„Ty si musíš dělat srandu." Pronesla Zoe nevěřícně.
„Kéžby." Hlavu jsem položila do dlaní a hluboce si povzdechla. Když jsem zvedla hlavu, upíraly na mě pohled už dvě dívky. Lucy se pomalu otočila na židli u stolu a podle výrazu na její tváři, nad něčím hluboce přemýšlí.
„No, co budeš dělat?" zeptala se Zoe. Sedla si vedle mě dál na posteli a naše záda se opírala o čelo postele.
„Není toho moc, co můžu udělat. Ví, kde bydlím." Dveře od mého pokoje se rozletěly a v nich stála po dechu lapající Charlotte. Sklonila se, aby si rozvázala tkaničky u bot. Rukou si odhrnula vlasy z tváře a pokoušela se zkrotit svoje kudrnaté vlasy.
„Omlouvám se, že jdu pozdě. O co jsem přišla?" pustila na zem tašku, vylezla na postel a překřížila nohy. Podívala se na mě s očekáváním, ale Lucy ji přerušila.
„Bo je pronásledována mimořádně atraktivním, ale za to děsivým klukem, který ji sledoval až domů, viděl ji ve spodním prádle a potom se objevil v její kuchyni a teď je něco jako nejlepší kamarád její mámy." Lucy doslova sypala slova z pusy. Charlottiny oči se rozšířily a pohledem přeskakovala na každou z nás.
„Jo a jde s ním dnes večer na rande." Zakončila.
„C-co?" zakroutila hlavou, snažíc se pochopit všechny informace, které právě získala. Na pár minut bylo ticho.
„Harry tě sledoval domů? Věděla jsem, že máme ten večer zůstat s tebou!" Charlotte pohodila rukama.
„Nemůžeš mu jednoduše říct ne?" zeptala se Zoe.
„Teď už ví, kde bydlím a moje máma si myslí, že on je ta nejlepší věc na světě. Měly jste ji včera slyšet, byla tak šťastná. A mimo to, všechny víme o tom jakou má pověst a nechci, aby ublížil někomu na kom mi záleží." Lucy položila svoje chodidla společně s mými slovy na zem a přestala s jejím nervózním točením se na mé židli.
„A co když se ti něco stane?" nadhodila potichu. Položila jsem si ruku přes a oči a přála si, abych nikdy Harryho nepotkala. Už se nemůže stát nic horšího. Moje myšlenky bloudily sem a tam a stále jsem neměla nejmenší tušení, kam mě vezme na naše "rande". Použila jsem sice název "rande", ale netoužila jsem po tom, strávit s ním večer, protože jsem velmi dobře věděla, že je to pro něj jenom příležitost si užít. Opřela jsem se o rameno Zoe a ona mě objala.
„Bude to v pohodě." Pokusila se mě uklidnit. Něco v jejím hlase mě ale donutilo si uvědomit, že sama nebyla přesvědčená o pravdivosti svých slov.
***
Projížděla jsem Tumblr na mém notebooku, ležela na břiše a překřížila nohy ve vzduchu. Tělem mi prošla vlna úzkosti, když jsem se podívala na hodinky na mém nočním stolku. Za chvilku už začne mučení "rande s Harrym". Prsty jsem si prohrábla vlasy, které byly stále vlhké z nedávné sprchy.
„Bo?" zavolala na mě máma přes dveře.
„Pojď dovnitř." Otevřela dveře a úsměv jí z tváře zmizel, když mě viděla ležet na posteli.
„Proč nejsi oblečená? Harry tu bude co nevidět." Protočila jsem panenky. Kdyby jenom věděla, co má skutečně rád. Začala se přehrabovat v mém šatníku, ale rychle jsem ji zastavila. Vyhrabala jsem se z postele a postavila se před ní.
„Mami, zvládnu to udělat sama." Zavrčela jsem.
„Pospěš si." Jakmile se za ní zavřely dveře od mého pokoje, spadla jsem zpátky na postel. Zaklela jsem sama pro sebe. Hlavu jsem rychle otočila, když mi vedle ní zavibroval mobil. Zvedla jsem ho a otevřela zprávu.
Od: Harry
„Vezmu tě na večeři. Vezmi si něco sexy. H x"
Neodpověděla jsem. Telefon jsem hodila na peřinu, když jsem otevírala šuplíky. Vytáhla jsem odtamtud top, který jsem spíš považovala za hezké oblečení, než sexy. Chytila jsem lem trička, ale zastavila jsem se, než jsem si ho svlékla. Podívala jsem se skrz okno a moje ruce prudce zatáhly závěsy. Rychle jsem se svlékla, hodila oblečení a poskakovala okolo, zatímco jsem si soukala do džínů. Dlouhé vlasy mi spadaly po ramenou, když jsem se na sebe podívala v zrcadle. Dala jsem si nějaký makeup a moje řasy vypadaly delší a tmavší. Lesklým leskem jsem si natřela rty a nanesla malé množství tvářenky na pleť. Zhluboka jsem se nadechla a povzdychla si.
„Sakra." Vyskočila jsem, když mi znovu zavibroval telefon. Přinutila jsem se polknout knedlík v krku, když jsem ho vzala do rukou. Naštěstí to tentokrát byla Lucy.
Od: Lucy
„Buď opatrná. S děvčaty na tebe myslíme. Xx"
Usmála jsem se, když jsem si uvědomila, že jsou tu vždycky pro mě. Vložila jsem mobil do kabelky a společně s klíčky a ostatními věci a pohlédla na hodinky. Harry tu bude asi za 10 minut a já jsem cítila svoje srdce až v krku. Nenáviděla jsem to. Bylo to jako čekání v ordinaci, než ti doktor řeknu, že budeš muset dostat injekci. Moje uši ožily, když zaslechly přijíždět auto. Přešla jsem k oknu a pozorovala skrz záclonu. Harry vystoupil z velkého auta a zabouchnul za sebou dveře. Ze skříně jsem vytáhla bundu, aniž bych se obtěžovala zvednout ramínko, které mi spadlo na zem. Obula jsem si boty a otevřela dveře. Čím dřív to skončí, tím líp.
„Bo! Harry je tady."
„Dobře." Odsekla jsem. Nechtěla jsem být tak hnusná, ale celá tahle situace mě fakt štvala. Neochotně jsem sešla schody a našla mojí mámu, která stála ve dveřích do obýváku, jak na mě čeká.
„Vypadáš nádherně." Usmála se.
„Díky, mami." Obě jsme otočily hlavu k místu, odkud se ozvalo klepání. Dala mi na tvář jemnou pusu a popostrčila mě ke dveřím. Otočila jsem se na ni přesně tehdy, když už zmizela a nechala mě samotnou stát v chodbě. Zhluboka jsem se nadechla a snažila se psychicky připravit. Nebylo to sice velmi užitečné, ale nemyslím si, že by mi něco pomohlo. Moje třesoucí se ruce chytily kliku. Otevřela jsem dveře, které odhalily vysokou postavu s ďolíčky ve tvářích, které se objevily díky úsměvu, který se mu roztáhl po obličeji.
„Ahoj, krásko."