נקודת מבט מאי :
קמתי לבוקר בזרועותיו של אושר לא הבנתי מה אני עושה פה עד שניזכרתי מה שקרה שליל אתמול ויש הפכתי לאדומה אני לא מאמינה שאיבדתי את הבתולין שלי אתמול. קמתי ובאתי לשים את התחתונים שלי עד שניזכרתי שאושר קרע שלי אותן אתמול אז לקחתי לו בוקסר וחולצה מהארון ונכנסתי להתקלח סיבנתי את גופי ואז שמעתי קולות , "אהה " צרחתי כשאושר פתח את המקלחת וניסיתי להסתיר את גופי " מה את נבהלת " הוא צחק "תגיד מטומטם אתה יודע מה זה לדפוק " אמרתי מתנשפת ביגלל שנבהלתי " אני ילמד לפעם הבאה עכשיו את יכולה להסביר לי למה את מכסה לי את הנוף " לא הבנתי על מה הוא מדבר עד שקלטתי שאני מנסה לכסות את גופי העירום " אושר תצא אני רוצה להתקלח" "למה אני יכול לעזור לך להתקלח כמו לסבן לך את הגב או דברים אחרים " אושר אמר בקול צרוד ותפס אותי במותנים והתנשקנו במקלחת שהמים מתיזים אלינו אושר העביר את ידו בגופי ובחזה שלי... לאחר כמה דקות כבר יצאנו טוב לא בידיוק דקות אבל בסדר . התלבשתי בחולצה של אושר ובבוקסר שלו בגלל מה שעשה לתחתונים שלי והחולצה שלו נראתה אלי כמו שמלה אז לא נורא . ירדתי למטה וראיתי את אושר אוכל פנקיקים "אתה הכנתה ?" שאלתי בפליאה "כן " הוא אמר אם ראש מורם היסתכלי עליו במבט חודר " טוב בסדר יכול להיות שעזרו לי קצת " הרמתי גבות "טוב טוב עזרו לי הרבה " אני צחקתי "טוב שלא תהרגי אותי " אושר מילמל , נתתי לו נשיקה בלחי והתישבתי לאכול " מה זה הנשיקה הזאת מה אני תינוק " אושר אמר בקול רהם " אתה מתנהג כמו תינוק אז כן " אמרתי צוחקת עליו שאני רואה סירופ שוקולד על השפתיים שלו . התקרבתי לשפתיים שלו ומצצתי לו את השפתיים עם השוקולד "אהממ" .
את אחר הצהרים אני ואושר העברנו בהצקות אחד לשני וניסנו לראות סרט אבל אושר לא ממש נתן לי לראות את הסרט . "אושר " אמרתי משועממת " מה ?" אושר אמר מיואש ממני "בו נעשה משהו " אמרתי קופצת במקומי " האמת יש לי המון רעיונות מה נעשה " אושר אמר עם מבט חרמן "נו באמת אושר את זה אפשר לעשות כל הזמן בו נעשה משהוא אחר " אמרתי נלהבת " נכון צודקת את זה אפשר לעשות כל הזמן כמו עכשיו " אושר אמר והתנפל עלי . התנשקנו ונכנסנו לחדר השינה אושר שם אותי במיטה והוריד לי את הבגדים ככה שהיתי ערומה מולו , הורדתי לאושר את החולצה אושר עצר אותי ומישש לי את החזה בזמן שהוא גונח ואומר לי מילים יפות הוא מצץ לי את החזה ועלה לצוואר שלי ונישק אותם בנשיקות קטנות ואז הוא מצץ לי נקודה כל שהיא בצוואר שלי ואז הבנתי שהוא עושה לי היקי " אהה אושר " " כן זה מה שאני רוצה לשמוע " אושר אמר הוא ירד אחר כך למטה לאיבר מיני והתחיל לשחק עם אצבועותיו באיברי " אושר ... אושר... אההה " ואז התחלתי להרגיש נשיפות למטה וכולי הפכתי לרטובה רק ממה שהולך לקרות עוד כמה שניות ואז הרגשתי את לשונו החמה של אושר היתי כל כך קרובה אושר לא הפסיק לרגע הוא יותר הגביר את הקצב ואני גונחת אושר ראה שאני קרובה והגביר את הקצב עוד יותר ואז האורגזמה הגיעה הוא שאב אותה " אממ ... כל כך מתוקה " אושר אמר בקול צרוד ואני הפכתי לאדומה מרוב בושה אושר חייך והתחיל לנשק אותי נסחפנו בנשיקה כך שאני עכשיו מעל אושר אני מורידה לו באיטיות את המכנס וכך גם את הבוקסר שלו אני יורדת מנשקת את הקוביות שלו ויורדת יותר למטה אני גם רוצה לענג אותו כמו שהוא עינג אותי אני רוצה גם להשפיע עליו כמו שהוא עלי.
