3.fejezet

3.3K 125 4
                                    

Adam Wean szemszöge:

Beléptem a lőterembe és pont találkoztam Zeddel. Aztán szóltam Harlynak ,hogy jöjjön. Nagyon megijedt a hangok hatására. Kifutott azt kiabálva ,hogy "bár mit csak ezt ne".
Ekkor utána akartam menni de akkora tömeg jött be az ajtón ,hogy nem igazán jutottam ki.
Mikor sikerült átvergődnöm magam a tömegen akkor Harley nem volt sehol.
Kétségbeestem. Mi van ha valamit csinál magával vagy valamelyik idióta munkatársam elvitte?
Ekkor egy sikolyt hallottam a folyosóról. Futottam ahogy csak a lábam bírta ,de nem találtam meg a megfelelő ajtót .

-Hát én ezt már nem hiszem el!-szitkozódtam .

Utolsó ajtó csak ez lehet az .
1.....2......3... és berúgtam.
Harley ott feküdt az ágyon bekötözött szájjal és az a nyomorult Josh támaszkodott felette.

-Hé nem látod ,hogy dolgom van?-mondta az idióta fejű.

-De csak nem itt van dolgod.-mondtam majd lekevertem neki egyet. Ő is ütött ,én is ütöttem . Megrúgtam ,de csak nem akart összeesni.Az egyik pillanatban lankadt a figyelmem és ,mintha csak erre várt volna kigáncsolt és elestem. Kikapta az övéből a pisztolyát és felém tartotta. Ekkor valaki jött.....

HARLEY SZEMSZÖGE:

Mikor Adam bejött akkor nagyon megkönnyebbültem. Azt hittem itt vége mindennek.
Adam és az a szörnyeteg elkezdtek verekedni én meg nem tudtam mit csináljak így kifutottam a folyosóra kerestem valaki embert ,hogy segítsen Adamnek. Neki is mentem valakinek egy 19 éves srácnak néztem.

-Mi a baj?-mondtam volna de be volt kötözve a szám és a kezem az a rohadék még az is bekötötte a "biztonság kedvéért" jelzővel.Levette a számról majd elkezdtem mondani.

-Segíts Adamnek mert kiakarják nyírni!

-Rendben de merre?-elkezdtem vissza fele futni ,hogy mutassam az utat . Követett. Mikor oda értünk akkor a srác gyorsan kirúgta a fegyvert a fickó kezéből. Aztán lelőtte.
A hang az a hang . A srác közelebb akart jönni nem tudom miért, de hátráltam . Nem hiszem el lelőtte a szemem láttára. A nagy hátra fele lépkedésben, hátra estem. Ott is maradtam minek álljak fel? Sírtam rázkódtam a félelemtől ,most lefog engem is lőni?

-Semmi baj.

-Hagyjál! Ne gyere közelebb.

-Hagyjad majd én .-mondta Adam.

-Jól vagy csinált valamit Josh ?

-Nem,mert bejöttél.

Adam Wean szemszöge:

Meg van mitől fél a pisztolyoktól azok hangjától erejétől . Most már minden világos. Zed segíteni akart neki de nem engedte.

-Hagyjad majd én -mondtam Zednek. Josh mit csinálhatott vele? Persze, azt nem nehéz kitalálni ,hogy mit akart csinálni.

-Jól vagy csinált valamit Josh?-szegény lány apa elraboltatta majd kurvát kell játszania és még ez is plusz hab a tortán ,hogy a barátnőjét megkínozták.

-Nem mert te bejöttél.-Oda ültem mellé és megöleltem. Vissza ölelt. Szóval nem fél tőlem .

-Na gyere el kell ,hogy vigyelek a szobámba.-Kérdő tekintettel rám nézett.

-Nem akarom ,hogy bajod legyen és ilyen férgekkel találkozz.

-Nem szeretnék meg ott van Zoé is és vigyáznom kell rá. Most már biztos felébredt és nem tudja mi van.- a francba pedig reménykedtem.

-Rendben de ....

-De mi?-szakított félbe.

-Figyelni fogok rátok.

-Rendben.-Akkor elindultunk volna, csak Zed megköszörülte a torkát.

-Ja igen. Zed ő itt Harley. Harley ő itt Zed. -félve bólintott majd elindult az egyik irányba. Pont jó irányba. Milyen memóriája lehet ennek a csajnak?
Zed mellém sétált.

-Egy köszi Zed ,hogy megmentetted az életemet is elég lesz.-mondta elváltoztatott kislányos hangon.

-Köszi Zedy.-mondtam én is hang változtatva. És megrebegtettem a szempilláimat.

-Tetszik mi?

-Igen de halkabban.

-Akkor elveszem tőled.

-Mi!?

-Tudod jó barát módjára.

-Itt van a legjobb barátnője.

-De nekem ő kell.

-A mai után biztos nem lesz kedve veled társalogni.-Értetlen fejet vágott de csak úgy ott hagytam.

HARLEY SZEMSZÖGE:

Mikor oda értünk és benyitottam nem hittem a szememnek az ágyon nem volt senki.

-Zoé én vagyok az ! Hol vagy? Nem lesz semmi baj kérlek gyere elő!-mondd ,hogy itt van kérlek.

-H-Harley?

-Igen én vagyok. -Ekkor az ajtó mögül elő jött és megölelt de olyan erővel ,hogy mind a ketten elestünk. Patakokban folytak a könnyeink .

-Miért történik velünk ilyen? Miért nem lehet normális életünk? -Neki is történt tragédia az életében.

-Nem tudom. Nekünk olyan nem lehet.- hát igen. Felültünk.
Csak most vettem észre ,hogy a fiúk még mindig itt vannak és végig nézték a jelenetünket. Na de mindegy.

-Fiúk ő itt a legjobb barátnőm Zoé.
Zoé ő itt Adam.... -mondtam kedvesen.
...és Zed.-mondtam bukón.
Adam Zedre nézett és "én megmondtam" nézést küldött felé.
Zoé biccentett majd felállt.

-Srácok én rohadt éhes vagyok- mondta Zed.-Ekkor szúrós szemmel néztem rá.

-Mi van?

-Mióta itt vagyok nem ettem ittam semmit és még te panaszkodsz ráadásul, azt se tudom meddig voltam kiütve és szerintem Zoé is így van vele.-Zed mérges lett pedig szerintem jogosan akadtam ki. Elő rántotta a fegyverét és rám szegezte. Nagyot nyeltem és lesokkoltam. Zoé elém ugrott. Mindent tud rólam. 

Zed éppen lőni készült...


𝓘𝓵𝓭𝓲𝓴𝓸

A MaffiábanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora