Nem tudom álmodom e de az biztos ,hogy fel akarok felébredni. Jelenleg a sötétségben ülök és a fejemet a mocskos falnak támasztom.
A lábamat összefogva ölelgetem. Szívesen bele verném a fejem a falba de valami megakadályoz benne. Hogy mi ? Nem tudom. Nem is akarom megtudni. Az életem egy nagy kalap szar. Itt ülök egy rohadt ,korhadt ,büdös pincében. Életem legjobb napja. Fáj a hasam a lábam. Valószínűleg már lilás zöldes színben pompázok. Már itt vagyok benn 5 órája. Honnan tudom? Van egy lyuk a falban. Egy fénycsóva világít be a lyukon. Vagy is világított. Most már nem világít. A Hold fénye nem szűrődik be. A fejem hasogat már éppen elaludnék de belépnek a pincébe . Egy srác lépbe a helységbe a fényviszonyok miatt nem látom ki az.
Próbálok nem levegőt venni de erőteljes szuszogásom meghallja.-Van ott valaki?-kérdezi de nem tudok felelni.
-Ki vagy?-szóval nem tudja ,hogy itt vagyok. Aha... Oda jön és bele néz a szemeimbe.
-Gyere segítek!-mondja majd felhúz. Nem cicózok. Minek? Nagyobb szarban már úgy sem lehetek.-K-köszi d-de m-i-t aka-rsz?
-Csak segíteni. -felvett menyasszonypózba majd elindultunk kifele.
Nem tudom mi lesz de úszok az árral.-M-mi ért s-egítesz?
-Mert nem akarom ,hogy bajod legyen.
-N-ézz rám ennél n-agyo-bb már nem lehet.
-Lehet ,hogy el vennének olyat amit nem kaphatsz vissza.
-Azt már rég elvették amit nem kaphatok vissza.
-Ki írhatják a családod.
-Az anyám halott. Tesóm nincs apa pedig maffiózó. Nem igazán fordít ràm figyelmet.
-Akkor van szerelmed.
-Volt szerelmem.
-Akkor nem tudom. Élj magad miatt!
-Ha ez olyan könnyű lenne.- fel értünk ès bevitt egy szobába.
-Ez itt a szobám. Menny el zuhanyozni addig én hozok neked ruhát és enni.
-Rendben.- és kiment.
Jó volt érezni ahogy a forró víz végig szántja a testem. A tusfürdő édes illatát. A gondok egy pillanatra lekerültek a vállamról de csak addig míg egy kopogás meg nem szakította.
-Hoztam ruhát kijöhetsz ha kész vagy . Törölköző a második fiókban.
-Köszi.
-Nincs mit.
Miután kész voltam vissza vettem a fehérneműimet és egy szál törölközőben léptem ki a fürdőből. A srác ott ült az ágy szélén egy boxerben. Oké Harley nem lesz semmi baj. Csak nyugi.
-Ott a cucc .- mutatott az ágy másik szélére. És mi volt az? Nem találjátok ki. Egy férfi póló. Mondhatom ki vagyok segítve . Elfordult én pedig gyorsan felvettem.
-Én hol alszom?-kérdeztem.
-Itt megpaskolta meg az ágy azon felüli részét ahol ült .
-És te?
-Ott mutatott a jobb .
-Akkor én a földön alszok. -mondtam majd levettem egy párnát az ágyról és ledobtam.
-Ne már nyugi nem lesz semmi.
-Khm.. nem hiszek neked.
-Gyere !- ütögette meg a mellette lévő helyet. Megforgattam a szemeimet és leültem.Rá pillantott a combomra és megakadt a szeme a sebhelyemen. Ez megfog bélyegezni.
-Ezt itt szerezted?-váltott mérges hangnembe.
- Nem ezt még a másik helyen.
Ahogy ezt is .-húzom fel a pólóm oldalát ,hogy látszódjon a golyó nyom.
-Ezt szereztem itt mutattam a szemöldökömre és a karomra.-Kinyíom. Miért kaptad?
-Melyiket?
-Mindegyiket.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Plusz Rész
-A golyót a legjobb barátnőmtől kaptam mikor apám megpróbálta lelőni a szerelmét aki meg akart erőszakolni. A combomon a sebhelyet attól a sráctól kaptam aki meg akart erőszakolni mert rátámadtam Mr. Jonsonra aki az apja és ő ezt a feladatot adta neki. És végül a foltokat és a többit azért mert az a nyomorult fickó nem értette meg ,hogy nem tudom hol vannak azok a kedves pappírok amit keres. Nem rég tudtam meg ,hogy az alvilág egyik legnagyobb maffiózója. Megmagyarázni sem volt ideje mert miután felkeltem a kómából itt lyukadtam ki.
-Mr.Jonson halott.
-Igen apa ölte meg mert mondtam neki ,hogy azt csinál velük amit akar. Csak Zedet hagyja békén. De ez már egy másik történet. Amúgy téged ,hogy is hívnak?
-Carl. Carl Josep.
-Én Harley vagyok. Harley Morgen.
-Értem de inkább aludjunk nagyon fáradt vagyok.- Ez aztán a téma váltás.
Lefeküdt. Én meg feküdtem volna le a szőnyegre de maga mellé rántott. Átölelte a derekam és betakart. Feszengtem . Nem is kicsit. Próbáltam elaludni de nem tudtam.
Carl észrevette és elkezdett köröket leírni a csupasz derék felületemre . Valamilyen szinten megnyugtatott máshogy nézve megint zaklatott lettem de próbáltam minél jobban elnyomni az irritáló érzést. Lehunytam a szemem és elképzeltem olyan jövőt amiben nincs MAFFIA semmilyen formátumban. Hát igen kisvártatva de elaludtam.Reggel mikor felkeltem Carl még mindig itt feküdt mellettem. Pedig örültem volna ha eltűnik de nem persze túl könnyű lenne . Haza akarok menni vagy is inkább vissza a bázisra mert ,hogy otthonom az nincs.
Megpróbáltam felkelni de mint ha megérezte volna jobban magához szorított.-Mit akarsz?-kérdezi.
-E-El akarok menni.
-Nem mehetsz.
-Hát azt nem te mondod meg.-kifutottam és becsaptam az ajtót. Elkezdtem futni a folyosón a kijárat felé de észre vettem a fegyveres őröket befutottam az egyik ajtón . Egy gardróbba. Felvettem egy rövidnadrágot és egy normális pólót és kinéztem az ajtón. Akkor most engem keresnek. Nincsenek az ajtónál most kell futnom. Sikerült kifutnom az ajtón és bebújtam egy bokorba. A bokor elkezdett rezegni. Légyszi mond ,hogy nincs itt senki.
Elmentem arra és hirtelen valaki befogta a számat........
𝓘𝓵𝓭𝓲𝓴𝓸
BẠN ĐANG ĐỌC
A Maffiában
Hành độngA nevem Harley. Csak egy név és megannyi fájdalom, szenvedés egy testben. Egy kék, zöld foltos testben. "Egy székhez volt kötözve. Arca, tiszta vér a felsője félig szétszaggatva. Az egyik pasas emelte volna a kezét ,hogy megüsse mikor oda rohanta...