* * *
Tempoh seminggu untuk cari buku tuh dah tamat. Habis lah.
Tapi buku tuh x ada pun kat stor sukan. Kitaorang dh cari setiap sudut dh tapi x jumpa, maknanya memamg x ada kat bilik stor sukan. Sekarang ni aku dh rapat dh dengan Daehwi dan Baejin. Diaorang pon tolong cari kan sekali.Aku ternampak Jiwon dan Jiwon pon nampak aku. Kita sekarang ni tengah face to face.
"Hah! Jiwon! Aku x jumpa buku tuh."
"Ah, apa. Mungkin dia letak kat tempat lain. Apa-apa pun thanks sbb sudi tolong. Aku minta diri dulu."
Hari ini Jiwon lain. Dia x bercakap dengan suara dingin dia tuh. Tapi hari ni suara dia Agak mesra sedikit.
"Ah, Jihoon!"
"Nae." aku toleh ke arahnya. Jiwon jalan menghampiri aku.
"Hurm.. Mianhaeyo." Jiwon meminta maaf kat aku and then dia tunduk kan kepala dia.
"Kenapa? "
"Sbb saya dh menyusahkan awak. Saya betul-betul nk selamat kan awak semua dari semua ni tapi mesti kena ada buku tuh."
"Ouh. Hurm.. X apa. Aku ok je."
"Jihoonie!Sa...sa.. X ada apa-apa. Yg penting thanks."
Jiwon wink ke arah aku. Ah,hati aku cair.
"Hyung! Hyung ok x ni. Mcm x okay je."
"Daehwi." Aku menyebut namanya sambil memukul lembut bahunya.
"Ya! Hyung ni kenapa?"
"Daehwi. Aku sayang kau. Ok bye you all"
Aku beredar dark situ dan cuba mendapatkan Jiwon.
"Jiwon tunggu!"
Bila dia terdengar saje nama dia dipanggil langkah dia terus berhenti.
Dia toleh ke arah aku dan melambai ke arah aku sambil berkata, "Jihoonie!"
"Awak.. Awak.. Apa yg awak nak cakap kat saya tadi?"
"Ah?! Cakap ape? Saya ada cakap apa-apa ke?"
"Yg awak cakap tergagap-gagap tadi tuh apa benda."
Automatik pipi Jiwon merah. Dia menyentuh pipinya dengan kedua-dua belah tangannya. Comel >_<…
"X ada ape-ape pon lah."
"Yeke? Ok kalau mcm tuh bagi tahu saya kenapa awak nk cari buku tuh."
"Jihoon, saya..hurm.. Apa kata kita pergi tempat lain?"
"Boleh."
Aku dan Jiwon pergi ke kafe berdekatan. Selesai membuat pesanan kitaorang pun berbual.
"Jihoon.. Saya nk buku tuh sbb saya nk hantar dia kembali."
Dia? Siapa tuh? Dia ni mimpi ke apa?
" 'dia' tuh siapa?"
"Dia tuh kembar saya, nama dia Baek Jison. Dulu kitaorang rapat sekarang.. Sejak kehilangan dia hidupan saya terus berubah. Semua nya dikawal oleh Jison."
"Boleh x cerita lebih lanjut aku kurang fahamlah."
"Sebenarnya macam ni…………………"
* * *
*chapter yg ni pon pendek sikit. Thanks for read my fanfic.
YOU ARE READING
who? : beginning ✔
Fanfiction[Highest ranking: #193 in Fanfiction] Park Jihoon seorang remaja yg ingin kehidupannya penuh dengan misteri. Suatu hari, di sekolah baru Jihoon ada seorang perempuan yg menimbulkan kehidupan misteri dalam hidup Park Jihoon. Dapat ke Jihoon selesaika...