פרק 14

5.4K 206 5
                                    

שם ראיתי את בוריס תלוי בחבל זה לא ממש הזיז לי שהוא התאבד זה גם חסך לי את המוות שלו אבל משהו פה לא הגיוני אין מצב שהוא היה נכנע ככה כמו שאומרים זה לא בכבוד שלו יש אמרתי "כחו את הגופה שלו למעבדה " החיילים שלי שמעו מה אמרתי וביצעו זאת ישר .אני רוצה לדעת מה בדיוק הוא עשה ולמה ,נכנסתי יותר עמוק ושם ראיתי פתק על שולחן מעץ פתחתי את הפתק ושם היה רשום 'נכון מאוד אושר אני התאבדתי כי הבנתי שאין לי סיכוי נגדך ואני מעדיף למות מהתאבדות מאשר שאתה תהרוג אותי. כן יכול להיות שאני כבר לא מהווה סכנה אבל השותפים שלי ממש לא ישתקו לך... 'ואז שמעתי דלת נפתחת הסתובבתי ושם ראיתי את כל הבנים "מה אתם עושים פה אמרתי שאני יסתדר, למה אתם לא עם מאי? " צעקתי ומהר הכנסתי את הפתק לכיס אני צריך שהם יראו את זה . אביאל אמר "נראלך שהינו נותנים לך ללכת לבד. איפה הוא? " הוא עדיין לא ענה לי לגבי מאי ואני התעצבנתי "הוא התאבד עכשיו עם מי עכשיו מאי " שאלתי מאופק, כולם היו בהלם כי אחרי כול מה שבוריס עשה לנו הוא התאבד זה לא הגיוני גם אני חשבתי ככה. "מאי עם העוזרת " אביאל עצמו עדיין לא קולט. "טוב בואו נחזור ונראה איך מספרים את כל זה למאי " אמר אביתר, כולם נכנסו למכוניות שלהם התחלתי לנסוע לכיוון הבית, אני יודע שאני אמור לשמוח אבל משהו פה לא מסתדר לי , הגענו הביתה נכנסתי ישר לחדר שלי להתקלח אני מבין עכשיו שמאי היום הולכת כי אין לה סיבה להשאר כאן ועוד היא לא זוכרת אותנו מה שנראלי רק יעזור למצב היא לא תספר כלום אבל מצד שני היא לא זוכרת את כל מה שעשינו כמו הפעם הראשונה שהתנשקנו או כמו ששנייה אחר כך מצאנו את עצמנו במיטה שלה טוב דיי אושר מספיק לדבר כמו כוסית אהבה היא חולשה או שכבר התאהבתי...
נקודת מבט מאי :
כול היום הייתי עם העוזרת של הבנים עד אושר נכנס וישר אחר כך הוא נכנס לחדר שלו , כן אני נזכרת בשמות שלהם אבל חוץ מי זה אני לא זוכרת מהם כלום. כשאושר נכנס הוא היה עצבני אולי אני אלך לראות מה איתו הלכתי לחדר שלו כשנכנסתי שמעתי את המים מהמקלחת אז התיישבתי במיטה שלו אני אחכה שהוא יצא כשהתיישבתי הרחתי את הבושם שלו זה התחיל להכות בי והרגשתי שביני לבין אושר קרא משהוא חוץ מי זה שהוא ושאר הבנים מגנים עלי מי סיבה לא ברורה. אושר יצא מהמקלחת לבוש בבוקסר שחור צמוד וואו הוא היה נראה כול כך מושך
נקודת מבט אושר :
יצאתי מהמקלחת וראיתי את מאי יושבת לי המיטה התקדמתי אליה והוא קמה ואמרה "למה אתה עצבני כל כך? " היא אמרה את זה בכל כך תמימות שאני עוד שנייה מת "מאי אל תחפרי לי עכשיו " אמרתי בקול קר מאי ישר שינתה את הפרצוף שלה לפרצוף קר ואמרה "מה בעיות שלך אני כולה שאלתי זה נשמע שאני עשיתי לך משהוא. אז אולי תגיד לי זאת זכותי לדעת וגם זכותי לדעת למה אני פה " היא הוציא עלי את העצביים שלה ודחפה אותי זה בכלל לא הזיז לי וגם ידעתי שזה מגיע לי "מאי תרגעי אם באלך את יכולה ללכת " אני לא מאמין שאמרתי את זה "אתה יודע מה אני אני באמת אלך " שיט שיט, מאי באה ללכת אבל אני תפסתי לה את היד ומשכתי בעדינות את היד שלה עלי ויצא מצב שאני הפלתי אותה עלי כשאנחנו שוכבים במיטה שלי, " מה עובר על-" היא צעקה עלי ואני קטעתי אותה בנשיקה...

Dangerous loveWhere stories live. Discover now