"Nme dia Park Jae Rieun" kata Jihoon.
"Park apa tadi? X jelas laaa.. Mcm park cheri on jee." kata Daehwi.
"Fuckue... Park - Jae - Ri- Eun." kata Jihoon satu² perkataan.
"Fantastic nyer nme anak.. Nnti Jinyoung letak nme Bae Jin Riyoungjin. Hahahahahahhaa" Bae Jin ketawa kuat². Baby tetiba nangis..
"Ayok!!!! Hyung wat! X thu.." kata Daehwi.. Jinyoung cuba mendiam kan Jae rieun.. Akhirnya, jae rieun diam.
"Ish.. Siapa suh gelak kuat²..dh Rieun dh nangis.. " Jihoon menjeling tajam ke arah Jinyoung.
"Maafla.. X sengaja..." kata Jinyoung.
"Ape bising2 tu chagi?" tnya Jiwon.
"Ni hah Baejin buat Chaer ngis.. Btw dh sejuk kee?" Jihoon membuat smirk.
"Suam jee." Jiwon tersenyum.
"Nah.. Ambil Chaer ni.. Oppa nak borak ngan diorg." Jihoon menghulurkan Jae Rieun.
"OK.. "
***********************
"Chagi, bila kita nak mkn swsedap eh?" tanya Jihoon.
"Knp? Saya masak x sedap ke?" Jiwon tnya balik.
"Sedap tpi ape kta klau kita mkn makanan western(a: x tau eja laa) Oppa dh lama x mkn." Jihoon memuncungkan bibirnya.
"Alah.. Saya blh je msak kn untuk awak klau aqak nk sgt." kata Jiwon."X nk.. Sempat ke awk nk masak mlm ni x kn?" Jihoom memusingkan jarinya di bahu Jiwon.
"Ea.. Malas nk lyn.. Perangai mengalahkan ank.." Jiwon terus bangun dri sofa dan menuju ke bilik tidur.
"Ala chagi... Mlm ni jee..." Jihoon cuba memujuk Jiwon tapi Jiwon menghempas daun pintu. "Ala.. Sikit² x boleh sikit² x blh." Jihoon membebel.
Jihoon terus duduk di depan pintu hmpir 20 minit.. Tetiba daun pintu bilik nya terbuka.
"La.. Duduk kat sini pula pergi laa bersiap.. Tdi beria-ria sgt.. Jgn² awak tipu saya x?" Jiwon bercekak pinggang. Jiwon kelihatan cantik dgn baju gaunnya.
"Chagi ni.. X kata kat oppa pon yg chagi setuju nk pergi.." Jihoo sekali lgi merajuk.
"Dh la pergi laa bersiap! Ngada² pula." Jiwon mencubit pipi Jihoon yg gebu itu.
*****************
To be continued
YOU ARE READING
who? : beginning ✔
Fanfiction[Highest ranking: #193 in Fanfiction] Park Jihoon seorang remaja yg ingin kehidupannya penuh dengan misteri. Suatu hari, di sekolah baru Jihoon ada seorang perempuan yg menimbulkan kehidupan misteri dalam hidup Park Jihoon. Dapat ke Jihoon selesaika...