נקודת מבט אושר :
הקטנה שלי התחילה לרדת למטה הידיים הקטנות שלה נגעו לי בזין ואני עצרתי את נשמתי היא התחילה ללטף אותו ואני התחלתי להתנשף יותר מהר היא עושה את זה כל כך טוב אחר כך היא ירדה אם הפנים שלה למטה אני הרגשתי את הלשון שלה בכול אורכו אני התחלתי לגנוח יותר " כן בייב ככה " היא עושה את זה כל כך טוב היא הכניסה אותו לפה שלה היא לא הצליחה להכניס את כולו אז את מה שנשאר היא שפשפה כל כך טוב היא מצצה אותו בחוזקה אני עוש שנייה גמרתי אז הרמתי אותה אלי שמתי אותה מתחתיי ונכנסתי אלייה והגברתי את הקצב "אויי אושר " היא גנחה וגרמה לי להגביר את הקצב ... לאחר מכן סיימנו את העיניים שלנו ומאי נרדמה לי על הבטן אני חייכתי לעצמי אני כול כך אוהב אותה ליטפתי לה את השיער . " מאי בייב קומי בואי אנחנו צריכים ללכת " הערתי אותה בנשיקות בכל הפנים " אהממ " היא הוציא קול כל כך חמוד " לאן ?" היא שאלה מנומנמת " יש אירוע חשוב ואני רוצה שתבואי איתי " מאי קמה היא היתה ערומה מה שגרם לחבר שלי לקון לתחייה אני לא מאמין לפני שעה רק עשינו את זה והיא כל כך עושה לי את זה אני כבר מרגיש כמו נער מתבגר " מאמי צריך לעבור אצלי שאני יחליף בגדים " מאי אמרה עם קול עייף. היא שמה את החולצה שלי והבוקסר שלי ויצא לאוטו שלי גם שהיא ככה היא נראת מושלמת רק לה יש אומץ לצאת ככה מהבית הבוקסר שלי היה נראה כמו מכנס קצר וזה הצחיק אותי כול כך עצרתי ליד הבית שלה ועלינו למעלה אני לא יודע כמה זמן יקח לה להתארגן אז אני מעדיף לעלות איתה .
נקודת מבט מאי :
הגענו לבית שלי נכנסתי למקלחת היתקלחתי ושמתי הלבשה תחתונה והיתלבתי מה ללבוש
אושר נכנס פתאום " אויי נו כמה זמן " אושר אמר מסתכל בפלאפון שלו כשהו נכנס בלי להסתכל עלי רק אחרי שהוא הרים את המבט שלו הוא פשוט בהה בי " נו אז תצא שאני יתלבש " אמרתי מעיפה אותו מהחדר " לא אין לי בעיה כחי את הזמן " אושר אמר " נו באמת , שיהיה " התלבשתי ככה :
ההמשך יבואו...
YOU ARE READING
Dangerous love
Romansaהיי קוראים לי מאי דהן אני בת 17 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון. טוב אז אני יספר קצת על עצמי , יש לי עניים ירוקות מעורבבות בחום שיער שחור חלק ובקצוות גליל , אני לא גמדה וגם לא גבוהה אני ממוצעת צבע העור שלי שחום .אני תלמידה מצטיינת כי בכל זאת הלימודים ח...