Miután megettem a pizzát ,mert a neve nincs alak nem evett ,átöltöztem. Szokásos futó ruhám volt rajtam. Aztán lecsörtettem a lépcsőn.
-Na én kész vagyok !-mondtam a konyhában dekkoló testőrömnek.
-Akkor mehetünk .
-Hova is?
-A kiképző központba.
-Aha biztos.-fogalmam sincs miről beszélt ,de azért követtem.
Egy fekete kocsi várt minket sofőrrel. Nem feltűnő á dehogy.
Hátra ültem majd kibámultam az ablakon. Néztem az elsuhanó tájat. Mindig is szerettem nézni. A város hangjai tompultak a látvány a házakról mezőre változik. Hát elég messze lehet a bázis. Mert egy ideje megyünk. Egy óra múlva egy nagy épület tűnik fel . Az út pont oda vezet.-Megjöttünk.
-Ez az!-pattantam volna ki a kocsiból de nem tudtam kinyitni az ablakot.-Öhm.. neve nincs srác nyisd ki.-de ő nem tette.
-Menj ki valahogy.
-Tessék?-egy csomó ember áll a bejáratnál.
-Meny ki ha tudsz.
-Te most be akarsz égetni mindenki előtt?
-Valahogy úgy.
-Akkor kapd be.-elvettem a pisztolyt a zsebéből és betörtem vele az ablakot. Majd kívülről kinyitottam az ajtót. És kiszálltam.
-Jó napot!-köszöntem mindenkinek ,de ők csak álltak és néztek.Kezdtem kínosan érezni magam.
-Ő itt Angel Morgan.-mondta a neve nincs alak. Bólintottak majd mentek a dolgukra. Fura egy társaság.
-És most?-kérdeztem.
-Körbe vezet valaki aztán pedig megyünk edzeni és megmutatok egy-két trükköt.
-Aha. És ki vezet körbe?-néztem körül. De senki nem volt ott. Mire vissza néztem a neve nincs fiú is eltűnt.
-Ezt nem mondjátok komolyan ugye? Anyám!-akkor induljunk. Nézzünk körbe.
Elindultam az épület felé. 2 hústorony állta az utam.
-Elnézést, de be engednének?-kérdeztem.
-Van kártyája?
-Hogy mim?
-Akkor nem mehet be.
-Bankkártya jó lesz?-egymásra néztek majd vissza rám.
-Figyelj kis lány ez nem a te tereped. Menj haza szépen még szépen mondjuk.-hajolt közel az arcomhoz.
-Rohadjon meg-mondtam majd egyszerűen tökön rúgtam és beszaladtam.Persze a másik futott utánam le kell rázni. Fel futottam a mozgólépcsőn a végén majd nem beakadt a lábam ,de vetődtem egyet. Basszus fáradt vagyok. Befutottam egy helységbe. Egy asztal és egy csomó szék foglalt benne helyet. Csak annyi volt a gikszer ,hogy mind foglalt volt.
-Elnézést!-mondtam majd futottam tovább.
-Merre van a kiképző terem basszus?!-motyogtam magamban.
De hülye vagyok biztos lejjebb van. A lift felé vettem az irányt. Az őr előtt csukódott be. Ez az! Jól van mély lélegzet. Éppen ,hogy le értem az őr előtt. Az a jó ,hogy a liftben a gombon az állt kiképző terem. Szóval jó szinten vagyok.
És sikerült berontanom.
Mindenki rám kapta a fejét.
Csak pasik. Csak. Ismétlem félmeztelen pasik a láthatáron. Nem pirultam el ,mert nem vagyok szégyenlős típus. Viszont wow ,de jól néznek ki.-Késtél!
-Mi...mi?? Mi az ,hogy késtem?
- 5 perc 2 másodperc.
-És?
-Késtél 2 másodpercet.
-Rohadj meg így is kifutottam a tüdőmet. És ,hogy tűntél el olyan gyorsan.
-Titok. Most pedig kezdjük az edzést.
-Lófaszt megvárod még kipihenem magam és iszok.
-Nem kapsz vizet.
-De ,hogy is nem. Valaki ad vizet?-tettem fel hangosan a kérdést. Valaki a hátam mögül dobott egy flakonnal gyorsan csináltam egy hátraszaltót és elkaptam. Néztek. Nézzenek csak. Megmutatom mire vagyok képes.
-Kezdhetjük. Induljon a játék.
Sziasztok hoztam egy újabb részt. Remélem tetszett. Ha így van vote és komment.
Neve nincs testőr. Amúgy Tom Gonzales. 26 éves.

Angel Morgan
Hasonlóan kitartó ,mint Harley.
Imád verni tökfejeket. Illetve töketlenné tenni embereket.
ESTÁS LEYENDO
A Maffiában
AcciónA nevem Harley. Csak egy név és megannyi fájdalom, szenvedés egy testben. Egy kék, zöld foltos testben. "Egy székhez volt kötözve. Arca, tiszta vér a felsője félig szétszaggatva. Az egyik pasas emelte volna a kezét ,hogy megüsse mikor oda rohanta...