Mikor beléptünk mindenki ránk kapta a fejét és jött üdvözölni.
-Ő a jegyesem Angel Dark.- Elvette a nevemet. Az agyvizem már most az egekben volt. A kis pöcs.
-Angel ők az üzlet társaim.-mutat az egybe gyűlt csoportra a helység egyik sarkában.-Csak akkor szólalj meg ha kérdeznek. Fontos ,hogy illedelmes legyél. Ha ezt elszúrod akkor borzalmas hét elé nézel. Remélem megértetted.
-Igen. -mondtam. Nagyon fontos lehet neki ez az üzlet. De én biztos nem fogom majd vissza magam. Oda mentünk illedelmesen kihúzta nekem a széket. Jelentéktelen bevezető dolgokról beszélgettek. A gondoltaim pedig Harley felé terelődtek. Nem tudom mit csinál velük az az elmebeteg de nagyon félek ,hogy bántja őket míg távol vagyok.
-Angel Drágám!
-Tessék szívem?
-Az úr kérdezett.
-Elnézését kérem. Kicsit elgondolkodtam. Megismételné a kérdést?
-Hol találkoztak?-nem beszéltünk meg alibit nem volt rá idő.
-Egy bárban.-mondta Federico helyettem.
-És ,hogyan?-kérdezi tőlem Federico az asztal alatt megszorítja a combom ,hogy végre nyögjek ki valamit.
-Hát bulizni voltam a csajokkal ,de volt egy idő mire eltűntek. Gondoltam iszok egy italt. Már nem emlékszem mit kértem.
-Whiskyt. Emlékszem.-Federico elmosolyodik.
-Egy úr ült le mellém. Beszélgettünk majd táncoltunk. Mikor későre járt haza mentem meg ő is. Aztán megint összefutottunk a parkban én kutyát sétáltattam ő pedig futott. Együtt fojtattuk utunkat számot cseréltünk és beszélgettünk. Találkoztunk mikor ráért. Ami ritka eset volt, akkor még nem tudtam miért de az egyik vacsorán elmondta ,hogy ki ő és megkérte a kezem.-hát ennyit sem hazudtam egyszerre.
-Igen. Így volt.-mondta Federico majd megpuszilt. Mi a...
-Értem.-Federico felé fordult.-Csak ,azért kell mi, mert jó az ágyban.-mondta majd rám nézett-pedig elég vékony.-engem nem fog senki sem sértegetni mellesleg nem vagyok csontkollekció. Felálltam majd pofán vágtam.
-Ne merjen velem így beszélni. Megérdemlem a tiszteletet ellentétben magával!
-Te semmit nem érdemelsz.-megakart ütni de megfogtam a karját. Meglepődött ,ezt az időt arra használtam ,hogy kicsavarjam a kezét. Majd a fülébe súgtam.
-Most már tisztelsz?-majd elengedtem.
-Sajnálom én nem tudom mi ütött belé...-Kezdett szabadkozni Federico de az úr közbe szólt.
-A hölgynek teljesen igaza van. Most már tudom miért kérted meg. Fontosnak tartom ,hogy a nő egy kapcsolatban temperamentumos,bátor,független legyen. De a legfontosabb ,hogy kiálljon magáért. És az üzletet megkötjük. Jó ha az ember mellett ilyen nő van.
-Köszönöm.-mondom. Kicsit el is pirultam talán de jó ,hogy így gondolja.Megírták a szerződést. Majd Federico rászorított a csuklómra és elkezdett ráncigálni kifele. Mikor a kocsiba értünk nekem ugrott.
-Mit képzelsz magadról te kurva?!-kiabált rám.
-De hisz az üzlet si.....
-Nem az a lényeg ha nem lett volna ilyen akkor most már meghaltunk volna mind a ketten . Hogy lehetsz ilyen idióta?! És mi volt az a pirulás a végén?! Majdnem lebuktunk!
-De végül ne...
-Fogd be, ezért kapni fogsz és nem leszek könyörületes.
-Raymond azt mondta nem érhetsz hozzám és nem bánthatsz.
-Ezt csak azért mondta,hogy megnyugodj. Az nap már megakartalak kúrni csak gondok voltak.De nyugi mindent bepótolunk nem marad ki semmi.-markolt rá a combomra és elkezdte csókolgatni a nyakam a keze pedig egyre lejjebb vándorolt.
-Na végre megjöttünk!
Sziasztok itt az újabb rész. Remélem élveztétek. De a következőt ,hogy fogjátok.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Maffiában
AksiA nevem Harley. Csak egy név és megannyi fájdalom, szenvedés egy testben. Egy kék, zöld foltos testben. "Egy székhez volt kötözve. Arca, tiszta vér a felsője félig szétszaggatva. Az egyik pasas emelte volna a kezét ,hogy megüsse mikor oda rohanta...