Zeddel sokáig beszélgettünk és nevettünk. Hülye témákról nevetséges dolgokról és sorolhatnám reggelig de arra most nincs időm.
Egy jót aludtam volna ha nem jön rám megint a rémálmom.-Harry hagyjál!!
-Nem nem drágám már meguntam .-Bele rúgott a combomba. Térdre rogytam és könyfátyolos szemem alig engedett látni.
-K-kérlek Harry .
-Nem cicuskám .-Fogta meg a hajam és hirtelen felrántott. Majd durván megcsókolt. Nyelve bejutást kért mit nem engedtem meg ekkor csak bele harapott az ajkamba ami szétnyílt így még is nyelves csók lett belőle. Undorodtam az eddig hőn szeretett fiútól akire az életem is rá bíztam volna. Most még is öklendeznem kell.
Megéreztem a számban a vér keserű ízét. Majd kiköptem. Egyenesen Harry pólójára.-Te ostoba ribanc mit merészelsz!?-ököllel bele ütött az arcomba amitől megszédültem és elestem. A szemhéjam felrepedt ahogy az arcom is színekben pompázott. Felüvöltöttem és zokogásban törtem ki.
-Na betörtem Harley Morgant . Ez egy új dolog. Azonnal lefotózom. -kivette a telefonját és lekapott.
-Majd később előveszem.-Megpróbáltam felállni de nem igazán sikerült.-Mindjárt jövök-mondta majd a konyha felé vette az irányt.Pár perc múlva visszatért kezében egy késsel.
Legugolt majd kifeszítette a már szinte használhatatlan kezeimet.-Most elmondom mi lesz kicsi lány.
Levágok rólad mindent .
Kék-lilára verlek
Eltöröm a csontjaidat és aztán egyszerűen elveszem amit sose kaphatsz vissza.-Dögölj meg!!
-így játszunk?-kaptam egy akkorát ,hogy még a föld is beleremegett.Beledöfte a vállamba a kést .
-Ááááaaa....
-Na mi van ?-bele csípett az átszúrt vállamba.
-Harry elég!Hagyjál hagyjál!!!!-üvöltöttem magam rekedt hangján.
-Borzalmas vagy.-És bele vágott a hasamba. A pulóver némelyt tompította de így is mély nyomot hagyott. Sose sírtam . Mindig erősnek tartottam magam. De ilyen helyzetben nem tudtam tartani magam. Úgy sírtam üvöltöttem mint még soha.
Zed szemszöge:
Harley kelj fel !! Kérlek kelj fel!!-Itt sír üvöltözik és én nem tudok mit tenni . Rázogatom de semmi. Kétségesésembe ráborítottam egy pohár vizet. De az sem használt. Már szóltam az orvosnak is de ő se tud mondani semmit.
Harley csak álmodsz kelj fel.
-Harry hagyjál!!-kezdett el jobban sírni . A lepedő át ázott a sok könnytől . Hogy tud ennyit könnyezni?
Áaáaáaáa.....-aztán már nem üvöltött csak motyogott és sírt. Majd hirtelen felült.
Harley szemszöge:
A rémálomból hirtelen egy hang zökkentett ki. Felültem és mikor kinyitottam a szemem egy csomó aggódó tekintettel találtam magam szembe. Most végig nézték ahogy vergődtem és kiabáltam . Annyira sírtam még a takaró is átázott.
Nem kérdeztem vagy mondtam semmit csak ültem. Ekkor hirtelen valaki átölelt. Ránéztem és Adam volt. Ahogy leesett egyből ellöktem magamtól és felálltam . Vagy is felálltam volna de elkezdett vészesen közeledni a padló. Ekkor Zed elkapott és ölelésbe húzott.-Nagyon megijesztettél. -súgta alig halhatóan a fülembe.
-N-nem akartam.
-Azt hiszem tegnap nem mondtál el mindent.-lesütöttem a szemem és a padlót néztem. Hirtelen milyen érdekes lett. Tegnap pár évet kihagytam a múltamból. Pontosabban azt a 2 évet.
-Majd elmeséled.-Nem mondtam semmit. Mr.Jonson nyitott be.
-Miért vizes az ágy?
Adam miért van a padlón?
A dr. Mit keres itt?
És ti mért nem dolgoztok?-nincs válasz.-ZED, ADAM, HARLEY AZ IRODÁMBA!!-Ordította és elindult.
-Zed tudsz segíteni?
-Ez nem kérdés.-megfogott menyasszonypózban én a hirtelen cselekedet miatt felsikkantottam.-Adam hátra fordult és mérhetetlen dühöt láttam megcsillanni a szemében. Szerintem nekem van itt jogom dühösnek lenni.
Bementünk az irodában Zed lerakott a székre de ő állva maradt.Mellettem .
Adam pedig leült a mellettem lévő székbe.Mr. nagyképű pedig helyet foglalt a fő főszékben.-Tudni akarom,hogy mi történt!
-Az úgy kezdődött ,hogy Harley rosszat álmodott és én megpróbáltam felkelteni de...- közbe vágtam
-De nagyon elvoltam foglalva az álmommal ugyan is borzasztó volt. Sírtam és üvöltöttem ezért....
-Volt vizes az ágy. Szóltam a dr. nak ezért volt ott. Hogy segítsen felkelteni Harleyt.
-Aha.
-Mikor felkeltem Adam megölelt és ezért ellöktem mert gyűlölöm.
-A többiek pedig bejöttek a kiabálásra.
-Adam van valami hozzáfűzni valód?
-Nincs-felállt és kiviharzott az ajtón.
𝓘𝓵𝓭𝓲𝓴𝓸
VOUS LISEZ
A Maffiában
ActionA nevem Harley. Csak egy név és megannyi fájdalom, szenvedés egy testben. Egy kék, zöld foltos testben. "Egy székhez volt kötözve. Arca, tiszta vér a felsője félig szétszaggatva. Az egyik pasas emelte volna a kezét ,hogy megüsse mikor oda rohanta...