Federico hátul ült mellettem. A fia egy másik kocsiba szállt be.-Angel drágám nem volna kedved közelebb ülni?-kérdezte.
-Nem ,de köszönöm az őszinte ajánlatot.-utasítottam vissza semmi kedvem nem volt hozzá.
-Akkor úgy mondom ,hogy megértsd ,ülj közelebb!-mondta rettentően nyugodtan. Még a hátamon is felállt a szőr. Közelebb mentem.
-Ügyes!-súgta a fülembe. Majd bele is harapott a fülcimpámba. Nem mertem arrébb ülni csak kicsit eltoltam magamtól. Majd ránéztem a sofőrre és az őrre .
-Áh.. értem szégyenlős a drága kisasszony. De ne aggódjon leszünk mi még kettesben.-perverz mosolyra húzta a száját.
Az út alatt végig a combomat markolta mintha attól félne ,hogy kiugrok az ajtón ,ami lássuk be rám vallana. Mikor kiszálltunk a kocsiból kapott egy telefonhívást.
Nagyon mérges lett tőle.-Nem hiszem el! ......Mit képzelsz magadról?...... Megtalálták a raktárat?...Megyek !!-majd felém fordult.
-Most el kell mennem majd találkozunk érezd magad otthon.
-Ahogy kívánja.
-Mire haza érek kicsit eredjen meg a nyelved. Értve vagyok?
-Igen,persze.
-Rendben. Estefele jövök.
-Úgy legyen.-csak mosolygott majd elment.
Megfogtam a táskámat majd elindultam a bejárat felé.
2 fekete öltönyös férfi az utamat állta.-Beengednének?-kérdeztem már kezdtem fázni ebben a ruhában.
-Nem.-mondták fapofával.
-Mi az ,hogy nem?-akadtam ki.
-Nem tehetjük.-miért?
-De megtehetik mert én azt mondtam.
-Nem.-nagyon idegesítőek.
-Federico mérges lesz ha megtudja. Ő hozatott ide. Csak el kellett mennie.
-Egy pillanat csak ellenőrzöm.
-Ellenőrizze.-egy perc néma csend után megszólalt.
-Bemehet. Valóban Federico hozatta ide. És nem is kis összegért.
-Köszönöm .-majd kinyitottam az ajtót. És bementem.
Ez a hely valami káprázatos. Azta!
Ahogy beléptem egy kék nappali tekintett vissza rám. A bútorok fehér bőrből voltak. Megadták a hely hangulatát. A konyhában egy hatalmas bárpult és konyhasziget is helyet kapott. Természetesen vörös gránitból. Gyönyörű. A földszinten volt még fürdő meg pár ajtó. Oda nem mehettem be.
Egy csigalépcső vezetett a medve szőnyeges emeletre. Itt volt két fürdő és 4 hálószoba. Az egyik volt csak nyitva gondoltam ide kell bemennem . Nem. Nem kaptam saját szobát. Federico szobája volt. Hogy miből gondolom? Egyszerű a fekete bútorokból a fegyverekről amik a fiókokban vannak a fekete öltönnyel teli szekrényről. És mindenhol ez az illat . Szúrja az orromat muszáj volt bukóra nyitnom az ablakot. Az idő többi részét azzal töltöttem ,hogy először is átöltöztem valami kényelmes melegítőbe és felkontyoltam a hajam. Ne kelljen itt össze-vissza türögetni.
Aztán lementem a konyhába mert kurva éhes voltam . Nem tudtam enni mielőtt eljöttünk annyira görcsöltem ezen az egészen.
Sütöttem palacsintát persze nem csak magamnak hátha Federico is enne. Nem akarok sehogy sem az útjában lenni. Nem akarom megtudni mire képes .Megettem, majd a maradékot szépen kikészítettem. Elmosogattam majd vissza mentem a szobába. Tévét néztem majd valami unalmas szappanopera közben bealudtam.
Arra ébredtem ,hogy valakik beszélgetnek a szobába.-Na sikerült mindent elintézni?-kérdezte valaki.
-Igen. És a lány mit csinált amíg elvoltam?-kérdezte Federico.
-Hát az őrök nem akarták beengedni így megfenyegette őket aztán körbenézett ,átöltözött ,evett aztán bealudt.-Csak ne kapjak érte.
-Rendben akkor nem volt semmi baj. -huh...
-Nem .-de ismerős ez a hang.
-Nem akart szökni?
-Azt se. Szerintem tudja ,hogy nincs esélye.
-Vagy csak a megfelelő pillanatra vár.
-Na én megyek. Jó éjt apa!-Lorenzo.
-Neked is fiam.-majd besüppedt mögöttem az ágy és Federico közelebb húzott magához és át ölelte a derekam. Majd próbáltam elaludni.
Egy kínkeserves félóra múlva el is nyomott az álom.....
Sziasztok itt van megint egy rész.😍😍😍🤗
Azt hiszem belelendültem.
DU LIEST GERADE
A Maffiában
ActionA nevem Harley. Csak egy név és megannyi fájdalom, szenvedés egy testben. Egy kék, zöld foltos testben. "Egy székhez volt kötözve. Arca, tiszta vér a felsője félig szétszaggatva. Az egyik pasas emelte volna a kezét ,hogy megüsse mikor oda rohanta...