותי והגעתי הביתה נשכבתי על המיטה ופשוט נרדמתי כי הייתי עייף מכל הדבר ההזוי שעברתי עכשיו .
YOU ARE READING
Dangerous love
Romanceהיי קוראים לי מאי דהן אני בת 17 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון. טוב אז אני יספר קצת על עצמי , יש לי עניים ירוקות מעורבבות בחום שיער שחור חלק ובקצוות גליל , אני לא גמדה וגם לא גבוהה אני ממוצעת צבע העור שלי שחום .אני תלמידה מצטיינת כי בכל זאת הלימודים ח...