"Jiwon ni husband kamu datang."
"Kejap kejap.."
Suara dia. Aku rindu sangat..
"Oppa.. Rindunya kat oppa."
Dia peluk aku. Aku membalas pelukkan dia.. Ahh, akhirnya dapat lepaskan rindu.
"Oppa pun rindu juga. Mana anak anak kita?"
"Tu ada kat dalam. Jihyung, appa datang ni."
Aku nampak seorang budak kecik berlari anak ke arah aku dan terus peluk aku. Anak aku ni comel betul. Macam appa dia.
"Oppa duduk lah dulu. Chagi buatkan air untuk oppa."
Jiwon terus ke dapur. Selepas beberapa minit, dia kembali membawa mug berisi air.
"Nah minum lah."
Mug itu bertukwr tangan. Sedapnya....
"Bila chagi nak balik rumah? Bosan tahu oppa seorang seorang kat rumah."
"Esok chagi balik lah. Kerja tak selesai lagi ni. Eh beg ni untuk apa?"
Lupa pupak. Aku bawa beg sebab nak tidir sini.
"Chagi rasa apa?"
"Ermmmm.. Oppa nak tidur sini ka?"
"Yes.. Oppa nak balik sekali dengan chagi,boleh?"
"Boleh sangat lah oppa."
"Appa.."
"Jihyung..nak apa?"
"Tu.. Rieun dah asyik sebut pa, pa, pa... Mesti dia pun rindu kat appa. Jangan lah asyik layan eomma jer. Layan lah kitrorg sekali."
"Yelah yelah.. Appa layan ok.. Petang nanti nak?"
"NaKk!!"
Bukan satu suara tapi dua suara. Satu lagi suara tu suara Jiwon. Sabar je lah wife aku ni..
"Eh, eomma dia pula excited nak pergi."
"Saya jawab kan untuk rieun."
"pula doh."
Aku segera pergi jenguk rieun. Alahai.. Rindu aku kat anak yeoja aku ni.. Uwu..
"Anak appa ni makin gemuk lah.. Apa agaknya eomma bgi rieun makan yer?"
"sama lah macam appa dia. Gemuk."
"eyyy..gemuk gemuk pun comel thu.."
"saya tak cakap pun hodoh.."
Aku hanya tersenyum.. Macam ni lah aku nak.. Aman dan harmoni.
Ok guys.. Sampai situ jer special chap kiter.. Tq sangat sudi baca ff ni yer.. Muahh
YOU ARE READING
who? : beginning ✔
Fanfiction[Highest ranking: #193 in Fanfiction] Park Jihoon seorang remaja yg ingin kehidupannya penuh dengan misteri. Suatu hari, di sekolah baru Jihoon ada seorang perempuan yg menimbulkan kehidupan misteri dalam hidup Park Jihoon. Dapat ke Jihoon selesaika...